mikeb wrote:
Er selvfølglig like misfornøyd som du med dagens tabellsituasjon, men det jeg er enda mer misfornøyd med er at det hver gang KIL har en dårlig periode så dukker det opp et par stykker på forumet med påstått detaljkunnskap om forholdene i klubben og kaster dritt på enten trenere, spillere eller andre som er involvert i klubben. Jeg kan ikke uttale meg om Berntsens egenskaper, men husker at samme tiraden kom mot Skogheim, det har vært andre som har hatt uttalt seg mot Njøsen, Lund har fått passet påskrevet som markedsansvarlig og diverse spillere får til stadighet høre at de ikke duger. Ingen blir bedre av at de til stadighet for høre at de ikke holder mål.
Amen.
Videre er jeg enig med det både Emil og Karlsen sier iht. 99 / 01. Føler ikke vi er der helt enda, men det bør ikke gå så altfor mye lengre tid.
Apropos Emil, vi er mange her som har både hatt fast sesongkort, og opplevet det du har med laget vårt. Det er greit at du har en slik historie. Men det trenger du ikke trekkes frem for ofte, da det blir tilnærmet arrogant i andres øyne. Greit at du gjør det en gang for å gjøre et poeng altså.
Du har gode innsigelser mot Berntsen, hold deg til dem. Det er de som er konstruktive og interessante for oss andre. Selv om jeg riktignok ikke deler din overbevisning (enda).