KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 Jul 2025, 01:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Next
Author Message
PostPosted: 22 Nov 2010, 18:21 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Libra wrote:
SPURS wrote:
Roll wrote:
Raggen wrote:
Hvis noen i det nye styret skulle ramle inn her på dette forumet og lese hva som rører seg i folket i denne byen.. Kan dere ikke vennligst snart kalle inn til et møte hvor dere legger fram konkrete planer på hvordan dere egentlig har tenkt å få den kommende sesongen i havn? Jeg tror det er på tide med en detaljert informasjon ut til de som er glade i klubben, før vi mister all tro på fremtiden alle og enhver!

Stiller meg høylydt bak kravet ditt Raggen. HVA SKJER A?!!! :evil:

Få sendt et brev i fra supporterklubben, der det blir krevd et svar på hva som foregår!

HELT ENIG :!:

SIGNERER DEN 8)

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 18:25 
Klubbdirektør

[quote="ivo"]Dette handler om hvem som skal ha styringen.
Styret ønsker nok ikke å gjøre seg for avhengige av utenforliggende firma eller enkeltpersoner.
Det er jo ingen fare med Riseth, men hva skjer om han blir overkjørt av trikken (som man sier det)?[/quo

Kil er avhengige av utenforstående for å overleve. Hvor ellers skal man få tak i penger. Er jo ingen i dette distriktet som kommer til å gi noe mer penger en det de har gjort de siste årene. Så klarer det nye styret å få inn 10-12 mill så skal dem være glade. Med Riseth sin plan hadde Kil fått inn kanskje 15-16 mill. Men kanskje Njøsen og co ikke syns penga som kommer utenfor distriktet ikke er bra nok? Gi han et tupp i ræva så fort som mulig. Vi kan vel tenke oss lønna som han kommer til å tilby spillerne i 2011. Ender med at Linnes og resten kommer til å reise herfra ganske fort.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 18:29 
Forumlegende

Janko wrote:
Kil er avhengige av utenforstående for å overleve. Hvor ellers skal man få tak i penger. Er jo ingen i dette distriktet som kommer til å gi noe mer penger en det de har gjort de siste årene. Så klarer det nye styret å få inn 10-12 mill så skal dem være glade. Med Riseth sin plan hadde Kil fått inn kanskje 15-16 mill. Men kanskje Njøsen og co ikke syns penga som kommer utenfor distriktet ikke er bra nok? Gi han et tupp i ræva så fort som mulig. Vi kan vel tenke oss lønna som han kommer til å tilby spillerne i 2011. Ender med at Linnes og resten kommer til å reise herfra ganske fort.

Joda, men jeg tenker på at man nok mener at man selv skal styre sponsorarbeidet og ikke være avhengig av "utenforstående firma" i den sammenhengen.
Gir Riseths firma blaffen / går konkurs så står man der...(som et eksempel).
Innbiller meg at de vil bygge en lokal basert grunnvoll som eventuelt får utvide seg.
Forskjellen nå mot de siste årene er nok dette med å krype før man kan gå.

Last edited by ivo on 22 Nov 2010, 18:31, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 18:37 
Trener

Denne Njøsen fremstår som en slags blanding av Onkel Skure, en dødskadron og en begravelsesagent og han ødelegger KIL slik vi kjenner klubben. Alt som er forsøkt bygg opp siden 2008 blir nå rasert. Å kutte kostnader er enkelt, enhver middels dyktig økonom kan gjøre det, men for å bygge en topp fotball klubb (TL eller Adecco) trengs det lederegenskaper inklusive et minimum av samarbeidsevner og empati.

Det er en tragedie at denne mannen ble styreformann.

Jeg håper KILSK lager et protestskriv og lignende aktiviteter.

Last edited by David Justice on 22 Nov 2010, 18:42, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 18:37 
Klubbdirektør

Det lokale grunnmuren har dem prøvd på i mange år. Firmaer over har ikke noe mer penger nå en det de hadde for 2-3 år siden. Om Riseth hadde godt konk hadde det ikke godt ut over Kil uannset.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 18:51 
Forumlegende

Janko wrote:
Det lokale grunnmuren har dem prøvd på i mange år. Firmaer over har ikke noe mer penger nå en det de hadde for 2-3 år siden. Om Riseth hadde godt konk hadde det ikke godt ut over Kil uannset.

