KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 15:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 08:48 
Kaptein

Raggen wrote:
Korslundinho wrote:

tenk dere Arsenal... talenter i alle retninger!

Vito Mannone
Philippe Senderos
Cesc Fabregas
Robin van Persie
Jose Reyes
Mathieu Flamini
Quincy Owusu Abeye
Justin Hoyte
David Bentley
Emanuel Eboue
Mark Howard
Ryan Garry
Jeremie Aliadiere
+++

Når du først er igang med å føre opp lister her inne over Arsenals "fineste".......kan du ikke dra til med en tilsvarende liste over alle alkiser, fyllekjører, narkomane, voldsutøvere og voldtektsmen dere har og har hatt i stallen.

.....hadde vel blitt enda lenger den lista er jeg redd ;-)

....ellers får jeg bare si at jeg snart melder meg ut av disse anglofile diskusjonene....dette har jeg krangla om i årevis andre steder uten at det liksom føre frem til noe som helst. I tillegg blir det masse tråder som går rett i dass.....og jeg har bidratt til dette selv i stor grad dessverre.....så nå skal i hvertfall jeg ta meg selv i nakken :oops:

.....men her inne, på dette forumet, kan dere selvfølgelig sloss så mye dere gidder.....bare dere har forstått at det viktigste laget holder til på Gjemselund....og er venner når dere møtes på tribuna før KIL's kamper ;-)

YID ARMY!!!

Enig med Raggen! Den lista hadde blitt lang, gitt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 10:46 
Kaptein

Ja enig i at mange tråder har gått rett i dass, der er det fler som må skjerpe seg (inkludert meg) så får vi heller holde all kranglinga i denna tråden!!

Come on you Gunners!!! 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 10:50 
Kaptein

*hanssen* wrote:
Noen flere talenter:

-Giuseppe Rossi
-David Bellion
-Darren Fletcher
-Gerard Pique
-Jonathan Spector
-Sylvan Ebanks-Blake
-Liam Miller

Bare "hosta opp" noen :lol:

Å si at Liam Miller og David Bellion er store talenter er vel å ta i.. De to stagnerte for ei stønn sia!! Ender vel opp i en middels Championship eller League 1 klubb!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 13:32 
Klubbdirektør

jja jeg veit.. manusupportere hakke peiling... bellion og liam miller blir vel like store som Djemba Djemba ;)

Og Raggen, enig med det siste i innlegget ditt men de andre greiene er jeg ikke enig i.. for i forhold til manu, så angriper ikke Arsenal 6 åringer, 16 åringer, slåss på hoteller, sprayer tåregass på hotellgjester, slåss på barer... Ett eksempel til er jo george best.. eller hva faen han heter.. ikke helt riktig skrudd sammen i toppen han hell... dette tror jeg vi kan være enig i...

Og Hanssen, de linkene var alle lattlige utsagn fra forskjellige manu spillere... HALLO scholes tuppa motstanderen i penisen.. er det lov på en fotballbane? NEI! da bør det gi rødt kort(faktisk fikk han bare gult, men han hadde ett fra før).. men det mener ikke sir SUR, for rudolf har nok liggi litt for mye på flaska i det siste ;) det var bare eksempel.. og det med Giggs:
Dette ble sagt da manu lå 15 poeng bak chelskjij i ligaen... da er man iikke bedre asså.. ikke når man taper 3-1 for dem på hjemmebane 2-3 uker senere heller... ja det må jeg si ;)
Så plutselig er Rudoolf tilbake og skylder på at han ALDRI får straffe? FY FAEN! Det er vel bare pga bestekompisen hans som dømte på OT da de vant 2-0 i oktober :evil: , ikke får dømme toppkamper mer.. fordi han er partisk på lag med united! :evil:

Menmen.. dere har jo ALLID unnskyldninger.. synd at unnskyldningene nesten alltid handler om noe HELT annet ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 14:26 
Saftblander

etter en liten duell med den gode gamle spurs spilleren steffen freund hadde alle dissa talenta deres blitt fottballinvalide heile gjengen!!!!!!

