David Justice wrote:
Som sagt før, jeg støtter fakkeltog og et protestskriv fra KILSK til styret.
Hva mener lederen av KILSK?
Satt og skrev et laaaaaaaangt innlegg her i gårkveld, fikk noen telefoner og spratt litt frem og tilbake på nett mens jeg besvarte de... og vips så var hele skiten forsvunnet fra skjermen... smart!
Lederen av KILSK mener mye og mangt om det som skjer i klubben om dagen. Uansett må hele styret i KIL SK sette seg ned og være enige før vi eventuelt går til "aksjon", og "arbeidet" med dette er i gang.
Jeg vet ikke helt hva vi vil ende opp med, men vi vil vel ha noen konkrete svar fra styret på hva de egentlig ser for seg for fremtiden. Supporterklubben består også av nesten 800 medlemmer, internt i denne gruppen med mennesker vil det nok være mange meninger om hvordan ting bør være i KIL.
I mellomtiden får vel egentlig folk gjøre de "tiltak" de selv mener er nødvendig. Jeg vil vel uansett tro at dagens styre får med seg reaksjonene rundt i byen.
Men noe av det første alle som nå skriker høyest virkelig bør gjøre er å melde seg inn i KIL TF og møte opp på årsmøter fremover, hvor det faktisk er mulig å påvirke hvordan klubben drives.