jja jeg veit.. manusupportere hakke peiling... bellion og liam miller blir vel like store som Djemba Djemba
Og Raggen, enig med det siste i innlegget ditt men de andre greiene er jeg ikke enig i.. for i forhold til manu, så angriper ikke Arsenal 6 åringer, 16 åringer, slåss på hoteller, sprayer tåregass på hotellgjester, slåss på barer... Ett eksempel til er jo george best.. eller hva faen han heter.. ikke helt riktig skrudd sammen i toppen han hell... dette tror jeg vi kan være enig i...
Og Hanssen, de linkene var alle lattlige utsagn fra forskjellige manu spillere... HALLO scholes tuppa motstanderen i penisen.. er det lov på en fotballbane? NEI! da bør det gi rødt kort(faktisk fikk han bare gult, men han hadde ett fra før).. men det mener ikke sir SUR, for rudolf har nok liggi litt for mye på flaska i det siste

det var bare eksempel.. og det med Giggs:
Dette ble sagt da manu lå 15 poeng bak chelskjij i ligaen... da er man iikke bedre asså.. ikke når man taper 3-1 for dem på hjemmebane 2-3 uker senere heller... ja det må jeg si
Så plutselig er Rudoolf tilbake og skylder på at han ALDRI får straffe? FY FAEN! Det er vel bare pga bestekompisen hans som dømte på OT da de vant 2-0 i oktober

, ikke får dømme toppkamper mer.. fordi han er partisk på lag med united!
Menmen.. dere har jo ALLID unnskyldninger.. synd at unnskyldningene nesten alltid handler om noe HELT annet