KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 15:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next
Author Message
PostPosted: 21 Nov 2009, 19:15 
Materialforvalter

http://dt.no/article/20091121/GODSET/81 ... /1004/mrss

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2009, 22:20 
Materialforvalter

jeg har en god følelse om at Riseth spiller i kildrakt i 2010..

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2009, 22:36 
Reserve

Knashaug wrote:
jeg har en god følelse om at Riseth spiller i kildrakt i 2010..

Jeg har en ekkel følelse om at han gjør det :S

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 09:47 
Klubbdirektør

Dette er en spiller jeg vil ha. Tror han er mer enn god nok for KIL og et stort talent: http://fotball.aftenbladet.no/eliteseri ... 156065.ece

Last edited by Neil Lennon on 22 Nov 2009, 09:49, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 12:19 
Reserve

Nessjøen IL wrote:
http://dt.no/article/20091121/GODSET/814063244/1004/mrss

Altså skal han spille et år eller mer til og ikke velger KIL da fatter jeg faktisk ikke noe som helst.. Hadde ikke vært dumt og ha drittsekken som andre spillere kaller han i forsvaret vårt :D

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 13:02 
Reserve

admin wrote:
Quote:
Vi spiller i Tippeligaen, ikke 2. Divisjon.

Jeg vil anbefale at man kikker nærmere på disse spillerne, og ikke minst Henriksen fra RBK. Et kjempetalent med svært gode landskamper for ungdomslandslaget.

Helt tilfeldigvis kjenner jeg Henriksen, og har sett samtlige (med unntak av 4 kamper G15 landslaget) u-kamper han har spilt med 92-årgangen (han er jo 92). Han har i løpet av de 20+ kampene jeg har sett han ALDRI spilt en dårlig kamp. Fantastisk god på det nivået. I tillegg var han meget god i juniorfinalen mot Stabæk her for et par uker siden. Dessverre er det nok sånn at også RBK vet at han er et kjempetalent, noe nok innhopp til å få gullmedaljen til samlinga viser. Tror derfor det er uaktuelt at de slipper denne 17-åring billig. Tipper også det er forholdsvis uaktuelt å forlate fast 2.div spill i Trondheim for muligens 3.div spill i Kongsvinger så lenge han går på videregående. Tror han blir litt for ung enda til å spill fast i TL for KIL. Også er han jo sønn av far sin, dvs. allerede en legende i RBK.

Det er en del andre spillere i den 92-årgangen som er meget spennende. Foruten Joshua King i United da, som er forholdsvis håpløst å hente til KIL, iallefall nå.

Kan jo begynne med nok en spennende RBK-spiller. Mushaga Bakenga. Debutert i TL i år. også han nok kamper til gull. Fantastiske avslutningsferdigheter. Klassisk spiss. Kan være usynlig i 90 minutter, for så å avgjøre. Har bøtta inn mål for RBK2 i andre div fra kant posisjon i 4-3-3

Trond har jo hatt et annet midtbanetalent under seg i Løv-Ham. Fredrik Haugen. For de som allerede har glemt sesongen 2009, så var det han som scoret 1-1 målet i Bergen, og som scoret den avgjørende straffa mot Start i cupen.

Lyn sliter jo økonomisk, men har en kanon venstrebekk i Alexander Hassum. Nå er vel ikke venstre bekk den plassen KIL trenger å forsterke, men en spiller som i løpet av de kampene jeg har sett han i, fortsatt har til gode å bli rundet av en kantspiller. Vanvittig lange innkast, og kan, dersom det ønskes, ta de gode gamle innkastene Neumann gjorde i sin tid. Har debutert i TL

Viking har to gode talenter: Christian Landu-Landu, debuterte som 16 i TL i sesongen 2008. Sterk og fysisk midtbanespiller. Har lenge vært det største (kanskje ved siden av King) talentet av 92-gutta. Har i år slitt med spilletid, men mye tyder på at han er godt likt i Viking, da klubben ikke ville låne han ut for å spille Adecco-liga. I tillegg til Landu, har du keeperen Aslak Falch, som også debuterte i TL i år, på slutten av sesongen, borte mot Strømsgodset da keeperen til Viking fikk rødt kort.

