KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 Jul 2025, 16:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: KIL-NIL
PostPosted: 04 Aug 2009, 22:39 
Forumlegende

Noen som vet hvorfor Gundersen ikke spilte i dag...?

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 22:41 
Kaptein

hehe ; )) grattis dalen med en kjempedebut!

Last edited by WTFimNasreen on 04 Aug 2009, 22:41, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 22:49 
Kaptein

ivo wrote:

Trur ikke du har fulgt så alfor nøye med. Hehehe. Han spelte fra start han.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 22:57 
Reserve

aaandreas wrote:
ivo wrote:

Trur ikke du har fulgt så alfor nøye med. Hehehe. Han spelte fra start han.

Tror ivo mener at han ikke spilte fotball på banen.. Han minte meg om en tung dølahest :D

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 23:00 
Trener

ivo wrote:

Mener jeg så en som til stadighet datt inni straffefeltet, synes han ligna litt på Gunda.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 23:09 
Trener

Prata med Sigernes etter kampen, og lurte på når vi hadde en bedre keeper på streken. Han sa at det var Kenneth Ringsrød. Altså MANGE år siden. Er veldig glad etter denne kampen. :D

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 23:14 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Mye slåssing og tok litt tid før vi kom skikkelig i gang, men maken til usportslig motstander skal man vel lete lenge etter. Begynte å drøye fra første spark på ballen, minte om Slovenia i EM i 2000. Kjempekam av gutta, og debuten til Dalen er noe av det sykeste jeg har sett. Kan ikke huske å ha sett en keeper storspille slik på veldig lenge. Forsvarsfireren kan også bli vedlig sterk hvis de fire som spilte i dag for litt tid sammen. Moen følger opp fra Sogndal kampen, og Conny har også funnet høstformen. Var vel Jonas som sleit mest i dag, men uansett nydlig flikk til Calle like før slutt i 1. omgang.
Fortsetter gitta slik som i dag er det ikke lenge til vi er forbi Sogndal og Hønefoss.

Den blir bedre hvis ikke Ryen er der bak. Skjønner enda ikke hvorfor ikke Strømnes er med da han var en av de beste i Sogndal. Ryen trenger en pause. Han gjør mye rart innimellom.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 23:18 
Reserve

Janko wrote:
mikeb wrote:
Mye slåssing og tok litt tid før vi kom skikkelig i gang, men maken til usportslig motstander skal man vel lete lenge etter. Begynte å drøye fra første spark på ballen, minte om Slovenia i EM i 2000. Kjempekam av gutta, og debuten til Dalen er noe av det sykeste jeg har sett. Kan ikke huske å ha sett en keeper storspille slik på veldig lenge. Forsvarsfireren kan også bli vedlig sterk hvis de fire som spilte i dag for litt tid sammen. Moen følger opp fra Sogndal kampen, og Conny har også funnet høstformen. Var vel Jonas som sleit mest i dag, men uansett nydlig flikk til Calle like før slutt i 1. omgang.
Fortsetter gitta slik som i dag er det ikke lenge til vi er forbi Sogndal og Hønefoss.

Den blir bedre hvis ikke Ryen er der bak. Skjønner enda ikke hvorfor ikke Strømnes er med da han var en av de beste i Sogndal. Ryen trenger en pause. Han gjør mye rart innimellom.

Største grunn er vel at han er småskadet... Syntes Ryen gjør en grei jobb kontra feks Sylling. Også på tide vi slutter å prøve spille som Lillestrøm med mange høye baller som ikke har mål. Skal man være ærlig så syntes jeg dette var en svak kamp av KIL og var heldige som tok seieren.

Last edited by Heisann on 04 Aug 2009, 23:21, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2009, 23:31 
Forumlegende

Heisann wrote:

Største grunn er vel at han er småskadet... Syntes Ryen gjør en grei jobb kontra feks Sylling. Også på tide vi slutter å prøve spille som Lillestrøm med mange høye baller som ikke har mål. Skal man være ærlig så syntes jeg dette var en svak kamp av KIL og var heldige som tok seieren.

Syns Sylling gjør en grei jobb i dag, han misser litt på ett par mottak på vansklige fremspill og kunne gått på noen flere løp, men forsøker å unngå å gå i offside fordi passningen kommer for sent. Jobba også bra bakover i dag selv om han er ving.

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2009, 00:05 
Trener

mikeb wrote:
Heisann wrote:

Syns Sylling gjør en grei jobb i dag, han misser litt på ett par mottak på vansklige fremspill og kunne gått på noen flere løp, men forsøker å unngå å gå i offside fordi passningen kommer for sent. Jobba også bra bakover i dag selv om han er ving.

Enig med mikeb her og lurer på om Heisann og jeg så på samme kamp.

