Innflytteren wrote:
AndraSidan wrote:
Ikke imponert over målene vi slipper inn......
Første målet er forsåvidt greit...ting går litt fort - men noen burde likevel ha vært i nærheten av mannen i returrommet...
Andre mål...veldig liten avstand mellom Tobias og stanga...burde være mulig å ta den synes jeg...
Tredje mål...skudd fra relativt langt hold...igjen veldig liten avstand mellom Tobias og bortre stang...mmm
Men uansett...sterkt å holde koken og hente igjen ledelse to ganger...vi snakker tross alt om et lag fra øverste del av TL.
Jeg syns ikke Tobias kan lastes for noen av scoringene.
På førstemålet må Aas vekk fra ankerposisjonen (hvorfor han er i den og ikke Dosso er pga situasjonen i forkant håper jeg) da Samir taper duellen i forkant. Dermed blir fyren som scorer aleine i returrommet.
På andremålet syns jeg Samir kanskje kunne kommi nærmere fyren som scorer, i det minste klart å dekke lengste hjørnet, så Tobias kun hadde nærmeste å konsentrere seg om. Skuddet er uansett fra veldig kloss hold.
På tredjemålet er det total mangel på press på ballfører. Ikke er det spesielt langt hold heller, og han skrur jo ballen som van Persie mot Tottenham, så bortsett fra mangel på press er det rett og slett et bra skudd.
Men syns måla vi scorer lover bra. Tuelo klarer å skyta fra alle mulige vinkler og ballhøyder, og Myklebust er en som er god på å lukte returer. Og liker også backer som går på raid ned mot dødlinja. Kan alltid bli farlig det.