KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 Jul 2025, 11:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
PostPosted: 08 Aug 2010, 23:57 
Klubbdirektør

AndraSidan wrote:
Syntes andra sidan fungerte greit i dag :lol:
Høres godt på tv inslagene rundt forbi.

Stor takk til andra sidan. Smått imponerende at 3-4 (?) gubb klarer å høres uten tak eller noe. :lol:

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 00:05 
Materialforvalter

Gjemselund vaffelen og kopp kaffe funker bra som oppvarming for stemmebåndet. hehehe

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 00:41 
Grævling

Kunne vel skrevet en avhandling om denne kampen, men je ørker itte!

Men en liten ting som allerede er nevnt, og ja... jeg vet det også kom en del fra feltet ved siden av oss....

KIL KAN FÅ BOT AV AT DET KASTES TING UT PÅ BANEN!! OG JAGGU HAR KLUBBEN NOK Å BRUKE PENGENE PÅ ALLEREDE, SÅ SE TIL SVARTSVIDDE HELVETE ETTER Å TA TIL FORNUFT.... DE AV DERE SOM FØLER DERE TRUFFET!!!

Jeg skal være enig i at vi har vært utsatt for fantastisk mye elendige dommere denne sesongen, men det er vel uansett ingen grunn til å spandere både brus, snus og andre varer på dem av den grunn!

Får KIL bøter for dette så regner jeg med at de som har kastet tingene også tar seg av disse regningene? Snus er vel faen meg dyrt nok som det er allerede i dette landet. Avgiftsbelastet så det holer, kan ikke fatte poenget med at også NFF skal dra inn kroner på snusen her i landet!!!

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 01:14 
Klubbdirektør

Var dette selvmål nr 2 eller 3 av Bobbie i år?

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 01:55 
Saftblander

Thomas Myhre har klokketro på at vi skal klare det:)

"Han er helt sikker på at Kongsvinger beholder plassen i Tippeligaen tross bare ett poeng i en kamp der det skulle vært tre. KIL er fremdeles seks poeng bak Hønefoss, som ligger på kvalikplassen – etter å til tider ha spilt de ut etter noter.

- Vi viser hva som bor i oss. Jeg er helt overbevist om at vi klarer dette. De siste ukene er vi blitt et kollektiv framfor individuelle spillere – jeg er helt overbevist om at vi klarer oss, sier Myhre meget innbitt. "

- http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 958576.ece

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 08:24 
Forumlegende

[quote="mikeb"]
1. Thomas Myhre har spilt bedre før, sovr nok litt på Hønefoss sin andre scoring, men lover du å holde buret rent de neste 10 kampene skal vi glemme den.

2. Henry Joseph er en knallgod midtstopper, all den usikkerheten jeg hadde når han ble plassert der tidligere i sessongen er blåst vekk. Mannen skal ikke spille midtbane han er den fødte midtstopper.
Det er fortsatt fart igjen i bena til Kim Holmen og at han ikke får frispark når han blir feid ned i løpeduellen på slutten må dommern hjem å tenke seg om. Hønefoss får 3-4 frispark i like farlig posisjon som er mye mer tvilsomme.

3. Kampen var av mange omtalt som en 6 poengskamp, det var det ikke, det var heller ikke en være eller ikke være kamp om tippeligaplassen, nå er det status quo i bunnstriden, det er 6 poeng opp til Molde og Hønefoss. 6 poeng er ingenting i fotball, det er to kamper hvor vi vinner og lagene over oss taper. quote]

1. Synes ikke han har vært noen spesiell styrke for laget. God i noen kamper, men mange billige mål.

2. Ja, men det er komplett idioti nå man leder 1-0 at han skal drible seg ut av forsvar da han bare kan slå enkelt til kast midt på egen halvdel, altså før 1-1 målet.

3. Jo, det var det.
6 poeng er mye for et lag som ikke vinner kamper.

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 09:08 
Spiller

Dette laget har nok kvaliteter i seg til å beholde plassen i TL. Hønsa ble rundspilt etter alle kunstens regler, og etter å ha hørt en eller annen reklame på radioen om "magi" så må jeg vel si at fra der jeg sto så det temmelig magisk ut at vi ikke klarer å putte på sjanser i bøtter og spann...men det er 10 kamper igjen, og kjemper vi som i går, samler vi nok poeng til at vi står og skriker på et tippeligalag neste år også - så til alle på J-Feltet: FORTSETT Å STØTTE LAGET PÅ SAMME MÅTE SOM I GÅR! Og til de 3000 menneskene som IKKE var tilstede: SKJERP DERE!!! (dere som var der kan jo spre ordet...)

