KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 Jul 2025, 11:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: Treningskamper 2012
PostPosted: 26 Feb 2012, 21:55 
Klubbdirektør

DV wrote:
Libra wrote:
Utrolig gode, positive og dyktige kommentatorer :D De kunne til og med navnet på alle spillerene våre - uten og nøle :wink:

Støtter den tilbakemeldingen.

Men, må nok legge til et lite men. De kunne gjerne ha nølt litt mer et par ganger. De nevnte flesteparten av spillerne våre utfra posisjon. Holdt på å le meg halvt i hjel ved et par tilfeller. Særlig når Arnar tok ballen sentralt ved midtsirkelen og ble omtalt som "Dosso". I tillegg til hårvekst i ansiktet og nummeret på ryggen så er det et par-tre andre ting som gjør at det burde være vanskelig å forveksle de to :wink:

He...he..ja, de er ikke så veldig like :mrgreen: Men sammenlignet med kommentatoren fra Stabæk-kampen, så var det alldeles strålende :wink:

Profile  

PostPosted: 27 Feb 2012, 18:23 
Forumlegende

http://www.aafk.no/default.aspx?menu=617&id=45031
Målene fra kampen, filmet fra den andre siden enn sendingen igår.

Profile  

PostPosted: 27 Feb 2012, 18:55 
Materialforvalter

Ikke imponert over målene vi slipper inn......

Profile  

PostPosted: 27 Feb 2012, 22:30 
www.kilsk.com

AndraSidan wrote:

Enig med deg.

Profile  

PostPosted: 28 Feb 2012, 14:17 
Spiller

AndraSidan wrote:

Første målet er forsåvidt greit...ting går litt fort - men noen burde likevel ha vært i nærheten av mannen i returrommet...
Andre mål...veldig liten avstand mellom Tobias og stanga...burde være mulig å ta den synes jeg...
Tredje mål...skudd fra relativt langt hold...igjen veldig liten avstand mellom Tobias og bortre stang...mmm

Men uansett...sterkt å holde koken og hente igjen ledelse to ganger...vi snakker tross alt om et lag fra øverste del av TL.

Profile  

PostPosted: 28 Feb 2012, 15:22 
Reserve

Innflytteren wrote:
AndraSidan wrote:

Første målet er forsåvidt greit...ting går litt fort - men noen burde likevel ha vært i nærheten av mannen i returrommet...
Andre mål...veldig liten avstand mellom Tobias og stanga...burde være mulig å ta den synes jeg...
Tredje mål...skudd fra relativt langt hold...igjen veldig liten avstand mellom Tobias og bortre stang...mmm

Men uansett...sterkt å holde koken og hente igjen ledelse to ganger...vi snakker tross alt om et lag fra øverste del av TL.

Jeg syns ikke Tobias kan lastes for noen av scoringene.
På førstemålet må Aas vekk fra ankerposisjonen (hvorfor han er i den og ikke Dosso er pga situasjonen i forkant håper jeg) da Samir taper duellen i forkant. Dermed blir fyren som scorer aleine i returrommet.
På andremålet syns jeg Samir kanskje kunne kommi nærmere fyren som scorer, i det minste klart å dekke lengste hjørnet, så Tobias kun hadde nærmeste å konsentrere seg om. Skuddet er uansett fra veldig kloss hold.
På tredjemålet er det total mangel på press på ballfører. Ikke er det spesielt langt hold heller, og han skrur jo ballen som van Persie mot Tottenham, så bortsett fra mangel på press er det rett og slett et bra skudd.

Men syns måla vi scorer lover bra. Tuelo klarer å skyta fra alle mulige vinkler og ballhøyder, og Myklebust er en som er god på å lukte returer. Og liker også backer som går på raid ned mot dødlinja. Kan alltid bli farlig det.

Profile  

PostPosted: 28 Feb 2012, 17:26 
Forumlegende

Daggers wrote:

Det er jeg enig i.
Men mål nr 2 er et mål som man fint mulig kan redde.
Jeg synes ikke at spørsmålet blir om man gjør tabber eller ikke, men mer om man har det lille ekstra og redder utover det normale.
Det tror jeg gir mer poeng enn det en tabbe i ny og ne gir tap av poeng.

Tross alt prøvde han på alle målene!
Det er første steg til å ofte foreta det lille ekstra.

Profile  

PostPosted: 28 Feb 2012, 18:00 
www.kilsk.com

Mål nummer 2 bør han ta ja. Men nummer 3 var jo et kjempeskudd!

