KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 12 Jul 2025, 22:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Mame Niang
PostPosted: 03 Feb 2011, 09:45 
Klubbdirektør

Mame Niang forlater KIL. Blir spennende å se om det kan komme inn noen spennende spillere nå :wink:

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=3050

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2011, 10:46 
Klubbdirektør

WTFimNasreen wrote:
For det første har jeg ikke nevnt noe om 3 treninger og 2 kamper på 3 dager. Hadde nok klart å vist meg frem på 3 dager ja, og trenera hadde fått en viss peiling på hva jeg er god for. I fjor hadde vi 3 prøvespillere fra senegal + Gambini ett eller annet, så jo, det kan sammenlignes!

Den ene kom fra Tyskland mens de andre 3 har hvert i forskjellige klubber i Norge å prøvespilt i en lengre periode. Så dem kom ikke direkte til Kil. :)

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2011, 11:03 
Saftblander

Drublic wrote:
Ingen andre som får en følelse av at det kanskje er noe muffins fra KIL sin side her?
Litt sånn "Du forteller han 2 uker, og når han ikke er tilbake innen 1 uke har vi grunnlag for å si opp kontrakten"

Ikke misforstå meg, jeg er meget fornøyd med at Niang er borte... men EN uke for prøvespill i Kina? Totalt 30+ timer bare på fly, vente på bagasje, taxi, hotell, jetlag, sove.... ikke mye tid igjen å trene og spille kamper.
Men men, er vel bare jeg som leser for mye i det.

Uansett, takk for 3 poeng mot Sandefjord Niang, og faen ta deg for sjansesløseriet mot Godset m.m!

Som jeg skulle sagt det selv, "forsvinningen" virket å passe klubben veldig godt. Jeg var litt redd for at dette skulle bli masse trøbbel for klubben med NISO på nakken osv. Men hvis partene er så enige om å avslutte kontrakten som medieomtalen antyder, så er dette en glimrende løsning. Nå blir det spennende å se hva slags forsterkninger det er skapt rom for!

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2011, 13:42 
Klubbdirektør

Positive nyheter.

Nå blir vi kvitt en spiller som ikke akkurat bøttet inn mål, og som var avhengig av kjedelig spill høyt i lufta. I tillegg har vi frigjort masse midler og kan heller styrke f.eks forsvaret. Spisser har vi nok av.

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2011, 14:02 
Forumlegende

"Styret og Niang ble onsdag kveld enige om å avslutte kontraktsforholdet, uten at dette har store økonomiske konsekvenser for noen av partene." fra kil.no

Hvordan har da satt opp en avtale?

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2011, 15:56 
Kaptein

Janko wrote:
WTFimNasreen wrote:
For det første har jeg ikke nevnt noe om 3 treninger og 2 kamper på 3 dager. Hadde nok klart å vist meg frem på 3 dager ja, og trenera hadde fått en viss peiling på hva jeg er god for. I fjor hadde vi 3 prøvespillere fra senegal + Gambini ett eller annet, så jo, det kan sammenlignes!

Den ene kom fra Tyskland mens de andre 3 har hvert i forskjellige klubber i Norge å prøvespilt i en lengre periode. Så dem kom ikke direkte til Kil. :)

Men du skjønner hvor jeg vil? Han kan fint rekke ett par treninger og 2 kamper på 4 dager! Men uansett blir det bare spekulasjoner om hvem som har rett av styret og Mame. Jeg velger å tro på styret :wink:

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2011, 19:56 
Kaptein

Drublic wrote:
Ingen andre som får en følelse av at det kanskje er noe muffins fra KIL sin side her?
Litt sånn "Du forteller han 2 uker, og når han ikke er tilbake innen 1 uke har vi grunnlag for å si opp kontrakten"

Ikke misforstå meg, jeg er meget fornøyd med at Niang er borte... men EN uke for prøvespill i Kina? Totalt 30+ timer bare på fly, vente på bagasje, taxi, hotell, jetlag, sove.... ikke mye tid igjen å trene og spille kamper.
Men men, er vel bare jeg som leser for mye i det.

Uansett, takk for 3 poeng mot Sandefjord Niang, og faen ta deg for sjansesløseriet mot Godset m.m!

Prata med Mame rett før han dro til Kina, da sa han at han skulle være der i 5 dager..

Profile  

PostPosted: 03 Feb 2011, 20:34 
Kaptein

http://www.glomdalen.no/kil/article5477877.ece

Profile  

PostPosted: 05 Feb 2011, 18:34 
Trener

Bulldozern Njøsen slår til igjen, denne gangen er det vel til det beste for klubben så fremt de klarer å få tak i en kvalitetspiller i stedet for en 3 divisjonsspiller som erstatter.

Anyways, thanks for trying Mame.

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2011, 12:17 
Reserve

Vinger FK - Brandval 2-6. Begge Vingers mål scoret av Mame Niang. Har han funnet sitt nivå?

Profile  

PostPosted: 07 Feb 2011, 12:37 
Spiller

Ronny wrote:
Vinger FK - Brandval 2-6. Begge Vingers mål scoret av Mame Niang. Har han funnet sitt nivå?

Skal ikke kimse av Brandval i alle fall!

Profile  

PostPosted: 09 Feb 2011, 21:43 
Forumlegende

Niang sa sikkert :"I'll stay a fortnight, okay?".
"Yes" sa KIL og trodde det var 1 uke...og ikke en fjortendager.

Profile  

PostPosted: 10 Feb 2011, 00:14 
Kaptein

Trur vi kan unnskylde Mame litt, for han har bevist før at han har dårlig greie på tid og retningssans!

Mame ringte Adem å lurte på veien fra Oslo til Gøteborg. Adem sier at han skal ta veien mot Trondheim, og følge veien mot Sverige etter det. Tar ca 1,5 time. 7 timer senere ringte Mame fra Gøteborg og lurte på om han snart var i Kongsvinger! Det endte med at Guven tok sin bil til Gøteborg, og viste han veien hjem igjen. 17 timer etter den første telefonen fra Oslo ankom han Kongsvinger :lol: Artig historie jeg har ledd mye av ;)

Profile  

PostPosted: 10 Feb 2011, 10:31 
Klubbdirektør

WTFimNasreen wrote:
Trur vi kan unnskylde Mame litt, for han har bevist før at han har dårlig greie på tid og retningssans!

Mame ringte Adem å lurte på veien fra Oslo til Gøteborg. Adem sier at han skal ta veien mot Trondheim, og følge veien mot Sverige etter det. Tar ca 1,5 time. 7 timer senere ringte Mame fra Gøteborg og lurte på om han snart var i Kongsvinger! Det endte med at Guven tok sin bil til Gøteborg, og viste han veien hjem igjen. 17 timer etter den første telefonen fra Oslo ankom han Kongsvinger :lol: Artig historie jeg har ledd mye av ;)

Utrolig! :lol: (Men du mener vel at Mame lurte på veien fra Oslo til Vinger?)
Jeg trodde det bare var veldig gamle menn med hatt som klarte dette. Har i hvert fall hørt flere vandrerhistorier om lignende. Morro for oss andre, Ikke så artig for Niang :wink: .

Profile  

PostPosted: 10 Feb 2011, 12:35 
Kaptein

Mente selvfølgelig Oslo til Vinger ja ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]