Janko wrote:
Kai Erik Moen og Håkon Wibe Lund. Tuller du eller?? Bjørnebye har bare hvert trener For Start i 1 år. Så hvordan det gikk. Håpnes hva har han gjort for noe da?? Ingen ting. Hjelper ikke bare med kurs i ditt og datt. Det kan vi ta også det. Men er ingen trener for det. Trenger en med erfaring til Kil. Ikke disse lokale som vi har hatt før og som ikke var så bra. Den eneste som har hvert noenlunde bra er Berstad. Han har vel ikke trent noen de siste 2 årene etter han var i MO il. Men jeg kunne tenkt meg Andreas Alm eller Peter Lindau.
De første var eksempler på hva som er nye trenere på markedet, sier ikke at jeg vil ha dem. Men det er ikke sånn at en trener uten erfaring nødbendigvis er en dårlig trener. Skogheim var ett relativt uskrevet blad når han tok over KIL selv om mange mener det var Sønsterudbråten som styrte skuta under hans tid, men de to fikk jo til litt med laget.
Bjørnebye mener jeg seriøst bør vurderes, han er en person med mye fotballfag i hodet, en klar og tydelig person og sterk peronslighet. Har vært assistent på landslaget i tilegg til Start jobben.