KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 10 Jul 2025, 17:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 16 May 2014, 15:33 
Kaptein

Kula : http://www.kilsk.com/Hjem.php?nyhetsID=691
KIL : http://www.kil.no/news/article/18jfvj8c ... -for-fight
Siden til bortelaget her : http://www.ibk.no/fotball/category/a-laget/

Hva tenker man før, under og etter detta oppgjøret ? Kjør debatt.

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 17:13 
Klubbdirektør

Viktig at vi holder tett bakover. Trenger en kamp med null baklengs. Spent på Gøran bak der. Tror ikke vi overkjører dagens motstander, men viktig med fokus hele kampen gjennom.

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 19:26 
Reserve

Neil Lennon wrote:
Viktig at vi holder tett bakover. Trenger en kamp med null baklengs. Spent på Gøran bak der. Tror ikke vi overkjører dagens motstander, men viktig med fokus hele kampen gjennom.

Sånn var det jo med det ;) 3 minutter og keepertabbe. Får håpe han de har hatt på prøvespill igjen er bedre og at vi får signert ham

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 19:57 
Klubbdirektør

Flaut som f... Hva er det som skjer? VI skulle rykke opp i år, vi henter en keeper fra nivå 6 i sverige, en usett, en russ som kaptein, målscorer som snart skal sone. Vi har satset allt på Nystuen bak der, og alle vet at han mest sannsynlig ville bli skadet i løpet av sesongen.

På tide at Bergdølmo svarer for seg. Vi skal være langt bedre enn Fløy, Holmen og Birkebeineren eller hva nå dette laget heter. Ser med skrekk og gru fra til vi skal møte Godset 2, Notodden og Larvik.

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 21:12 
Materialforvalter

Totalt talentløst. Kampen orker jeg ikke å snakke om. Men klarer fint å øse ut eder og galle om Glåmdalens "innsats" på KIL-fronten. Fy f### i h###### for et latterlig opplegg... 1 TIME ETTER KAMPEN VAR INGRESSEN noe sånt som at "...KIL har redusert og økt sin mulighet til å ta igjen Birkebeineren". Dette er f### meg for dårlig. Ser at de har kommet ut med en sak nå, men i 2014 blir dette som å drite med døra oppe. Dessverre føyer det seg inn i rekken av avisas totale mangel på dekning av KIL. Live? Jeg er rystet.

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 21:17 
Klubbdirektør

Plazan wrote:
Totalt talentløst. Kampen orker jeg ikke å snakke om. Men klarer fint å øse ut eder og galle om Glåmdalens "innsats" på KIL-fronten. Fy f### i h###### for et latterlig opplegg... 1 TIME ETTER KAMPEN VAR INGRESSEN noe sånt som at "...KIL har redusert og økt sin mulighet til å ta igjen Birkebeineren". Dette er f### meg for dårlig. Ser at de har kommet ut med en sak nå, men i 2014 blir dette som å drite med døra oppe. Dessverre føyer det seg inn i rekken av avisas totale mangel på dekning av KIL. Live? Jeg er rystet.

Skremmende at glomdalen ikke dekker KIL live, spesielt da andre aviser dekker sine lokale 4.div lag...

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 21:45 
Forumlegende

Tabellen er et merkelig skue, somehow går alle på blemmer, denne gangen Fløy heldigvis. 3 poeng opp til den eneste interessante plassen på tabellen, opprykksplassen.

Hvor lenge kan vi hangle og samtidig være med? Vi MÅ opp en divisjon og da er det faktisk kun resultater som gjelder i framtida. Koste hva det koste vil.

Tabellen:
http://www.fotball.no/System-pages/Tabe ... tId=138924

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 22:04 
Klubbdirektør

Dette er f*** meg for dårlig! Greit at bortelaget skaper 3(!) sjanser og scorer på dem alle, men vi MÅ da søren meg kunne slå dette laget???

Og hva i all verden skal vi med denne svenske keeperen? Har jeg forstått det riktig at han har gjort 2 tabber på 2 kamper??

Skjerpings, KIL!!

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 22:05 
Klubbdirektør

Pinlig forestilling!
Total mangel på bevegelse offensivt. Dette var triste greier. Heldigvis smakte ølen i hiet.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 22:21 
Klubbdirektør

Skuffende kamp av KIL. Men klart når man slipper inn mål etter 2 min i begge omganger blir det vanskelig. Totalt sett hadde KIL mer enn nok sjansen til å ta 3 poeng. Til slutt er det vel personlige feil som gjør at vi taper.

Ser at mange kritiserer keeperplassen. Det er helt klart at vi slipper inn for mye mål, og at det har vært noen tabber. Jeg syns likevel at Bengtson har klart seg ganske bra. I hvert fall bedre enn Hemskerk. Tror nok at med en keeper som f eks Deinhoff så hadde vi hatt mindre mål i mot. Hvorfor han ikke fikk/ville være med videre vet jeg ikke, men han hadde nok vært et sikrere kort tross alt.

KIL må snarest tilbake på vinnersporet. I hvert fall hvis opprykk skal være realistisk. Neste kamp mot Fram Larvik vil være viktig for ikke å bli hektet av.

Profile  

PostPosted: 16 May 2014, 23:21 
Klubbdirektør

Fikk dessverre(eller gudskjelov) ikke sett kampen, men tap 3-1 hjemme mot Birkebeineren høres fryktelig urovekkende ut. Av de fire opprykkslagene fra i fjor var det Alta som hadde flest tap med 5. Asker hadde 4 tap med det holdt kun til andreplass i deres avdeling. Blir selvfølgelig snevert å kun se på antall tap, men viser hvor lite feilskjær man kan ha når man forventer opprykk. Får håpe vi treffer 2.lagene til Odd og Strømsgodset på gunstige tidspunkt.

Profile  

PostPosted: 17 May 2014, 00:20 
Grævling

Jeg er fortsatt i sjokk.... tape i fotball mot Svein Krogstad, er det mulig!!!

Profile  

PostPosted: 17 May 2014, 02:14 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Folk kan si hva pokker de vil om Espen Nystuen. Men for KIL er han uunverlig i de bakre rekker. Vi er sjanseløse uten han. :-( Forsvaret å keeperplassen i år er under vær kritikk. Ikke bra. Å den der vaterfotballen bak å på midtbanen. Fryktelig å se på. Verken Ellingsen eller Berger eier fremdriftskraft. Nei dette ser labert ut med tanke på opprykk. dessverre

Profile  

PostPosted: 18 May 2014, 23:52 
Trener

Skikkelig bra når du får under middels gode 2 divisjonsspillere, totalt ukjente for resten av verden, til å fremstå som en million dollar.
Vi så det samme mot Holmen også :evil: .

Profile  

PostPosted: 19 May 2014, 09:22 
Forumlegende

Er det ikke optimistisk å forvente opprykk når man har bytta ut 75% av stallen? Vil ta tid å få ett lag til å spille sammen, særlig den defensive biten. Og når du får alle tabbene i tilegg blir det enda verre. Men tidlig å miste trua.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]