Krister Wemberg, midtstopper i Moss. Spilt fast i stort sett hele år (er vel uten kontrakt nå). Kjempe stoppertalent. Hatt et meget bra prøvespill i Everton. Vært på radaren til en rekke TL klubber, samt minst 1 italiensk.

Lunan Ruben Gabrielsen og Fredrik Gulbrandsen i LSK. Har flere innhopp i TL i år. To spennende spillere. Ruben er vel en allrounder (spiller midtbane på 92-landslaget), mye forsvar i LSK. Fredrik er en kant/spiss. Scorer mye mål på 2-laget til LSK.

Det er nå selvfølgelig fler enn disse også, men jeg valgte bare å nevne noen. Sogndal har to store talenter som ikke fikk debuten sin i år. Og jeg gjentar, dette er bare 92-gutter. Det er jo nok av talenter som kunne vært interessant som både er 91 og 93. Spørsmåletmed så unge spillere er bare, hvor mange av dem ville gått rett inn på et lag i TL? Det er ikke mange. Men vanvittig spennende hadde det vært!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 13:47 
Grævling

Hva med å ta en telefon til Valencia og undersøke muligheten for å få låne Alexander Olsen? Han har 3,5 år igjen på kontrakten der nede, og vi har jo ikke sjans til å kjøpe han løs. Kan tenke meg at gutten selv verker etter å få vist seg frem for folk i Norge, og Valencia ønsker sikkert at gutten får spilletid. Er vel fort mulig vi kan få låne denne gutten relativt billig.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 13:50 
Grævling

Lehne Olsen har forlenget i 3 år med HamKam, så da kan vi glemme han.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 13:54 
Raggen wrote:
Hva med å ta en telefon til Valencia og undersøke muligheten for å få låne Alexander Olsen? Han har 3,5 år igjen på kontrakten der nede, og vi har jo ikke sjans til å kjøpe han løs. Kan tenke meg at gutten selv verker etter å få vist seg frem for folk i Norge, og Valencia ønsker sikkert at gutten får spilletid. Er vel fort mulig vi kan få låne denne gutten relativt billig.

Slå på tråden!! 0034 902 01 19 19 ;)

PostPosted: 22 Nov 2009, 13:57 
Forumlegende

Sverre Digerud var om jeg ikke husker helt feil, veldig god i 2005.
Det var vel under Amundsen.

Kanskje får vi således sett ham slå ut i full blomst nå igjen.

Last edited by ivo on 22 Nov 2009, 13:57, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 21:11 
Trener

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2086

Nå har vel både Riseth og Nysuen sagt at det ikke er aktuellt. Riseth legger opp og Espen vil forsøke noe annet først. Men de to andre er jo spennede.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 21:17 
Grævling

Hoås blir i Sarp så sant ingen gir han en "tullete" lønn, og det får han ikke her. Tjener ikke noe alvorlig i Sarp, men han trives og har slått seg til ro der nede, så hit kommer han garantert ikke.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2009, 23:09 
Kaptein

nystuen !

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2009, 01:10 
Spiller

Hvis Bolseth, nystuen og Hoås kommer til KIL så blir jeg glad 3 spillere jeg har skikkelig sansen for men det er vell å håpe?

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2009, 09:28 
Reserve

Berntsen wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2086

Nå har vel både Riseth og Nysuen sagt at det ikke er aktuellt. Riseth legger opp og Espen vil forsøke noe annet først. Men de to andre er jo spennede.

Tja, det står jo ikke at Riseth har sagt nei, slik tilfellet er med Nystuen? Riseth hadde vært en perfekt signering. Gratis, spiller ikke bare for penga, har bøtter og spann med rutine og erfaring fra toppnivå som han kan bringe videre til de som mangler det.

Med mye Bosman-spillere i omløp kan det bli spennende å se hva vi henter. Nå har vi vel ikke i utgangspunktet laget med lavest snittalder, så noen unge og gode spillere i tillegg til Riseth hadde gjort seg... :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]