Kan jo nevne at kil toppfotball hadde kanskje norges beste jr lag for 2 år siden.. da de tapte på straffer mot ODD i semifinalen i JET cup og kom på 2 plass i interkrest.. hvor mange av de spillerne satser kil på nå?? ingen
Jeg var ikke på det laget en gang og jeg spiller 2.div nå

det sier litt. Jeg var ikke god nok for interkrets men er god nok for 2.div nå. Det burde fortelle litt av at di på det laget er god nok for 1.div og var det.
Kan nevne at sukse trenern Trond Amundsen fra den tiden er borte nå. Han er hovedtrener for Løv-Ham nå. KIL har ikke klart å holde på noe.
herman, kjetil, eskil,ragnar og robert (petter et år senere) kom opp.. men ingen blir satset på.. chris lundhaug fikk ikke kontrakt men fredrik nilsen ble hentet? jessheim gutt isteden for en kil gutt.. de er jo like gode.. hva sier det om kil?? jermund som er et mye større talent enn fremming, han spiller i galterud..
kjetil, eskil, ragnar, robert, petter, jermund, chris og jan martin.. alle fra kongsvinger.. men ingen blir satset på..
En ting går igjen det er at alle lag er flink til å skryte av seg selv. Men ikke å ta imot kritikk. Ting kan ha blitt bedre , men har det blitt bra nok ? i forhold til utviklingen i Norsk fotball. Der har KIL utroli mye å lære