KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 17:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Next
Author Message
PostPosted: 17 Oct 2012, 17:09 
Kaptein

Libra wrote:
Hvis du går inn på profilen hans, så ser du at han er aktiv i flere soner. Noe med Mjøsbygder og Nordland bl.a. Orker ikke tanken på og diskutere med den figuren der, nei. Men han har jo vært borte et par år, før han dukket opp igjen nå i beg. av oktober.

Har sett denna Per Arne profilen har kommentert i både Aftenposten og på andre sider også. Han kan detta med å kverulere, det skar'n ha. Skar gi'n rett i at KIL ikke kan bruke meir penger enn dom har. Det fatter jo ikke vi vøttu, så det er jo bra at han gjentar det heilt til det går opp for oss. Sier som Ramstad jeg : Han kan dra seg ned til Gjemselund og ta saken med dom det gjelder. Da blir det fart på sakene tenker jeg !

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 17:21 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Raggen wrote:
...eller Jan Johansen +++, kjært barn har mange navn!

Jan Johansen, ja. Fy f*n som den mannen irriterer meg :twisted: Når har Glåmdalen tenkt og stoppe han? Det er også sjelden Glåmdalen griper inn ved personangrep, men når han er med i diskusjonen så kommer det raskt. Hvem er denne karen, og hvorfor opererer han som han gjør? Jeg sier som andre har sagt før meg: "Han diskuterer seg snart fra sans og samling".

Han tilhører mest sannsynlig ikke distriktet her en gang, men vet og kan ALT - ikke minst om KIL :evil:

Denne figuren nytter det ikke å snakke med. La han holde på, og svar med øredøvende stillhet tilbake. Bare så synd at han får hele kommentarfeltet på KIL-artiklene til å virke gjennomført surmaga og triste. Nesten rart ikke Glåmdalen griper inn, for det er ikke direkte god reklame for avisa heller dessverre.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 17:24 
Klubbdirektør

aaandreas wrote:
Libra wrote:
Hvis du går inn på profilen hans, så ser du at han er aktiv i flere soner. Noe med Mjøsbygder og Nordland bl.a. Orker ikke tanken på og diskutere med den figuren der, nei. Men han har jo vært borte et par år, før han dukket opp igjen nå i beg. av oktober.

Har sett denna Per Arne profilen har kommentert i både Aftenposten og på andre sider også. Han kan detta med å kverulere, det skar'n ha. Skar gi'n rett i at KIL ikke kan bruke meir penger enn dom har. Det fatter jo ikke vi vøttu, så det er jo bra at han gjentar det heilt til det går opp for oss. Sier som Ramstad jeg : Han kan dra seg ned til Gjemselund og ta saken med dom det gjelder. Da blir det fart på sakene tenker jeg !

Akkurat....han er nok sannsynligvis en yrkeskverulant. Har lurt på om han kan være Hamkam-supporter, men han drømmer nok helst om og være jurist, ser det ut som :?

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2012, 17:28 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Libra wrote:
Raggen wrote:
...eller Jan Johansen +++, kjært barn har mange navn!

Jan Johansen, ja. Fy f*n som den mannen irriterer meg :twisted: Når har Glåmdalen tenkt og stoppe han? Det er også sjelden Glåmdalen griper inn ved personangrep, men når han er med i diskusjonen så kommer det raskt. Hvem er denne karen, og hvorfor opererer han som han gjør? Jeg sier som andre har sagt før meg: "Han diskuterer seg snart fra sans og samling".

Han tilhører mest sannsynlig ikke distriktet her en gang, men vet og kan ALT - ikke minst om KIL :evil:

Denne figuren nytter det ikke å snakke med. La han holde på, og svar med øredøvende stillhet tilbake. Bare så synd at han får hele kommentarfeltet på KIL-artiklene til å virke gjennomført surmaga og triste. Nesten rart ikke Glåmdalen griper inn, for det er ikke direkte god reklame for avisa heller dessverre.

Jeg har vært fristet til og skrive der inne at de må slutte og mate trollet, men jeg tror ikke alle klarer og la være, for han er så utrolig provoserende, allvitende og selvgod. Jeg synes også det er rart at Glåmdalen ikke griper inn, men de er vel bare lykkelige over mange kommentarer. Det ser jo tvert i mot ut som om de gjerne vil ha han der :roll:

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2012, 09:13 
Forumlegende

Spillere og trenere sier alle nei til lønnskutt, som ville utgjøre rundt 400 000 kr.
http://www.glomdalen.no/kil/article6291936.ece
Assistenttrener AK Hanssen er blitt spurt om å fristilles fra kontrakten, men takket nei til det.

