KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 15:05

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 16:12 
Forumlegende

Jøss..her snakker man forbi hverandre ja. Blir spennende å se utfallet av dette. kommer vel snart en uttalelse fra sportslig leder Nysæter?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 16:39 
Spiller

TaigerVudds wrote:
Siste fra Glåmdalen:

http://www.glomdalen.no/kil/article3524339.ece

Karlsrud vet ikke engang at han er blitt utnevnt til KIL-trener.... Om man ikke fikk assosiasjoner til "Hotell i Særklasse" rundt KIL før, så får man det ihvertfall nå. Hvor er John Cleese?

Her jobbes det etter langsiktige planer, skjønner jeg. Etter fem serierunder viser den kontinuerlige dialogen med spillergruppa at treneren ikke har tillit. At treneren ikke vet det, spiller ingen rolle. Så kjøres en skikkelig namedropping-prosess, og vips: supporterne jubler og alle er glade.

Herregud.... Får man statsstøtte for å drive sirkus?

Leste også uttalelsene til Karlsrud med stor forundring.
Om det stemmer at KIL har lansert han i trenerteamet UTEN å SNAKKE med mannen først, da er der krise!
Etter mitt syn er det da fler som burde vurdere sin stilling, og for å være konkret (og ikke feig) mener jeg da Olav Nysæther.
Så uryddig er det F**N mæ ikke mulig å være!!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 16:54 
Grævling

Gud bedre....det er faen meg fler som burde tuppe seg selv ut døra på Gjemselund!!

AT DET ALDRI SKAL VÆRE MULIG Å KLARE Å FÅ TIL EN RYDDIG ORDNING PÅ NOE DER NEDE!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 16:54 
Forumlegende

Synd at det endte slik for Berntsen, han skal ha takk for innsatsen og lykke til videre. Jeg like aldri at man sparker trenere, da jeg tror at man må tåle noen nedturer av og til for også å få fremgang, men gjort er gjort akkurat som når man valgte å avslutte med Skogen. Nå var situasjonen for Skogen og Berntsen litt annerledes ettersom Skogen fikk god med godt ettermæle slev om han også hadde n kontroversiell tid i KIL.

Det er også synd at det nok en gang er kommunikasjonssvikt og rot rundt det administrative i klubben ved at man går ut med navn på et trenerteam uten at dette faktisk er avklart. Jeg ser gjerne at Jørn kommer inn i trenerteamet da jeg tror han biddra med mye positivt som ass.trener for Berntsen, men styret/ledelsen må lære av dette og kanskje dobbeltsjekke et par ting før de går ut i pressen.

Når det gjelder ny trener så er jeg ikke fremmed for at Steen og Karlsrud kan være et godt team, men det bør i såfall gjøres til en permanent løsning ganske fort, overgangsløsninger der ingen vet hvem som skal ha ansvaret når sessongen er over er aldri en bra løsning. Ref. Rosenborg.

Trenerskiftet kan nok ha en kortsiktig positiv effekt på laget, men det er store ting som må rettes på for at laget skal løfte seg og levere stabile resultater resten av sessongen og når man nå har tapt poeng mot en del lag som oppfattes som enkel motstand så bør man slå Start for å få den positive driven inn i laget i forbindelse med dette trenerskiftet.

Jeg vet at en tidligere KIL trener som nå er assistent i en klubb høyerer opp i ligasystemet er klar for hovedtreneroppgaver, men jeg tviler på at måten han ble behandlet på sist han var i KIL gjør at han vil tilbake. Tviler også på at det å komme tilbake til et lag du tidligere har hatt suksess med nødvendigvis leder til det samme igjen. Nei la oss satse høyt, Stenbøl som daglig leder og Drillo som trener ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 16:56 
Reserve

At noe måtte gjøres er vel alle enige om, og det har vært lett å lese at spillerne ikke tror på det Berntsen står for.
Men det virker jo fullstendig talentløst å hente inn trenere som ikke har blitt spurt.
Synes KIL burde hatt en erstatter på plass før Berntsen fikk reisepass.