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 09:55 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
KIL KAN FÅ BOT AV AT DET KASTES TING UT PÅ BANEN!! OG JAGGU HAR KLUBBEN NOK Å BRUKE PENGENE PÅ ALLEREDE, SÅ SE TIL SVARTSVIDDE HELVETE ETTER Å TA TIL FORNUFT.... DE AV DERE SOM FØLER DERE TRUFFET!!!!

Bare noen kjappe spørsmål.
1.Hvem er det som kan gi denne boten? NFF, purken, andre?
3.Hvor stor er denne boten?
2.Greit for supporterklubben å ta på seg ansvaret hvis ting hagler fra felt J, men hva skjer når det kommer ting fra andre steder? Går det da utover noen andre enn KIL?

Uansett, jeg skal ikke kaste noe fremover og jeg forsvarer det heller ikke, men har allikevel veldig stor forståelse for at det skjer.

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 10:32 
Klubbdirektør

Innflytteren wrote:
Dette laget har nok kvaliteter i seg til å beholde plassen i TL. Hønsa ble rundspilt etter alle kunstens regler, og etter å ha hørt en eller annen reklame på radioen om "magi" så må jeg vel si at fra der jeg sto så det temmelig magisk ut at vi ikke klarer å putte på sjanser i bøtter og spann...men det er 10 kamper igjen, og kjemper vi som i går, samler vi nok poeng til at vi står og skriker på et tippeligalag neste år også - så til alle på J-Feltet: FORTSETT Å STØTTE LAGET PÅ SAMME MÅTE SOM I GÅR! Og til de 3000 menneskene som IKKE var tilstede: SKJERP DERE!!! (dere som var der kan jo spre ordet...)

Hønefosskapteinen sier sjøl at og ta med seg 3 poeng hjem i går, ville ha vært et ran. Ellers så lurer jeg på om mange i Kongsvinger synes at billettene ble i dyreste laget etter prisøkningen 1.7. i forhold til hva de synes de får igjen for pengene (de vil se seiere). Kanskje det hadde vært lurt og kjøre tilbud på de minst populære feltene? Det er jo bedre at det kommer mange som betaler litt, enn at setene står tomme. Mer folk og litt mer penger i kassa :)

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 10:44 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Var dette selvmål nr 2 eller 3 av Bobbie i år?

Selvmål?

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 11:17 
Klubbdirektør

A4Tech wrote:
Raggen wrote:
KIL KAN FÅ BOT AV AT DET KASTES TING UT PÅ BANEN!! OG JAGGU HAR KLUBBEN NOK Å BRUKE PENGENE PÅ ALLEREDE, SÅ SE TIL SVARTSVIDDE HELVETE ETTER Å TA TIL FORNUFT.... DE AV DERE SOM FØLER DERE TRUFFET!!!!

2.Greit for supporterklubben å ta på seg ansvaret hvis ting hagler fra felt J, men hva skjer når det kommer ting fra andre steder? Går det da utover noen andre enn KIL?

Uansett, jeg skal ikke kaste noe fremover og jeg forsvarer det heller ikke, men har allikevel veldig stor forståelse for at det skjer.

Kasting:
Å kaste ting fra tribuneplass koster laget ditt, spør bare Brann. Bergenserne har bladd opp henholdsvis 20 000 kroner for kasting av plastflagg og 75000 kroner for egg-kasting mot Steffen Iversen, mens biljardkulen mot Everton til slutt kom på rundt 77 000 kroner.

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 11:19 
Klubbdirektør

http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... e92511.ece

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 11:47 
Spiller

Quote:
Kanskje det hadde vært lurt og kjøre tilbud på de minst populære feltene? Det er jo bedre at det kommer mange som betaler litt, enn at setene står tomme. Mer folk og litt mer penger i kassa :)

enig...noen som har kontakter som kan "dytte litt" i den retningen? Bedre å selge 1000 seter til 100,- per stk enn 100 seter til fullpris... :D

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 11:56 
Forumlegende

6 poeng opp. Ikke helt uråd dette.

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 12:01 
Grævling

A4Tech wrote:
Raggen wrote:

1. Den kommer vel i hovedsak fra NFF, begynner politiet å blande seg inn så er det vel snakk om andre dimmensjoner på det som har blitt kastet inn, feks en biljardkule. Da begynner det å nærme seg drapsforsøk, og politiet vil naturlig blande seg inn.

2. Kan bli alt mulig, NFF rår!

3. Vi tar nok ansvar ja, men kan vi "ta" den som faktisk har kastet noe, som fører til bot, så får personen pinadø ta regningen selv!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]