KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 11:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 182 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Next
Author Message
PostPosted: 23 Jun 2009, 23:15 
Kaptein

Mulig det er foreslått før, men en tradisjonell dør til dør bøsseinnsamling arrangert av supporterklubben kunne vel fått inn noen kroner?

Profile  

PostPosted: 23 Jun 2009, 23:26 
Klubbdirektør

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=1774 bra jobba av gutta :D

Profile  

PostPosted: 24 Jun 2009, 00:02 
Grævling

Bergkamp wrote:
Mulig det er foreslått før, men en tradisjonell dør til dør bøsseinnsamling arrangert av supporterklubben kunne vel fått inn noen kroner?

Bergerud er i full gang, foreslår at du og andre tar kontakt med han, bøsser får dere garantert nede på Gjemselund....samt lodd til bil-lotteriet.

Det renner inn med forslag til oss fraalle kanter om dagen, vi har ikke sjans til å jobbe med allt dessverre, nå føler jeg litt at alle og enhver får bidra så godt de selv kan, og gjerne ta initiativ å egenhånd.

Vi har i tillegg et par prosjekt på gang i supporterklubben som kan generer litt penger, alt er ikke 100% i boks enda, så jeg vil vente litt med å publisere mer rundt dette.

Jeg er lykkelig over at folk bryr seg om dagen, måtte det vare lenge og bidra til store summer i kassa!

Profile  

PostPosted: 24 Jun 2009, 19:58 
Trener

Ser at Karlsen, ivo m.fl. tar utgangspunkt i de som bor i Kongsvinger og nabokommunene for å finne beløpet hver enkelt må bidra med. Nesten så jeg føler meg diskriminert siden jeg ikke er inne i tallgrunnlaget pga folkeregisterføring i Oslo :lol:

Nå er jeg vel ikke helt alene om ikke å være folkeregisterført i Glåmdalsdistriktet. Det er vel en relativt stor andel av supporterklubben inkl leder Raggen som heller ikke er hjemmehørende i Glåmdalsdistriktet lenger. Så da burde man vel nesten ta i betraktning de som tidligere har vært bosatt i regionen for å få frem det korrekte potensialet :mrgreen:

Uansett, takk til ivo for radio-linken hvor Mohn uttaler at vi trenger 1,1 til 1,7 mill for å klare dette.

Den ga meg troen. Dette skal gå bra. Det er ikke mer enn at vi kommer i mål når en ser alle tiltakene som er satt i gang nå. (Håper jeg)

Gleder meg til eliteseriespill neste år!!!

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 08:04 
Klubbdirektør

Hvor mye har alle aksjonene egentlig bidrat med til nå?

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 08:30 
Grævling

Mange favner!

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 13:38 
Forumlegende

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1- ... tid=559595

Har vi skarpt inn nok på kronerulling til å slippe å havne i samme situasjon?

Last edited by mikeb on 25 Jun 2009, 13:38, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 14:57 
Reserve

Godt spørsmål Facebook aksjonen med sine 520 medlemmer har bare dradd inn 10,000,- rett og slett flaut.

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 15:06 
Grævling

Mange av de som er med der har nok gitt i bøssene på søndag, eller bidratt på andre måter!

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 15:07 
Grævling

Godt at budsjettet vårt var realistisk i november i det minste.... har vel blitt kraftig revidert siden årsmøtet, men godt vi slipper poengtrekk!

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1- ... tid=559282

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 15:25 
Forumlegende

og Moss har ikke penger til lønn.

http://moss-avis.no/section/MFK/1251

og Sarpetreneren gir seg for å spare penger for klubben...

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 16:19 
Reserve

Raggen wrote:
Mange av de som er med der har nok gitt i bøssene på søndag, eller bidratt på andre måter!

Det har du nok sikkert rett i men skal vi noen vei så må folk gi mye mer penger. Oss frivillige bør ha som mål å få inn min 1 mil syntes jeg dette er fult mulig.

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2009, 22:50 
Forumlegende

Heisann wrote:
Raggen wrote:

Det har du nok sikkert rett i men skal vi noen vei så må folk gi mye mer penger. Oss frivillige bør ha som mål å få inn min 1 mil syntes jeg dette er fult mulig.

Om alle i supporterklubben spytter inn i overkant 2500,- hver så er man fort oppe i en mill.
Med sessongkort, målaksje, bøssepenger og lodd, + kronerullingen før jul tror jeg jeg har spytta inn godt over det allerede, men kommer sikkert til å legge igjen noen kroner på alle gjenværende kamper også.

Last edited by mikeb on 25 Jun 2009, 22:51, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 26 Jun 2009, 13:24 
Reserve

68.000 her, 65.000 der. Flotte saker, men faktum er at det er 10 dager igjen til styrets frist går ut og innen det må klubben fått inn halvannen million. Altså omtrent 70-80 lappper DAGLIG fra aksjonen ble sparket igang forrige uke.

Spillerne bidrar, supporterne bidrar, de frivillige bidrar. Det ble også sagt at noen sponsorer bidrar litt ekstra. Men jeg savner investorene. Tore Thorstensen uttalte i Glåmdalen onsdag at investorgruppa har sagt Nei til å skyte inn mer midler, med unntak av underskuddsdekning etter regnskapsårets utløp (da snakker vi godt ut i 2010). Det er nesten så man er fristet til å si; Hva skal man med fiender, når man har slike venner?

Thorstensen skyver istedet ballen over til kommunen. Som faktisk har bidratt.... Joda, såklart Kongsvinger Kommune nyter godt av markedsføringseffekten rundt KIL Toppfotball. Men gjør ikke næringslivet det samme? Bedriftene investorene eier, har ikke de også en positiv markedsføringseffekt av blesten rundt KIL? Er det da riktig å skyve kalaset over på alle andre? Om investorene virkelig kjører den gniene linjen det kan se ut som de gjør, så spør jeg meg om KIL Toppfotball faktisk sitter med Norges kjipeste investorer. :evil:

Hvor er KIL-hjertene når vi virkelig trenger dem? Grupperingen som syntes det var morro å være med i kjølvannet av Jensby for et drøyt halvår siden bør bli sitt ansvar bevisst snarest mulig. Når resten av byen forsøker å få skuta på rett kjøl, er det håpløst av investorene å forlate skuta først.

Profile  

PostPosted: 27 Jun 2009, 02:25 
Reserve

Quote:
http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=95119312040

Facebookaksjonen går litt treigt, det må sies. Men vi må huske at det foregår aktiviteter på mange fronter om dagen. Folk gir i bøsser og panteautomater, kjøper billodd så det holder og spillerne er ute på byen. For all del; gi så det suser på konto, men la oss gi folk noen dager til. I dag starter "salget" av enkeltspillere. Se kil.no. For den skarve sum av kr. 5000,- får du signert spillerbilde, signert lagbilde, signert trøye etter sesongen og spiller på besøk etter nærmere avtale.

Jeg planlegger å kjøpe Jonas Johansen for å vinne en golfturnering i august. Vi er omtrent like pene, så han kan spille i mitt navn :D .

Last edited by Lasse on 27 Jun 2009, 02:34, edited 3 times in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 182 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]