Du er vel litt tidlig ute med å dele ut opprykkene her nå?
TUIL og Mo spilte i dag 1-1 i toppopgjøret, TUIL leder nå med 2 poeng på Mo, men det er da jaggu fortsatt 2 kamper som gjennstår...så....ting KAN skje... I siste kamp møter TUIL på RBK-2 på bortebane.....de denga Mo 4-1 sist helg.....så dette blir ikke lett for Tromsdalen......og for å være klinkende klar, jeg vil nok heller se at Mo og Vassdal kommer opp i Serie-A....selv om det hadde vært hyggelig med en ny tut på Blårock i Tromsø...vi får heller satse på at TIL rykker ned
I Sparta Sarpsborg's avdeling så står kampen mellom dem og Vard. Alle som var på fjorårets bortekamp mot Vard ønsker seg vel en gjenntagelse av denm turen....så jeg håper de klarer dette.....MEN...de er avhengig av at Sparta avgir poeng på en av sine 3 siste kamper, samtidig som de da må vinne begge sine 2 siste kamper (De har vunnet dagens kamp mot Kvik Halden)....Dessverre tror jeg Sparta Sarpsborg fikser dette.
Når det gjelder Oslo Øst så skal det vel mye til hvis de ikke kommer tilbake....Raufoss og Nybergsund jakter bak.....og alle lag har fortsatt igjen 3 kamper. Raufoss møter Sundet i helga...så her vil en av dem falle fra....Sundet er i knallform om dagen...så her kan de fort ta poeng. Fortsatt ingen ting avgjort!!
FK Haugesund har gode muligheter i sin avdeling...3 kamper gjennstår, og på disse kampene vil alle de 3 i tooppen møtes!! Viking 2 leder serien, men kan som kjent ikke rykke opp. De har igjen Haugesund på bortebane, og laget som i dag ligger på 3- plass, flekkefjord, på hjemmebane....i tillegg møtes Flekkefjord og Haugesund i siste serierunde....denne kan bli helt avgjørende. Haugesund har i helga Sandnes Ulf på bortebane...dette er ingen enkel oppgave....taper de her så blir det en krig helt inn på målstreken!!
....håper på flekkefjord....missliker slike "felleskjøpsklubber" som FKH på det sterkeste!!! Men vil veldig gjerne tilbake til Haugesund.....MED BIL
.....får Håpe på Vard i stedet