COME ON YOU SPUUUURS!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 15:25 
Forumlegende

Hjelper ikke hva du sier Korslundinho, A**enal har jo hatt både Tony Adams og Paul Merson. De to tilsammen har vel tatt mer kjemikalier tilsammen enn det man finner på et gjennomsnittlig norsk apotek. Ballespark og kung-fu spark på tilskuere er bare en parantes i forhold til de to der.

George Best var et geni. Alle genier er gale. Men det er nok av folk som er gale uten å være genier. For eksempel Adams og Merson.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 15:36 
Materialforvalter

Kan jeg slenge på Jermaine Pennant, som spilte med fotlenke siste kampene i fjor. Er ikke han Arsenals eiendom fortsatt? Men han gjorde en god jobb i Super-Leeds da. Vi spilte bra mot Celtic i helga, og neste år er vi oppe og banker Scum`s og Scousers igjen :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 15:38 
Spiller

Karlsen wrote:
Hjelper ikke hva du sier Korslundinho, A**enal har jo hatt både Tony Adams og Paul Merson. De to tilsammen har vel tatt mer kjemikalier tilsammen enn det man finner på et gjennomsnittlig norsk apotek. Ballespark og kung-fu spark på tilskuere er bare en parantes i forhold til de to der.

George Best var et geni. Alle genier er gale. Men det er nok av folk som er gale uten å være genier. For eksempel Adams og Merson.

Bra sagt, bra sagt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 16:44 
Kaptein

Enga wrote:
Kan jeg slenge på Jermaine Pennant, som spilte med fotlenke siste kampene i fjor. Er ikke han Arsenals eiendom fortsatt? Men han gjorde en god jobb i Super-Leeds da. Vi spilte bra mot Celtic i helga, og neste år er vi oppe og banker Scum`s og Scousers igjen :)

Pennant er Birminghams eiendom

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 17:02 
Spiller

Dere Arsenal fans tror at United kommer til å rykke nedover divisjonene de neste årene. Mulig det, men trur United klarer å holde seg oppe. Men om United da er 2 eller 3 divisjoner nede bryr jeg meg ikke om det. Vi skal bygge opp klubben igjen, uten Glazer!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 17:14 
Kaptein

*hanssen* wrote:
Dere Arsenal fans tror at United kommer til å rykke nedover divisjonene de neste årene. Mulig det, men trur United klarer å holde seg oppe. Men om United da er 2 eller 3 divisjoner nede bryr jeg meg ikke om det. Vi skal bygge opp klubben igjen, uten Glazer!

Å hvordan skal dere kvitte dere med han?? Han eier jo den ynkelige klubben..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 18:23 
Spiller

Hvis Glazer har tenkt til å tjene penger på dette, så betyr det at United må gjøre det bra. Derfor må Glazer legge ut penger til spillekjøp. Derfor tror jeg at United holder seg oppe.
Jeg har ikke sagt at United kommer til å rykke ned, det er det du og Korslund som har sagt! Så hvis United gjør det dårlig er det jo ikke noe lønnsomt for Glazer å eie United. Så da kan han selge det eller no!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 19:07 
Klubbdirektør

Vel... Det hjelper ikke å få penger til spillekjøp, når du bare kjøper en haug med FLOPPER! Rudolf bare kjøper spillere som andre klubber er ute etter...

Og Karlsen:

Tony Adams: Levende Fotball Legende, men hadde ett alkoholproblem...Det er mange som har det faktisk.. men han greide vaffal å slutte ;)
Vet ikke med Merson for han har jeg bare hørt om på banen og ikke utenfor ;)

George Best: Riktig nok Legende... men KONEMISBRUKER :evil: Og det er verre å behandle dama si som dritt enn å ha ett alkoholproblem.. det skal jeg love deg!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2005, 17:34 
Trener

Det er vel ikke bare Best som har mishandla kona si der borte. Hva med Gazza? Og Adams har vel en litt dyster fortid når sant skal sies. Dessuten var det Sir Alex som snudde en drikketrend i MAN U. Derfor Mac Grath, Sharpe osv blei pælma ut. Og derfor Brown ikke er helt populær heller, han er for glad i flaska..

Men sånn er det nå en gang. Alle har vel noen svin på skogen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2005, 17:49 
Klubbdirektør

Er vel tradisjon :lol:

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]