Nok en gang ser vi et styre uten fotballerfaring ødelegge klubben vi elsker. Kvinner og toppfotball passer ikke helt sammen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 17:07 
Forumlegende

Thodesen er jo muligens også ledig ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 17:38 
Kaptein

Emil Svensson wrote:
Kvinner og toppfotball passer ikke helt sammen.

Tragisk å se hvor trangsynte enkelte fortsatt er i 2008.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 17:43 
Reserve

Har ingenting med trangsynthet å gjøre. Jeg mener kvinner ikke kan lykkes med toppfotball for herrer. Er noe med mekanismene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 19:01 
Spiller

Da glomdalen.no tok kontakt med styreleder Torunn Elle i KIL Toppfotball, svarte hun følgende:

- Eh, eh, eh - jeg må ringe Olav Nysæter (sportslig leder) og høre.

Kom med en uttallelse Mr Sportslig Leder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 19:02 

Hva med Trond Amundsen som ny trener?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 19:44 
Materialforvalter

Etter ha fulgt nøye med på treninger og kamper under Thomas Berntsen, finnes det ingen tvil om at mannen ikke aner hva han driver med, og jeg er 100% sikker på at KIL vil reise seg uten den mannen, selv uten ny hovedtrener, eller forsåvidt uten trener i det hele tatt...

- I fjor var alle opptatt av at TB fikk til 4. plass med en urutinert stall, men fakta var jo at det var laget som gikk imot TB for å få spille på sin måte, etter at Bertsen mislykkes med sin plan. Og først da snudde det ifjor. Det hadde IKKE NOE med TB sine kunnskaper å gjøre.

- Åge skammet seg og tok hatten å gikk etter å innrømme at han hadde ansatt en ubrukelig trener.

- Jørn forlot KIL fordi TB og Jørn var et hav fra hverandre i fotballfilosofi.

- Mange av de nye spillerne har ristet på hodet og lurt på hva de har blitt lurt til å skrive under på etter ha trent/spilt under Berntsen.

Så med andre ord:

Dagen i dag er en GLAD-dag uten sidestykke!

HURRA HURRA HURRA!

Og gratulerer kjære KIL-spillere med at dere endelig har blitt hørt!!!

Og en klapp på skuldra til styret for en meget klok og riktig avgjørelse,
det har ikke skjedd for ofte!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 19:46 
Forumlegende

Emil Svensson wrote:
Synes KIL burde hatt en erstatter på plass før Berntsen fikk reisepass.

Ikke nok med å sparke, men sparke + sparke...

Én ting er å sparke en trener og foreta en slags administrativ løsning for ansvar.

Noe annet ville være å i det skjulte inngå kontakt med en annen for så å si til treneren:
"Du skal gå her og nå - se - her er din etterfølger"...

Ja, ja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 20:01 
Forumlegende

Emil Svensson wrote:
Har ingenting med trangsynthet å gjøre. Jeg mener kvinner ikke kan lykkes med toppfotball for herrer. Er noe med mekanismene.

Det samme sa man om kvinnelige toppolitikere og endog statsledere.
For ikke å si som forretningsdrivende, aksjemeglere, leger, kirurger.

Med Maggie som mal er det kanskje noe i det...

Kvinners egenskaper er like forskjellige som menns...
Men hvis noen sier at de ikke vil samarbeide med en kvinne som er styreleder, eller endog motarbeide, vil det jo kun gå én veg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 20:02 
Materialforvalter

Fant to gamle tråder til ettertanke...

http://kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=2765

http://kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=1898&highlight=

Elsket og hatet...

Sånn er livet...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 May 2008, 20:19 
Reserve

Jeg gir faen meg opp. Enkelte folk på forumet har nå mast om at berntsen må vekk med en gang, men når det skjer så er det galt at man ikke har trener på plass før man sparket berntsen.
HELT UTROLIG TIL SUTRING

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]