KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 Jul 2025, 19:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 25 Jul 2010, 22:17 
Materialforvalter

Bedre enn på lenge i dag, men Holmen er knapt moden for 4. div. Klarer aldri å holde seg på bena, og Friberg gjør som vanlig sin blemme. Med brukbare ersattere for disse to kan det bli enda bedre.

Profile  

PostPosted: 25 Jul 2010, 22:20 
Forumlegende

Endelig poeng igjen, var en del abstinser etter å ha vært utenlands på ferie i 2 uker. Været på Kongsvinger minte ikke akkurat om Juli, men hva gjør vel det når Mame Niang stanger inn ett poeng. Så lenge ut til å bli en kamp som har vært typisk for denne sessongen, KIL henger godt med og delevis styrer banespillet. Har en del sjanser men bommer på de og motstandern får mål først, men denne gangen sørget gutta for å sikre ett poeng. Tromsø bomma på noen store sjanser så uavgjort er kanskje fortjent, men jeg syns vi spillte best store deler av kampen. Men TIL er ett veldig vansklig lag å spille mot ihvertfall når de leder.
Veldig bra at Niang scorer, syns han begynner å løsne, han gjør fortsatt en del rart, men begynner å finne sin rolle i laget. I første omgang syns jeg han var veldig god og ikke bare på hodet, men legger igjen fint til medspillere og er med på å vinne tilbake ballen. Enig i at Linnes er KILs beste i dag, selv om ingen brilljerer. Veldig bra at Tony rokkerer litt på laget for å finne ut hva som funker best, har etterlyst tidligere sessonger at trenere tar grep når noe ikke funker, og syns Tony er flink til å få ut det beste av gutta. Håper det løssner nå da ;)

Profile  

PostPosted: 25 Jul 2010, 22:40 
Reserve

Til dere som står på felt J å synger med i motgang SE TIL HELVETE Å VIS DET vi prøvde å si ifra i dag men det vi får tilbake er stygge blikk å dume komentare, På felt j synger vi dskal du være negativ reis til hamar å se kamp der

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 01:19 
Forumlegende

Ganske ensidig innslag på fotballekstra i dag viste vel ett par KIL sjanser og en haug TIL sjanser, men det var da mye jevnere enn det.

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 01:38 
Klubbdirektør

Ble iritert over tv2 selv, men det er jo det samme hver eneste gang. Jeg er helt seriøs når jeg sier at det virker som om det sitter noen enga-supportere (eller i hvertfall noen som ikke ønsker kil noe godt) å redigerer klippene etter kampene. Bildene i dag viste vel 80 - 20 i sjanser favør Tromsø. I tillegg må de vise gamle folk og familier som klapper etter at kil har redusert i stedet for f.eks oss supportere. Det er akkurat som alt er vinklet så negativt bevisst...

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 05:05 
Spiller

enig med a 4 tech der.. og ikke bare det, men NÅR samtlige av de som sitter i studio sitter å snakker dritt om hvor dårlig KIL er etc da blir man irritert.. den eneste som gjorde noe vettu i der i dag var KJETIL REKDAL da KIL SCORA oj oj for en reaksjon :)

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 05:45 
Klubbdirektør

Hehe, ja jeg hørte flere som nevnte det. Hva skjedde egentlig?

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 09:44 
Klubbdirektør

Har dere virkelig ikke lagt merke til dette før nå? Sånn har det vært bestandig når KIL er i eliteserien, og reportasjen på TV2 var ganske typisk, synes jeg. De som jobber i sportsredaksjonene rundt omkring driver sin form for politikk og heier fram/støtter de store lagene fra de store byene. De kaller KIL konstant for "bunnlaget", som har en veldig negativ klang. Jeg har ikke hørt at de bruker dette om Sandefjord f.eks., på samme måte.

Bortsett fra det, så skal vi ikke lenger enn til Glåmdalens kommentarer før vi finner såkalte supportere som nærmest driter ut laget og de som gidder og gå på kamper når de er "så fryktelig dårlige". Ja, jeg tror til og med at noen av dem er medlem her inne.

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 10:10 
Saftblander

Alex wrote:
Til dere som står på felt J å synger med i motgang SE TIL HELVETE Å VIS DET vi prøvde å si ifra i dag men det vi får tilbake er stygge blikk å dume komentare, På felt j synger vi dskal du være negativ reis til hamar å se kamp der

Enig. Det er noen få av "supporterne" som bør vurdere hvordan de uttrykker seg på kamp, mot eget lag og egne spillere..

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 10:22 
Forumlegende

Det ble jo 1 poeng og et fall i riktig retning.
Men samtidig blir man avhengig av andre for å ta kvalplassen nå (f.eks at Hønefoss nå ikke slår Lilelstrøm i kveld).

Faktisk er Holmens avslutning god og keeper er sjanseløs, men en TIL-forsvarer er heroisk og redder.
Hadde den gått i det andre hjørnet ville det blitt mål.
Og KIL er farligst når de spiller hurtigst forover langs bakken, så det bør de gjøre mer.

Løsner det skikkelig er kval og muligens Molde innen rekkevidde.
Men 3-poengere må bare snart komme.

Neste hjemmekamp er altså --- Hønefoss ---.

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 11:18 
Saftblander

Vår sak fra kampen:
http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=22156&title=Niang_sikret_poeng_p%E5_Gjemselund

Og debutant Linnes gjorde det bra
http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=22157

per s

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 11:59 
Klubbdirektør

Markussen wrote:

Og debutant Linnes gjorde det bra
http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=22157

per s

Debutant?

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 14:12 
Spiller

Rekdal skrek JO YES!!! hehe da de scora

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 14:37 
Grævling

Lance Uppercut wrote:
Alex wrote:

Enig. Det er noen få av "supporterne" som bør vurdere hvordan de uttrykker seg på kamp, mot eget lag og egne spillere..

Kan vel opplyse om en liten tilbakemelding jeg fikk etter kampen i går. NFF har alltid en person tilstede som evaluerer hele arrangementet når det er kamper i TL og Adecco. De har som regel meninger om mangt, og mye som egentlig er ganske uvesentlig, sett fra en supporters synspunkt. Men, nå er det en gang slik at etter gårsdagens kamp så var eneste negative kommentar fra denne delegaten rettet mot oss.

Dommeren(e) hadde oppfattet direkte meldinger fra vårt felt om at en eller fler av dem skulle tas/drepes etter kamp. Ja.... det er vel ingen som tror at dette er seriøst ment, og det er vel "lov" å rope ut sin misnøye med elendige dommere. Men.... det er kanskje mulig å beherske seg litt? Så er det nevnt.... og de som føler seg "skyldig" i dette kan kanskje gjøre seg noen tanker om hvordan de vil oppføre seg på tribunen i fremtiden.

Ellers så var mitt svar/kommentar til dette at dommerene som dømmer KIL i årets Tippeliga gjerne kan begynne å dømme litt mer rettferdig, så vil slike kommentarer automatisk bli borte på vårt felt!

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 17:48 
Klubbdirektør

Overrasker meg ikke at noen klarer å slenge ut slikt, dog er vell lite sannsynlig at de tar kvelden på vinger..
men, uansett.. går ann å kjøre på litt humor, enn å rope ut at man skal drepe vedkommende..

Veit ikke om karamell går under drapstrusler? Isåffal blir det kort vei til cella for meg ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]