Glåmdalen har på lederplass idag en kommentar som støtter disse 'nei', ut fra det at det er KILs ledelse som har all skyld.
Men det er heller ikke helt korrekt fordi med bedre spill / plassering sesongen igjennom ville det vært mer publikum.
De har slettes ikke levert varene etter den forventningen de selv skapte før sesongen med trenerstab og spillere.

Joda, KILs ledelse har jo bommet, men budsjetteringen er også et resultat av forventningene som ble skapt etter de 9 siste kampene i 2011, og egentlig var de sjanseløse. Det var umulig å ikke legge lista så høyt som det ble gjort.
Selvsagt kan vi i ettertid påpeke både det ene og det andre, men det er neppe mange av oss som ville handlet veldig annerledes utover senhøsten og forvinteren.
http://www.glomdalen.no/kil/article5788195.ece

Men om det ikke skjer et mirakel på slutten nå, så er vel årets sesong en bedrøvelse sportslig sett, etter de skapte forventningene. Men slik er jo fotballen...

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2012, 09:30 
Klubbdirektør

Nemlig. Spillere/trenere har ikke levert etter forventingene, og bør derfor ta sin del av ansvaret.

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2012, 10:28 
Klubbdirektør

Ifg. Glåmdalen papir innstiller rådmannen på nytt nei til KIL's søknad om ettergivelse av lån/baneleie. Rådmannen kan ikke se at KIL Toppfotball har kommet med noen nye momenter i saken.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2012, 14:42 
Saftblander

Tja... Går KIL konkurs får ikke kommunen pengene sine allikevel. Summen for kommunen blir nok at de får kr. 0, de kan bare velge hvilken måte de ikke får pengene sine på.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2012, 17:14 
Klubbdirektør

jadajada wrote:
Tja... Går KIL konkurs får ikke kommunen pengene sine allikevel. Summen for kommunen blir nok at de får kr. 0, de kan bare velge hvilken måte de ikke får pengene sine på.

...og da burde det være mest interessant å fortsatt ha et lag i adecco skulle man tro. Alternativet er langt stusseligere!

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2012, 16:08 
Klubbdirektør

http://www.glomdalen.no/kil/article6302201.ece

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2012, 16:28 
Klubbdirektør

Sulland Gruppen gir et sekssifret beløp til KIL. Fantastisk bra!
http://www.glomdalen.no/kil/article6302201.ece

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2012, 19:26 
Klubbdirektør

Da kan det gå mot degradering til 2.div. - i beste fall:

http://www.glomdalen.no/kil/article6302760.ece

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2012, 19:46 
Forumlegende

Ser stygt ut nå.
...og krise nok en gang...sies det i trådoverskriften.
Bare at nå ser det vel verre ut enn noengang...

Nå er det jo en del prat om lønnskutt.
Nå er jo ikke styret lønnet av KIL, men når man ser at et par av dem hadde rundt 900 000 i 2011, kan man lure på
hvodan de kan sove slik i timen...for høy lønn skal jo liksom gjenspeile kvalitet...

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2012, 20:26 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Ser stygt ut nå.
...og krise nok en gang...sies det i trådoverskriften.
Bare at nå ser det vel verre ut enn noengang...

Nå er det jo en del prat om lønnskutt.
Nå er jo ikke styret lønnet av KIL, men når man ser at et par av dem hadde rundt 900 000 i 2011, kan man lure på
hvodan de kan sove slik i timen...for høy lønn skal jo liksom gjenspeile kvalitet...

De hadde nok mer enn 900 000. Men ja...det bør jo bety ay de har jobber som krever både kunnskap og tankevirksomhet. Det ser ikke lyst ut nå, nei.

Merkelig at det ikke er engasjement her inne en sådan kveld :shock: Jeg ser at Engasjert forgjeves prøver og dra i gang en diskusjon i Glåmdalen også...Ved og kalle de misfornøyde investorene utakknemlige, ufordragelige og tarvelige.

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2012, 21:34 
Klubbdirektør

Da Kil fikk utsettelse på den mill de skylder trenger de vel ikke få inn det enda. Da er det bare igjen 2 mill.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]