KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 14:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Treningskamper 2011
PostPosted: 01 Mar 2011, 19:02 
Klubbdirektør

Mange av de målene som Kil har slipt inn i år har hvert tabber. Det kommer vi ikke unna. Og skal man overleve i serien skal man ikke slippe inn sånne mål. Og jeg kaller ikke en keeper på 24 år for talent heller. Slik mange gjør. Da skal man ha spilt i så mange år at man skal ha rutine syns jeg da.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 19:28 
Forumlegende

Janko wrote:
Mange av de målene som Kil har slipt inn i år har hvert tabber. Det kommer vi ikke unna. Og skal man overleve i serien skal man ikke slippe inn sånne mål. Og jeg kaller ikke en keeper på 24 år for talent heller. Slik mange gjør. Da skal man ha spilt i så mange år at man skal ha rutine syns jeg da.

Jeg tenkte mest på i dag.
laget er så bra at det kan bli 1 eller 2 også, men da må lette baklengs erstattes av at man heller unngår noen klare mål enn å slippe inn det som er for billig.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 19:35 
Saftblander

Vi kan ikke rykke opp med to keepere i junioralder pluss en som er så usikker i feltet som en pingvin og har rekkevidde på streken som en gullfisk.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 20:26 
Klubbdirektør

kilerbest wrote:
Vi kan ikke rykke opp med to keepere i junioralder pluss en som er så usikker i feltet som en pingvin og har rekkevidde på streken som en gullfisk.

Bra sagt og helt enig :)

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 20:30 
Forumlegende

Tobias hadde nok tatt 2-2 målet da han har bedre rekkevidde enn Linstad, han har jo ikke fått vist seg så mye frem i år p.g.a skade. Det han viste i fjor viser at han duger, men hadde ett par stygge feil. Det har alle keepere og regner med at han blir en ganske trygg sisteskanse når han får fast spilletid, derimot er det mer usikkert rundt 2. keeper da de nok ikke har nivået helt inne.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 20:41 
Klubbdirektør

Tobias hadde blitt bedre hvis han hadde hatt konkuranse om plassen. Det hadde alle spillere blitt. Men skjønner ikke hvorfor de ikke for tak i de 2-3 rutinerte ledelsen har prata om i 2-3 uker. Kanskje Kil ikke har bra nok speidere ute på markedet. Det begynner å haste nå.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 23:01 
Saftblander

Selv om mye kan sies om dommers opptreden i frisparksituasjonen i forkant av 1-1-målet, synes jeg det der litt irriterende at våre spillere lar Hønefoss kjøre på mens vi er opptatt av å protestere mot dommeren. Tenning og engasjement er bra, men disiplin kan også ha noe for seg. Vi mista flere poeng pga dette i fjorårsesongen, og sliter unødvendig ofte med å håndtere at motstandere tar kjappe dødballer mens vi er opptatt av å diskutere.

Ellers grei kamp og klar stigning fra noen uker tilbake.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2011, 23:14 
Spiller

http://www.tv2.no/play/sport/fotball/siste/?progId=495601

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 00:05 
Trener

mikeb wrote:
Tobias hadde nok tatt 2-2 målet da han har bedre rekkevidde enn Linstad, han har jo ikke fått vist seg så mye frem i år p.g.a skade. Det han viste i fjor viser at han duger, men hadde ett par stygge feil. Det har alle keepere og regner med at han blir en ganske trygg sisteskanse når han får fast spilletid, derimot er det mer usikkert rundt 2. keeper da de nok ikke har nivået helt inne.

Alle keepere på 4 divisjonsnivå og bedre hadde tatt 2-2 skuddet. Jeg hadde tatt det selv. Det var en tabbe og en tabbe kan også alle keepere gjøre. Imidlertid skjønner vel alle at Lindstad ikke kan stå i adeccoliagen, men denne gamblingen med 2. keepern fra Sander kan koste veldig dyrt.

Last edited by David Justice on 02 Mar 2011, 00:09, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 04:31 
Saftblander

Jeg tror ikke det er like mye gambling som det er at Branes har overbevist resten om at det bør satses på Rønningen. Jeg ble veldig overrasket da han fikk keepertrener jobben - han var jo bare en vanlig trener for Sander Jr 1.5 år tidligere. Fedje og Dalen ble byttet ut med Branes og Rønningen.

Dette er jo bare inntrykk da - forhåpentligvis gjør Rønningen det bra i de kampene han får spille, og jeg har ikke så mye peiling på kunnskapsnivået til Branes. Det er bare det at det er en grei forskjell på juniorfotball og tippeliga, og han klatret hele veien på ett og et halvt år..

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 06:47 
Materialforvalter

Branes var en veldig habil 3.div keeper for sander og har vel vært leid inn til kil når han var aktiv. Er vel også keeper trener ved ntg?

Men å hente en keeper som har blitt omtalt som talent helt sia han var 18, og aldri blitt noe mer enn snakk i 3.div. Ja KIL gjorde et varp der.

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 11:09 
Saftblander

Arnar Førsund med et artig stikk til Hønefoss i dagens Glåmdalen:

Men dere skaper i hvert fall forventninger etter seier mot Tippeligalaget Sogndal og uavgjort mot 1. divisjonsfavoritten Hønefoss.
Er Hønefoss favoritt? Ja, det det får bettingselskapene stå for. At det skapes forventning må vi bare tåle. Vi går for å vinne hver eneste fotballkamp, vi.

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 12:05 
Saftblander

Det mest riktige vil være å hente inn en rutinert keeper, sende Rønningen tilbake til Sander og kjøre med Eirik Øyen Våg som tredjekeeper. Han er myebedre enn Lindstad.

Hvem burde så denne nye keeperen være, mener dere?

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 13:10 
Materialforvalter

Rønningen og Lindstad på dør ja.. At noen kan uttale seg så dumt fatter jeg ikke.. Rønningen har nettopp kommet til KIL, la gutten få litt tid da.. Har kanskje vært den beste keeperen i distriktet siden han var 17. Vil klart være litt nerver og mye annet som spiller inn, så litt tid må man jo regne med før man tar nivået.

Lindstad, 17 år gammel, om han gjør en tabbe i en kamp mot et adecco liga lag.. det bryr jeg meg fint lite om, da gutten kan ha en stor fremtid i KIL drakta.

Profile  

PostPosted: 02 Mar 2011, 13:21 
Klubbdirektør

Nessjøen IL wrote:
Rønningen og Lindstad på dør ja.. At noen kan uttale seg så dumt fatter jeg ikke.. Rønningen har nettopp kommet til KIL, la gutten få litt tid da.. Har kanskje vært den beste keeperen i distriktet siden han var 17. Vil klart være litt nerver og mye annet som spiller inn, så litt tid må man jo regne med før man tar nivået.

Lindstad, 17 år gammel, om han gjør en tabbe i en kamp mot et adecco liga lag.. det bryr jeg meg fint lite om, da gutten kan ha en stor fremtid i KIL drakta.

Kan ikke vente i evigheter på at han skal slå til. Tobias kom rett hit han også. Hjelper ikke å være den beste keeperen i distriktet. Er stor forskjell på 3 div og adecco. Og han har hvert med på mange kamper uten og overbevise.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]