I 1. omgang så syns jeg Sylling og Torp var de mest aktive og beste fremover. De to som hadde mest "start-problemer" offensivt var egentlig Jonas og Moen, helt til de våknet og sørget for mål med hhv assist og scoring, så da får man vel si at omgangen var godkjent likevel. :wink:

Og de lange høye ballene så jeg ikke så mange av. Vi hadde 10-15 minutter i 2. omgang som var dårlige, men ellers var det veldig mye å glede seg over.

Banens beste var Dalen, fullt fortjent, og utrolig moro både for oss og ham. Det er helt umulig å benke gutten nå, så det spørs om det blir benkesliting på Conny fremover selv om han blir skadefri igjen. Men i den BB-kåringen din mike, kan jeg stemme på både Olav og Dalen, eller må jeg velge? :mrgreen:

Håkonsen var litt "tam og anonym", men nå har han ikke hatt mange treningene på seg til å bli samspilt med resten av laget, så at han spilte mest "safe" og ikke tok risker offensivt var vel greit. Ingen åpenbare defensive feil i alle fall, men får håpe at han etter hvert blir mer offensiv a la Frejd som spiller (nok en) kjempekamp og ikke minst imponerer med danseferdigheter foran supporterne.

Det var ikke all verden med tid Henry J. fikk til å vise seg frem, men fikk med meg et par veldig gode pasninger fra ham, så det var i alle fall lovende og jeg gleder meg til å se mer fra den kanten.

Og noe av det mest bisarre av alt i dag var å lese navnene som vi stilte med fra start på benken. Det er den sterkeste benken jeg kan huske at vi noengang har hatt....

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2009, 00:50 
Forumlegende

DV wrote:
Banens beste var Dalen, fullt fortjent, og utrolig moro både for oss og ham. Det er helt umulig å benke gutten nå, så det spørs om det blir benkesliting på Conny fremover selv om han blir skadefri igjen. Men i den BB-kåringen din mike, kan jeg stemme på både Olav og Dalen, eller må jeg velge? :mrgreen:

Var nødt til å ha to alternativer, men du kan stemme på begge. Forsøkte på en kommunistisk variant med kun ett valg, men det fungerte ikke. ;)

Last edited by mikeb on 05 Aug 2009, 00:50, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2009, 00:56 
Reserve

Jeg syntes Sylling gjør ting greit men brenner kjempemuligheter gang på gang. Ja han var god defensiv i dag men han er rett og slett dårlig mot mål og andre bør få muligheten neste gang. Dette er ikke en vurdering etter kveldens kamp men i grunn mange kamper på rad.

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2009, 00:58 
Trener

mikeb wrote:
DV wrote:

Var nødt til å ha to alternativer, men du kan stemme på begge. Forsøkte på en kommunistisk variant med kun ett valg, men det fungerte ikke. ;)

Åh, det var derfor du la deg på den iranske varianten hvor kandidatene må godkjennes av øverste leder (deg selv) og valgutfallet er forhåndsbestemt :lol:

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2009, 01:13 
Reserve

Hva skal man si... Dalen helt konge i dag! For en debut. Endelig er vi best igjen der det teller... i "boksen"! Vi er jo best i banespillet, det har vi vært i hele år(-Saft,h). Og for en deilig kriger/spiss scoring av Kai, og spillet før Moen endelig og fortjent scorer på lunden er som tatt ut av alle lærebøker, vakkert! :D

Og bare for å ha sagt det, hva gjør kvelden komplett???

Haha Gunda bomma på straffa han filma seg til. :lol: :lol: :lol: :lol:

Og til slutt: Helt konge på tribuna i dag, bra stemning og lyd. Det eneste som mangler nå er at hele stadion faktisk er med å heier unisont(?). Etter at vi er synger hele stadion og klapp klapp, så starter alle å synge Kongsvinger klapp klapp, eller en annen bra sang som alle kan. (En liten drøm i natten) :P :D :D :D :D

Profile  

PostPosted: 05 Aug 2009, 01:20 
Kaptein

Må si meg enig med Heisann. Sylling kommer til mye sjanser, kanskje flest av alle på laget, men scorer veldig lite mål. Begynner han å score på sjansene kan det bli kanonbra, men hvor lenge skal man vente på at det skjer? Vet ikke svaret, men håper det snart løsner for ham.

Dalen må iallefall stå neste kamp også. Jeg synes han var bedre i debuten enn Conny har vært i hele år. Når det er sagt synes jeg Conny har spilt seg opp i det siste, og spilte bra mot Sogndal. Synd for Conny at han ble skadet når formen var stigende, men jeg er sikker på at Olav kommer til å gjøre det bra i hans fravær.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]