KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 12 Jul 2025, 13:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 19:54 
Forumlegende

Utrolig surt å tape 2 poeng på overtid, selv om jeg tippa rett i tippekonken.

Rakk ikke å dra på kamp idag heller, famile og fotball er en dårlig match.

Mye skader og gule kort, godt det er ferie nå.

Takk til Førsund for herlig innsats i de kampene han har spilt, det er vel slutt for denne gang desverre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 20:21 
Trener

KIL-SMURF wrote:
Det skal ikke være mulig, urutinert amatør, fy f.....unskyld meg, er utrolig skuffa nå :cry:

Enig i skuffelsen, men Berntsen var faan meg ikke blid etter kampen. Det ble bekreftet fra vår mann på stdion, som ikke fikk lov til å kommentere TV-bildene han fikk se at mannen løp inn i KIL spilleren to meter på utsiden av 16-meteren.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 21:36 
Forumlegende

Thomas Berntsen vist opp på tribunen.

Betyr det karantene fra benken???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 22:04 
Materialforvalter

Tragisk straffespark. Måtte dommern dø i sommerferien. Sånn skal det faen ikke være mulig å dømme for en 1. div dommer. Skandale uten sidestykke.
Se TV-bildene og døm selv
http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=250&progId=182491&referrer=

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 22:18 
Klubbdirektør

Rakk dessverre ikke kampen i dag, og dessverre kutta nettradioen rett før straffa.

Greit nok er straffa jævla billig. Men etter å ha sett en del kamper med KIL i år, så begynner jeg å stille STORE spørsmålstegn ved trener Thomas Berntsen.

- KIL-laget er altfor godt til å ligge der vi gjør på tabellen
- Spillemessig er vi for ensrettet og lite kreative. eks; mot Notodden fikk ikke våre vinger bakrom å løpe i fordi bana var kort og Notodden lå dypt, likevell klarer ikke treneren å finne på alternative løsninger.
- I dag som tidligere får vi kort for å sparke bort ballen +++ ande ikke sportslige ting. Samt at treneren blir vist på tribuna. Dette vitner om total mangel på disiplin og selvdisiplin.
- Spillerne våre virker utslitt etter en omgang, og flere drar på seg strekkskader. Dette vitner om dårlig eller feil trening.
- Tidlig i år og langt ut i sessongen trente KIL så og si bare forsvarstrening. Man vinner ikke kamper med å være gode i forsvar.
- Flere spillere i to kamper kom for sent til kamp.
- Det skulle satses på unggutter livet Berntsen, men i andre øyeblikk leier vi inn to nye

Her er det mye som virker rart, og det meste er et treneransvar.

Ellers går det rykter om at det gikk hardt utover inventaret på stadioen i dag. Kan vel tyde på at vi er tilbake til "opptøyene" i et par kamper på 90-tallet.....

Profile  

Post subject:
Trener

Helt tragisk, skulle vært mulig å klage på sånne avgjørelser

Profile  

Post subject:
Trener

ivo wrote:
Thomas Berntsen vist opp på tribunen.

Betyr det karantene fra benken???

Ut fra det Berntsen sa selv etter kampen:

"Det er dommerne og ikke jeg og Arnar som burde ha karantene..."

Blir vel to for å si hva han tenker i media. Men TV-Bildene vil alltid vise hvem som hadde rett.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 22:26 
Klubbdirektør

Fy faen, er noe av det mest latterligste jeg har sett. Er jo soleklart utenfor og var Arnar i det hele tatt borti ham ? :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 22:54 
Reserve

Har sett straffesituasjoen flere ganger....1. Han blir feldt utenfor 16-meteren. 2 . Han snubla i sine egne bein. LATTERLIG!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 23:17 
Trener

Neil Lennon wrote:
- I dag som tidligere får vi kort for å sparke bort ballen +++ ande ikke sportslige ting. Samt at treneren blir vist på tribuna. Dette vitner om total mangel på disiplin og selvdisiplin.
- Spillerne våre virker utslitt etter en omgang, og flere drar på seg strekkskader. Dette vitner om dårlig eller feil trening.
.