Si at man har sponsoravtaler ut 2011.
Så blir de som forhandlet for KIL plutselig borte i slutten på året.
Da må man finne på noe nytt for å fullføre.

Men jeg vet ikke nok om hva man ikke kunne godta klubbens side.
Jeg bare tenker høyt om mulige tanker de har hatt.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:00 
Reserve

Snakket med noen folk fra markedssiden til VIF om dette og de fortalte at det er sånn VIF også er organisert dvs. at det er et eget firma som lager alle sponsorkonsepter og håndterer alle sponsoravtaler. Alt overskudd i firmaet går som innskudd til VIF.

Etter min mening er dette måten å gjøre det på ettersom sponsorer i dag ikke bare spytter inn penger i en klubb, men forventer å kjøpe et "markedsprodukt" av klubben.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:01 
Reserve

Skandale igjen. Er det mulig!!! Njosen far kaste inn 4 mill selv. Og faa de tilbakebetalt da pengene har kommet inn paa hans metode.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:15 
Spiller

Hadde jeg vært Vidar Riseth, hadde jeg tatt de pengene fra testimonial kampen selv, så kunne Njøsen fikset den samme summen i spons fra lokalt næringsliv..... Er jo det han skal basere seg på :roll:

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:22 
Trener

SPURS wrote:
Hadde jeg vært Vidar Riseth, hadde jeg tatt de pengene fra testimonial kampen selv, så kunne Njøsen fikset den samme summen i spons fra lokalt næringsliv..... Er jo det han skal basere seg på :roll:

Enig. Jeg registerer at noen mail adresse fortsatt ikke finnes før Njøsen på kil.no, men jeg kommer til å sende han et brev med mine kommentarer til saken og samtidig opplyse at jeg slutter som målsponsor og ikke kommer til å delta på andre innsamlinger etc. så lenge Jens Njøsen er styreformann eller har andre ledende posisjoner i klubben.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:27 
Materialforvalter

Roller wrote:
Libra wrote:
SPURS wrote:
Roll wrote:
Raggen wrote:
Hvis noen i det nye styret skulle ramle inn her på dette forumet og lese hva som rører seg i folket i denne byen.. Kan dere ikke vennligst snart kalle inn til et møte hvor dere legger fram konkrete planer på hvordan dere egentlig har tenkt å få den kommende sesongen i havn? Jeg tror det er på tide med en detaljert informasjon ut til de som er glade i klubben, før vi mister all tro på fremtiden alle og enhver!

Stiller meg høylydt bak kravet ditt Raggen. HVA SKJER A?!!! :evil:

Få sendt et brev i fra supporterklubben, der det blir krevd et svar på hva som foregår!

HELT ENIG :!:

SIGNERER DEN 8)

Støtter dette.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:30 
Klubbdirektør

David Justice wrote:
SPURS wrote:

Enig. Jeg registerer at noen mail adresse fortsatt ikke finnes før Njøsen på kil.no, men jeg kommer til å sende han et brev med mine kommentarer til saken og samtidig opplyse at jeg slutter som målsponsor og ikke kommer til å delta på andre innsamlinger etc. så lenge Jens Njøsen er styreformann eller har andre ledende posisjoner i klubben.

Så tøft gjort av deg :!: Jeg angrer allerede på at jeg har støttet KIL denne sesongen med midler fra både meg selv, og bedriften. Det skjer ikke flere ganger. Og ikke fikk vi noen gang det de lovte vår bedrift som takk for støtten heller.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:33 
Reserve

Føler jeg klikker her. Faan at alle altid skal ødelegge KIL.
Riseth har gjort alt i sin makt, han skylder vi mye.
Tror en liten demonstrasjon hadde hvert på sin plass.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:38 
Reserve

Noen som vil sende han en sms så er nr 92606445

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:41 
Klubbdirektør

borgen wrote:
Føler jeg klikker her. Faan at alle altid skal ødelegge KIL.
Riseth har gjort alt i sin makt, han skylder vi mye.
Tror en liten demonstrasjon hadde hvert på sin plass.

Demonstrasjon - fakkeltog - var det første som slo meg også!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]