mikeb wrote:
Heisann wrote:
Største grunn er vel at han er småskadet... Syntes Ryen gjør en grei jobb kontra feks Sylling. Også på tide vi slutter å prøve spille som Lillestrøm med mange høye baller som ikke har mål. Skal man være ærlig så syntes jeg dette var en svak kamp av KIL og var heldige som tok seieren.
Syns Sylling gjør en grei jobb i dag, han misser litt på ett par mottak på vansklige fremspill og kunne gått på noen flere løp, men forsøker å unngå å gå i offside fordi passningen kommer for sent. Jobba også bra bakover i dag selv om han er ving.
Enig med mikeb her og lurer på om Heisann og jeg så på samme kamp.
I 1. omgang så syns jeg Sylling og Torp var de mest aktive og beste fremover. De to som hadde mest "start-problemer" offensivt var egentlig Jonas og Moen, helt til de våknet og sørget for mål med hhv assist og scoring, så da får man vel si at omgangen var godkjent likevel.
Og de lange høye ballene så jeg ikke så mange av. Vi hadde 10-15 minutter i 2. omgang som var dårlige, men ellers var det veldig mye å glede seg over.
Banens beste var Dalen, fullt fortjent, og utrolig moro både for oss og ham. Det er helt umulig å benke gutten nå, så det spørs om det blir benkesliting på Conny fremover selv om han blir skadefri igjen. Men i den BB-kåringen din mike, kan jeg stemme på både Olav og Dalen, eller må jeg velge?
Håkonsen var litt "tam og anonym", men nå har han ikke hatt mange treningene på seg til å bli samspilt med resten av laget, så at han spilte mest "safe" og ikke tok risker offensivt var vel greit. Ingen åpenbare defensive feil i alle fall, men får håpe at han etter hvert blir mer offensiv a la Frejd som spiller (nok en) kjempekamp og ikke minst imponerer med danseferdigheter foran supporterne.
Det var ikke all verden med tid Henry J. fikk til å vise seg frem, men fikk med meg et par veldig gode pasninger fra ham, så det var i alle fall lovende og jeg gleder meg til å se mer fra den kanten.
Og noe av det mest bisarre av alt i dag var å lese navnene som vi stilte med fra start på benken. Det er den sterkeste benken jeg kan huske at vi noengang har hatt....