Tja, det gule kortet for å sparke vekk ballen var helt utrolig.... En sparta-spiller kaster ballen rett i beina til en joggende Guiomar, og ballen endrer retning. At dommeren gir gult kort i den situasjonen er helt latterlig og sier litt om nivået på dommertrioen i dag.... Guiomar må jo ha beina et sted når han jogger, og på bakken pleier å være det greieste stedet å plante beina når man jogger.

Og strekkskader? De kom i første omgang begge to, så det med å være dårlig trent må jo i så fall være helt ekstremt.... Berg hansens kom etter ca 25 minutter. Er vel mest uflaks med uheldige bevegelser for begge. Og du mener ikke seriøst at ØBH ikke holder mer enn 25 min?

Og den dommertrioen burde ikke engang fått dømme en bedriftskamp... Omtrent eneste gangen Arnar fikk frispark i en hodeduell var en av de få gangene det burde vært blåst MOT Arnar.... Og straffa orker jeg ikke kommentere, da må jeg tenke på situasjonen igjen, og det er ikke bra for min mentale helse akkurat nå.

Enten gikk dommeren på en saftig LSD-cocktail med påfølgende hallusinasjoner, eller så er bare vedkommende så utrolig inkompetent at dommerlisensen snarest burde inndras.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2007, 23:25 
Forumlegende

Da er jeg hjemme fra kamp. Utslitt. Men med noen få gjennomtenkte ord på den lange veien hjem:

1: Slike sabotører av fotballen som den dommeren der ønsker jeg ikke å se i fotballen på noen nivåer i framtida. Jeg faktter ingenting hvis slik inkompetanse ikke får konsekvenser!

2. Jeg har den dypeste medfølelse med gutta på banen som var i ferd med å ro i land 3 poeng ganske greit og så blir seieren sabotert på den måten. Utrolig trist. Honnør til gutta!

Til slutt en bønn til KIL Toppfotball:
Jeg tror og håper dere ikke alr denne epsisoden og dømmingen gå hus forbi og klager. Det er ihvertfall ingen i KIL som har gjort seg fortjent til karantene!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2007, 00:10 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:

Hadde du sett kampen hadde du forstått det. Det var helt latterlig. Straffa var bare prikken over i-en på dommerens forestilling. For denne kampen dreide seg egentlig av dommeren fra start av.

Hadde kanskje 2-3 riktige avgjørelser.

Nei fy faen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2007, 00:12 
Grævling

Blir så grønnjævli provosert av folk som er plassert på steder de burde holde seg langt unna!

Gutta gjør en kjempe jobb på bana, greit nok at spillet ikke er strålende, men de gjør det de skal. Er på vei til 3 poeng.........så kommer denne forbanna klovnen av en dommer å avgjør hele dritten :-(

Jeg bare venta på det...han hadde vært ræv-dårlig hele kampen, så selvfølgelig måtte han også sørge for å blande seg inn det direkte utfallet av kampen!

Stig Rune Krokdal - FINN DEG NY HOBBY!!!

Ellers vil jeg bare ønske gutta god ferie, hvil godt, og tren dere for all del i form slik at høstsesongen blir bra. Hjertet tåler ikke en kamp i sumpa utover høsten!

Så får vi virkelig håpe at skadene på Sylling, Ørjan og Pelu ikke blir langvarige...de gutta er rett og slett viktige!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2007, 00:15 
Grævling

Korslund wrote:
Neil Lennon wrote:

Hadde du sett kampen hadde du forstått det. Det var helt latterlig. Straffa var bare prikken over i-en på dommerens forestilling. For denne kampen dreide seg egentlig av dommeren fra start av.

Hadde kanskje 2-3 riktige avgjørelser.

Nei fy faen.

Ikke annet å forvente med en slik dommer. Det er bare å se på reaksjonene på enkelte av oss. Da er det vel heller ikke å forvente at spillere og trenere/lagledere skal klare å holde seg i skinnet....de er tross alt rimelig engasjerte i det de bedriver de også...vil jeg tro!

Nei faen heller.......her bør noen faen meg ta en vurdering av seg selv.....og deretter fjerne diverse gule kort som ble utdelt på slutten av kampen :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2007, 00:38 
Grævling

http://www.fkspartasarpsborg.no/xref.asp?id=573

De kunne vel også skrevet noe om hva Kroksleiven skulle ha (i kroner og øre) for dette straffesparket :-(

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]