Profile  

PostPosted: 29 Feb 2012, 14:59 
Materialforvalter

Daggers wrote:
Innflytteren wrote:
AndraSidan wrote:

På førstemålet må Aas vekk fra ankerposisjonen (hvorfor han er i den og ikke Dosso er pga situasjonen i forkant håper jeg) da Samir taper duellen i forkant. Dermed blir fyren som scorer aleine i returrommet.
På andremålet syns jeg Samir kanskje kunne kommi nærmere fyren som scorer, i det minste klart å dekke lengste hjørnet, så Tobias kun hadde nærmeste å konsentrere seg om. Skuddet er uansett fra veldig kloss hold.
På tredjemålet er det total mangel på press på ballfører. Ikke er det spesielt langt hold heller, og han skrur jo ballen som van Persie mot Tottenham, så bortsett fra mangel på press er det rett og slett et bra skudd.

Men syns måla vi scorer lover bra. Tuelo klarer å skyta fra alle mulige vinkler og ballhøyder, og Myklebust er en som er god på å lukte returer. Og liker også backer som går på raid ned mot dødlinja. Kan alltid bli farlig det.

Mye enig her, men samtidig litt morro å lese hvor opphengt folk blir om det keeper feil eller ikke...
Ikke keeperen jeg er ute etter her, men heller samhandlinga i hele laget. Når Ålesund klarer å score måla.
Er bra beskrevet av folk her, så trenger ikke gjenta hva som skjer på hvert mål.
Går for mindre baklengs mål i Serien :)

Profile  

PostPosted: 29 Feb 2012, 15:46 
Klubbdirektør

Kil kan ikke fortsette å slippe inn 2-3 mål i hver kamp. Hittil har dem spilt 6 kamper og sluppet inn 16 mål. Med disse sifrene vinner man ikke kamper.

Profile  

PostPosted: 29 Feb 2012, 15:59 
www.kilsk.com

Janko wrote:
Kil kan ikke fortsette å slippe inn 2-3 mål i hver kamp. Hittil har dem spilt 6 kamper og sluppet inn 16 mål. Med disse sifrene vinner man ikke kamper.

Det er sant. Slik som mot Skamma og Stabæk er svakt.

Profile  

PostPosted: 29 Feb 2012, 16:05 
Reserve

Janko wrote:

Vil heller si at det er 5 kamper og 10 mål. Forstatt et for dårlig snitt, men ikke sååå ille som hvis "junior"-kampen mot Skeid tas med.

Og har nå 2-1-2 på de fem kampene (mot tre eliteserielag og to førstedivisjonslag), så det er ikke halvgæærnt. Moro at vi scorer såpass mye mål.

Profile  

PostPosted: 29 Feb 2012, 16:51 
Klubbdirektør

Junior kamp? Er ikke Linstad reserve keeper på a-laget da? Og hadde med 6 stk fra a stallen. Så det er ingen unnskyldning.

Profile  

PostPosted: 29 Feb 2012, 22:03 
Klubbdirektør

Det var et tilnærmet juniorlag, så det ville jeg ikke telt med. Er jeg snill så teller jeg 4 som hører til benken på a-laget.

Petter Lindstad
Kristoffer Sværk
Daniel Bergløv Os
Andreas Sannerud
(Jørgen Sæther fra 46.)
Marius Piereau (K)
(Oscar Engerbakk fra 46.)
Enver Sjøli
Mats Skårdal
(Sigve Berg Tronsmoen fra 80.)
Ola Korbøl
(Per Kristian Wenstad fra 46.)
Henning Torgnesskar
(Karl Sevaldsen fra 46.)
Ole-Christian Moltzau
(Simen Lirio fra 73.)
Nolan Chandler

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2012, 12:09 
Spiller

Quote:
Jeg synes ikke at spørsmålet blir om man gjør tabber eller ikke, men mer om man har det lille ekstra og redder utover det normale.
Det tror jeg gir mer poeng enn det en tabbe i ny og ne gir tap av poeng.

Tross alt prøvde han på alle målene!
Det er første steg til å ofte foreta det lille ekstra.

Enig. Tobias er en bra keeper som vil mye...noe som vises gjennom en del andre feber-redninger han gjør. Slike mål som mot Ålesund kan fort gå begge veier, så jeg vil ikke kalle dem tabber. På en god dag - i god flyt - så tar man begge. På en normal dag med normal flyt - er det hipp som happ, og på en dårlig dag går begge inn. Om det var en normal dag med bare "happ" eller en dårlig vites ikke, men uansett var det et sterkt resultat av gutta synes jeg.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]