Janko wrote:
Hadde ikke hjulpet med noen Pelu slik Kil spiller nå allikevel. For det første må man ha en stil å spille etter. Det virker som om spillerne for panikk så fort dem for ballen. Virker usikre og redde. Og da blir det til at dem er dårligere en det dem egentlig er. Synd, men sant. Bare å se på Ryen, virker ikke like sikker som han bruker å være.
Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg prioriterte pokerlag fremfor nettradio. Dette må ha vært tortur å høre på. (har likevel fått oppdateringer i løpet av pokerspillingen.) Men nå kaster jeg meg på "koret" som vil ha Berntsens hode på et fat. Jeg tror faktisk at det er i ferd med å bli misnøye også i spillergruppa, da Berntsen helt tydelig viser at han har sine favoritter. F.eks, så uansett hvor dårlig Moen er og spiller, så SKAL han starte, da han er "GULLUNGEN" til Berntsen. At dette medfører at vår venstre side blir totalt handlingslammet både offensivt og defensivt, spiller ingen rolle for Berntsen, så lenge gullungen får spille. Hadde jeg vært en av KIL-spillerne som ser denne forfordelingen av en spiller som knapt holder 3. divisjonsnivå, så hadde jeg blitt ganske sur, og dette gjenspeiles i innsatsen.
Både Moen og Berntsen bør gis free transfer tilbake til lørenskog. (Hvis Lørenskog synes de holder mål og vil ha de tilbake...)