KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Jul 2025, 23:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 734 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Next
Author Message
PostPosted: 06 Jan 2012, 10:29 
Forumlegende

Roll wrote:
Kromist wrote:
Uttalelsen om at HamKam skal være størst i fylket setter jeg på kontoen for smisking med supportere. Ingen forventer vel at en ny spiller i en klubb skal uttale at han forventer at den nye klubben hans skal gjøre det dårlig.

Verre syns jeg det er med sitatet om hvorfor han valgte å takke nei til tilbudet fra KIL: "– Det letteste er å si at jeg trengte noe nytt. Da slipper jeg å få flere spørsmål om det... ". Hva er det Ørjan antyder her? Om det kun er snakk om at han fikk mer penger fra Skamma får det være greit.

Han uttaler seg til lokalavisa og aa si noe annet ville vel sett dumt ut. Naar det er sagt saa haaper jeg han innerst inne egentlig helst skulle sluppet et slikt spoersmaal. Det ser ikke bra ut paa papir.

For dumt å henge Ørjan for litt flørting med lokalavisa, jeg har fortsatt respekt for den jobben han gjorde i KIL og så lenge Ham-Kam taper to kamper mot oss neste år kan han få gjøre hva han vil i den klubben uten at jeg skal legge ham for hat ;)

Profile  

PostPosted: 06 Jan 2012, 11:03 
Grævling

mikeb wrote:
Roll wrote:
Kromist wrote:
Uttalelsen om at HamKam skal være størst i fylket setter jeg på kontoen for smisking med supportere. Ingen forventer vel at en ny spiller i en klubb skal uttale at han forventer at den nye klubben hans skal gjøre det dårlig.

Verre syns jeg det er med sitatet om hvorfor han valgte å takke nei til tilbudet fra KIL: "– Det letteste er å si at jeg trengte noe nytt. Da slipper jeg å få flere spørsmål om det... ". Hva er det Ørjan antyder her? Om det kun er snakk om at han fikk mer penger fra Skamma får det være greit.

Han uttaler seg til lokalavisa og aa si noe annet ville vel sett dumt ut. Naar det er sagt saa haaper jeg han innerst inne egentlig helst skulle sluppet et slikt spoersmaal. Det ser ikke bra ut paa papir.

For dumt å henge Ørjan for litt flørting med lokalavisa, jeg har fortsatt respekt for den jobben han gjorde i KIL og så lenge Ham-Kam taper to kamper mot oss neste år kan han få gjøre hva han vil i den klubben uten at jeg skal legge ham for hat ;)

KIL spiller i TL og møter ikke HamKam neste år ;-)

Profile  

PostPosted: 06 Jan 2012, 11:08 
Klubbdirektør

mikeb wrote:

Kunne ikke vært mer enig her. Hva sier man ikke for å tekke sin nye arbeidsgiver og omgivelsene rundt?
Men det er jo dette som gjør det så morsomt å slå Kamma hvert år vi er i samme divisjon. Fordi de i utgangspunktet skal være bedre på alt (i deres øyne).

Profile  

PostPosted: 06 Jan 2012, 11:42 
Spiller

Freddien wrote:
mikeb wrote:

Kunne ikke vært mer enig her. Hva sier man ikke for å tekke sin nye arbeidsgiver og omgivelsene rundt?
Men det er jo dette som gjør det så morsomt å slå Kamma hvert år vi er i samme divisjon. Fordi de i utgangspunktet skal være bedre på alt (i deres øyne).

Nei så klart! det jo bedre å føre irritasjonen over på Krogh Gerson . Noe som har blitt gjort i hele høst? Greit å flørte med nye arbeidsgiveren med å snakke møkk om den gamle hehe er det mulig :|

Profile  

PostPosted: 06 Jan 2012, 13:49 
Forumlegende

ØBH sa (antar dette er direket sitat da):
" Utgangspunktet er bedre og potensialet er større her. HamKam bør være topplaget i Hedmark, sier Ørjan Berg Hansen, til HA-sporten.

Midtbanespilleren som ble hentet fra lokalrivalen Kongsvinger, begrunner det med at Hamar er en større by enn Kongsvinger.
"

Snu på det.
Se det slik at ettersom de ikke har vært det så er det noe galt med dem deroppe... 8)

Profile  

PostPosted: 06 Jan 2012, 15:37 
Reserve

Ørjan Berg-Hansen wrote:
Så langt ser det veldig bra ut. Jeg er en kriger, og er god til å prate.
"...god til å prate" - enough said. Vi får gjøre pratinga på banen, som i fjor...

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2012, 14:01 
Spiller

Utdanningskompensasjonen for Krogh Gerson tror jeg kan være en hindring på hans nye klubb jakt. Hvis ikke KIL legger den på hylla...håper jeg tar feil?

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2012, 15:22 
Klubbdirektør

Dem kan nok ikke legge 1,5 til 2 mill på hylla nei. Er litt for mye penger å gi bort.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2012, 11:58 
Forumlegende

Da er visst Gerson på trening i Sverige i alle fall.
http://www.folkbladet.se/sport/default. ... id=5912927
Da er det bare å få masse penger.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2012, 12:13 
Forumlegende

ivo wrote:
Da er visst Gerson på trening i Sverige i alle fall.
http://www.folkbladet.se/sport/default. ... id=5912927
Da er det bare å få masse penger.

Det står jo at de fortsatt er ueninge om størrelsen på utdaningskompensasjonen. Men det er vel klare regler for den så er vel spørsmål om hvor lenge man kan hale ut de forhandlingene.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2012, 12:50 
Klubbdirektør

Kil kan drøye så lenge de vil.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2012, 13:10 
www.kilsk.com

La LCKG dra fort! Få ham vekk!

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2012, 18:35 
Kaptein

Kim Holmen på vei til Allsvenskan:
http://fotball.h-a.no/internasjonal/article221398.ece

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2012, 20:38 
Forumlegende

Når det gjelder Gerson så kan ikke KIL være håpløst urimelige heller.
Da blir det et dårlig rykte som også koster.
De blir nok enige.

Profile  

PostPosted: 24 Jan 2012, 20:48 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Når det gjelder Gerson så kan ikke KIL være håpløst urimelige heller.
Da blir det et dårlig rykte som også koster.
De blir nok enige.

Hvorfor skal Kil være snille når det gjelder penger da?? Ingen andre som er det. Skal dem ha 2 mill så er det 2 mill. Enkelt og greit. Kil har vært for snille i mange år når det gjelder salg av spillere, Har tatt det dem har fått. Men er bra vi har Jensby. Hadde ikke han drevet med denne saken hadde styret tatt i mot noen hundre tusen og sett glade ut. Nei heia Jensby. Stå på ditt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 734 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]