Neil Lennon wrote:
- I dag som tidligere får vi kort for å sparke bort ballen +++ ande ikke sportslige ting. Samt at treneren blir vist på tribuna. Dette vitner om total mangel på disiplin og selvdisiplin.
- Spillerne våre virker utslitt etter en omgang, og flere drar på seg strekkskader. Dette vitner om dårlig eller feil trening.
.
Tja, det gule kortet for å sparke vekk ballen var helt utrolig.... En sparta-spiller kaster ballen rett i beina til en joggende Guiomar, og ballen endrer retning. At dommeren gir gult kort i den situasjonen er helt latterlig og sier litt om nivået på dommertrioen i dag.... Guiomar må jo ha beina et sted når han jogger, og på bakken pleier å være det greieste stedet å plante beina når man jogger.
Og strekkskader? De kom i første omgang begge to, så det med å være dårlig trent må jo i så fall være helt ekstremt.... Berg hansens kom etter ca 25 minutter. Er vel mest uflaks med uheldige bevegelser for begge. Og du mener ikke seriøst at ØBH ikke holder mer enn 25 min?
Og den dommertrioen burde ikke engang fått dømme en bedriftskamp... Omtrent eneste gangen Arnar fikk frispark i en hodeduell var en av de få gangene det burde vært blåst MOT Arnar.... Og straffa orker jeg ikke kommentere, da må jeg tenke på situasjonen igjen, og det er ikke bra for min mentale helse akkurat nå.
Enten gikk dommeren på en saftig LSD-cocktail med påfølgende hallusinasjoner, eller så er bare vedkommende så utrolig inkompetent at dommerlisensen snarest burde inndras.