Libra wrote:
Dette er nok bare begynnelsen..For hva med de som enda ikke har stilt på trening etter nyttår? De kan da umulig være interessert i noen videre karriere i KIL.
Velger å flytte svaret hit istedenfor å ta det i Tidligere spillere-tråden.
Du har nok rett i at det bare er begynnelsen. Men med mindre du har finni ut hvorfor Tuelo, Myklebust (?) og Joseph ikke var på trening, kan det hende at de hadde andre grunner enn at de ikke er "interessert i noen videre karriere i KIL" til å ikke være på trening.
Har kommi en artikkel på glomdalen.no (
http://www.glomdalen.no/kil/article6443191.ece) om Hæstad. Der står det heldigvis at han ikke skal gå på billigsalg. Bra!
I tillegg står det at Moen kan være på vei tilbake til Strømmen og at det også er interesse for Dosso. Moen hadde en god scoringsrate sålenge han var skadefri i fjor, men i angrepsleddet har vi god dekning, så ikke krise der uansett. Også på midtbanen er det brukbart cover.
Satte opp et lag med de som er på kontrakt (såvidt jeg har fått med meg) og uten de tre spillerne nevnt i artikkelen, og har fortsatt trua (noe jeg sikkert vil ha uansett). Er Patrick Hansen god nok defensivt til å fungere som back (veldig offensiv, lik Linnes)? Kan Mehmeti eller Skårdal spille defensiv midt (hvis Joseph også selges/gå på bosman til sommern) (sett at vi fortsatt skal spille 4-3-3) eller er de mer offensive typer? Eventuelt kan man snu trekanten på midten for å få mer balanse defensivt med Melgalvis eller Tiller Larsen som den mest offensive av to defensive midtbanespillere.
Får man råd til kontrakt med Førsund og/eller Ryen vil dekningen i midtforsvaret være svært god, og da kan kanskje Nystuen flyttes frem i midtbanen når det er nødvendig. Signering av Førsund/Ryen vil føre til rimelig god dekning langs hele sentrallinja, mens det ser tynnere ut på backene og tildels kantene (selv om Tiller Larsen og Melgalvis vikarierte der i fjor).
--------------------Tobias/Deinoff-------------------
Patrick Hansen(?!)---Nystuen---Wigum---Fazlagic
Joseph (Mehmeti)
Melgalvis----------Larsen (Skårdal)
Myklebust---------Solum (Moltzau)----------Tuelo