KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 21:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 11:42 
Klubbdirektør

Synes det er rart at alle som har gått NTG kommer tilbake og prater dritt om klubben ca et år etter at de har dratt fra byen... Bitter?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 11:59 
Grævling

ruben_nilsen wrote:
Gjennom di siste 5-6 årene så har det vært en del gode som ikke har fått sjansen. Grunnen for det var at di ikke var lokale spillere. Så dermed fikk di ikke kontrakt med a-laget.

Er det mulig? Du er enkelt og greit bare en bitter unge som ikke fikk kontrakt med KIL og føler nå for å "ta igjen" ved å slenge ut en masse håpløse påstander her inne?

Håpløst å påstå at vi ikke signerer folk uten lokal tilknytning så lenge 16 av 22 stk i A-stallen kommer utenfra. Er du god nok får du kontrakt, enkelt og greit. KIL er ikke en underavdeling av Arbeidsmarkedsetaten som har i oppgave å engasjere og lønne unge håpfulle fotballspillere som ikke viser seg å bli gode nok.

Nå er det vel snart på tide at du kommer med noe vettu, ellers er jeg nesten fristet med å sittere det eneste foruftige som har kommet ut av kjeften på Ståle Solbakken.

"gå hjem og grin til mamma'n din"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:07 
hehe :P snakker vi håpløse påstander så er det akkurat det dere sier. Jeg er ikke bitter og kommer ikke tilbake 1 år å kritisere KIL . Jeg har vært kritisk til dem hele tiden og har ikke prøvd å få kontrakt med dem heller. Det er fordi jeg er ikke god nok for 1.div. Så skal ta 3-5 år i 2.div før jeg tar steget opp. Så ikke prøv deg på den ;) jeg tenker på alle di andre , di som var bedre enn meg og er bedre. Di som er god nok og har ferdighetene til det. Jeg tenker ikke på meg selv men på di arrogante trenerne som ikke gir spillerne en sjanse fordi dem har noe personli i mot dem.

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:10 
Så til deg som har mål snitt alder :P hehe , prøv å les innlegget mitt luring. Jeg sier at halve stallen består av unge spillere fra alderer av 18-22 år . Ikke at første 11ern består av det. Ødelegger litt av diskusjonen når du ikke forholder deg til faktum i saken. :) Så tenkt før du svarer neste gang

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:17 
Så vet dere kanskje heller ikke at faren til Alexander Wik er bestevennen til Thomas som er hovedtrener i KIL ? :P som supporter så kan dere lite. Når mann ser tingen utenifra. Så hjelper det lite å komme med argumenter når dere ikke har sett det fra innsiden. Valla ble knekt fra innsiden , så burde KIL også bli det ;) hehe...

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:18 
Klubbdirektør

Såklart består Tromsdalen av lokale spillere! Hvem i hælvette vil vel flytte til det hølet der?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:19 
hehe :P Tromsdalen er ikke et høl , det er en dal :P Så er faktis Tromsdalen en del av byen Tromsø . Som har 65 000 innbyggere. Så tror faktis det er du som bor i et høl og ut på landet :P Du følgte vell ikke med i geografi timen tenker jeg

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:21 
Klubbdirektør

Han er 3 keeper på et bånnlag i 2 div det betyr vel 5 div nivå... Syntes denne dusten har fått skrevet nok idioti og da gjør vi som vi har skrevet med sånne typer vel Karlsen og co.........

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:23 
Hvem som er 3 keeper? :P vist du tenker på meg så må du nok ta feil. Jeg satt på benken sist kamp mot Åmot borte nå i helga. Var ikke på benken mot Follo første serierunde p.g.a strekk skade. Så ble frisk 2 dager før Åmot kampen. Så ble jeg tatt med i stallen:P litt dårli argumenter. Så er vi heller ikke noe bunnlag

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:25 
Klubbdirektør

Snakker nok om din gode venn Knashaug! :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:27 
Vet ikke va han prater om :P bør kanskje referere litt bedre , slik at noen kan forstå va han prater om

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:31 
Kan jo nevne at kil toppfotball hadde kanskje norges beste jr lag for 2 år siden.. da de tapte på straffer mot ODD i semifinalen i JET cup og kom på 2 plass i interkrest.. hvor mange av de spillerne satser kil på nå?? ingen :P

Jeg var ikke på det laget en gang og jeg spiller 2.div nå :P det sier litt. Jeg var ikke god nok for interkrets men er god nok for 2.div nå. Det burde fortelle litt av at di på det laget er god nok for 1.div og var det.

Kan nevne at sukse trenern Trond Amundsen fra den tiden er borte nå. Han er hovedtrener for Løv-Ham nå. KIL har ikke klart å holde på noe.

herman, kjetil, eskil,ragnar og robert (petter et år senere) kom opp.. men ingen blir satset på.. chris lundhaug fikk ikke kontrakt men fredrik nilsen ble hentet? jessheim gutt isteden for en kil gutt.. de er jo like gode.. hva sier det om kil?? jermund som er et mye større talent enn fremming, han spiller i galterud..

kjetil, eskil, ragnar, robert, petter, jermund, chris og jan martin.. alle fra kongsvinger.. men ingen blir satset på..

En ting går igjen det er at alle lag er flink til å skryte av seg selv. Men ikke å ta imot kritikk. Ting kan ha blitt bedre , men har det blitt bra nok ? i forhold til utviklingen i Norsk fotball. Der har KIL utroli mye å lære

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:43 
Klubbdirektør

ruben_nilsen wrote:
Du følgte vell ikke med i geografi timen tenker jeg

Tenker han fulgte bedre med i geografitimen enn du gjorde i norsktimen :lol:

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:48 
hehe :P ta å svar på innleggene istede for å svare på språket. Tror du har misforstått bruken av Forum ;) er ikke for å vurdere hverandres skrivemåte og egenskaper

Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 12:50 
Klubbdirektør

ruben_nilsen wrote:
hehe :P ta å svar på innleggene istede for å svare på språket. Tror du har misforstått bruken av Forum ;) er ikke for å vurdere hverandres skrivemåte og egenskaper

Ikke hverandres geografikunnskaper heller :-)

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]