KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Jul 2025, 14:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 16 May 2010, 19:31 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:
jaja.. Dette var dårlig.. Typisk at det andre målet skulle være et pissmål... Men det er vel ikke her vi skal ta poengene i år, de må begynne å vinne hjemme!!

Helt greit. Støtter den. Likevel burde det være lov til å be om litt mer presisjon.

3-0 nå. Så da er ihvertfall kampen avgjort.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 20:00 
Materialforvalter

Nå må snart KIL spillerne begynne å jobbe! Hørte påRadio Kongsvinger hele kampen. Virker ikke som om noen er interessert i å vinne en fotballkamp. Personlige feil og tydeligvis svært slapp innsats, da blir det garantert tap i tippeligaen. Det eneste som trolig kan nytte er å få inn Tom Nordlie. Spillerne skjønenr tydeligvis ikke selv hva som kreves. Da må noen fortelle dem det. Så får de spillerne som ikke liker T.M. helelr finne på noe annet. Dette var bånn i bøtta, og KIL kan frykte for oppmøtet neste hjemmekamp med slik innsats.
Jeg blir forbanna og deprimert. :twisted:

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 20:10 
Klubbdirektør

Sveino wrote:
Nå må snart KIL spillerne begynne å jobbe! Hørte påRadio Kongsvinger hele kampen. Virker ikke som om noen er interessert i å vinne en fotballkamp. Personlige feil og tydeligvis svært slapp innsats, da blir det garantert tap i tippeligaen. Det eneste som trolig kan nytte er å få inn Tom Nordlie. Spillerne skjønenr tydeligvis ikke selv hva som kreves. Da må noen fortelle dem det. Så får de spillerne som ikke liker T.M. helelr finne på noe annet. Dette var bånn i bøtta, og KIL kan frykte for oppmøtet neste hjemmekamp med slik innsats.
Jeg blir forbanna og deprimert. :twisted:

Enig. Dette er ikke moro i det hele tatt, og det er begrenset hvor lenge man klarer å være ivrig supporter under slike resultater. De virker ikke å ha den rette innstillingen for å vinne kamper. For meg ser de rett og slett late og likegyldige ut. Og jeg blir rett og slett flau.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 20:18 
Skremmende svak oppvisning av gutta i dag. Det er omtrent ikke forbedring fra Oldenborg-kampen.

Synd for Tobias også. 0-3 i sin debut er ikke det beste for en keeper.

Tuelo viser gode takter igjen, og det er bra.

Skal ikke henge ut noen spillere fra dagens kamp. I dag handlet det om hele laget ikke funka, noe som var virkelig synd.

Vi får få tilbake litt selvtillit mot Lillehammer, og deretter slå Molde på Gjemselund.

PostPosted: 16 May 2010, 20:23 
Materialforvalter

Vil se Holmen og Niang på topp i 4-4-2. Guven bør også få spille fra start. Hvorfor får ikke Linnes som var bestemann i cupkampen prøve seg på slutten? Ikke noe å tape på det.

Får håpe Henry snart er tilbake i forsvar vi trenger han bak der. Det samme med Myhre. Skal ikke se bort fra at han hadde hatt sjanse på å ta et par av målene i dag men det hadde nok ikke forandret på sluttresulatet.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 20:34 
Trener

Begredelig! Hadde vel ikke en skikkelig mål sjanse i løpet av 90 min?
KIL trenger en skikkelig spiss når vinduet åpner. Fælt å si det, men kunne ønsket meg Marcus Pedersen.
Gustavsson må da vite om en eller annen svensk perle vi kan hente inn til en grei pris.
Må også forsterke i bakre rekker, men det skjønner alle! Bobby bak gir meg hjerteproblemer.

Calle får godkjent i dag, han jobber å sliter mutters alene! Hadde vi bare hatt flere som han.
Guven var også ett friskt pust syns jeg.

Nå er kun 3 poeng mot Molde godt nok!

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 21:04 
Saftblander

Dette var triste saker. Virkelig trist. Jeg ser ikke helt noe lys heller. De to neste kampene, mot Molde og Rosenborg, er ikke kamper hvor jeg har budsjettert med poeng. Skal vi gå til sommerferie på lusne 8 poeng?

Siden Hønefoss og Sandefjord stinker like mye, er vel den eneste realistiske målsettingen nå og holde de bak oss og gå for kvalik-plassen. Noe annet tror jeg ikke er realistisk i det hele tatt...

Det er nesten, med trykk på nesten, så jeg ser frem mot å spille Adeccoliga igjen. Det var da ihvertfall underholdende det :cry:

Last edited by jadajada on 16 May 2010, 21:06, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 21:06 
Saftblander

Kjedelig kamp. Jeg syns Ørjan, Calle og Tuelo spiller bra.

Var helt jævelig å se på at Cruz etter først å ha klart å kjempe til seg ballen sender en lekker pasning rett på en Start spiller som enkelt kan putte den i mål. Utrolig heldig for vår del at den blir annulert. Når det er sagt skulle det vel kanskje ha blitt blåst noen sekunder tidligere da Holmen blir felt...

Tuelo jobber bra hjemover mange ganger i første, og da han løper opp folk bak og stikker med ballen er han god.

Ellers er det særdeles langt mellom lyspunktene i dag. Tobias står vel i og for seg greit i mål, han er vel noe uheldig med plasseringene sine i forkant av disse langskuddene, men skylden for tapet kan ikke legges på keeper. Antallet feilpasninger når nye høyder, og det blir jævla skummelt da disse pasningene sendes tversover og ikke opp.

Får bare se framover mot Molde kampen. Har trua der.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 21:59 
Forumlegende

Fedrelandsvennen i Kristiansand sier:
"Først hektet Goodson opp Kim Holmen, som var alene gjennom med Kenneth Høie, men dommer Helgerud dømte ingenting. Soleklart rødt kort til Goodson ser det ut som på tv-bildene. " http://fotball.fvn.no/eliteserien/article169649.ece

Da blir det jo en annen kamp, uansett.

Men tross alt, når Holmen brukes som spissen - stopper det ikke litt for mye opp i midtbanen?
Gjerne med mange støttepassninger...

Ellers vinner Niang som så ofte alt i lufta når han først spiller noen minutter.

Man får bare bite tenna ihop og ta nytt tak på mandag mot Molde.
Da mååå seieren hjemme komme.
Et lag som ikke vinner hjemme detter ned.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 22:29 
Klubbdirektør

I tillegg viser tv-bildene at KIL skulle hatt en straffe.

Kanskje ikke overraskende at denne dommeren tidligere har dømt døve EM

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 22:33 
Forumlegende

På NRK P1 hørtes det ut som om vi ble overkjørt, etter å ha sett det på fotballekstra så de ikke så ille ut. Vi skulle jo hatt straffe og en startspiller utvist. Da er det vel greit at de feilaktig annulerer Start sin. Tror også Myhre hadde tatt de to siste. Men vi er ikke laget som tåler for mye skader og rokkeringer, håper vi snart kan stille med vår antatt beste ellver igjen.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 22:37 
Klubbdirektør

I andre omgang ble vi overkjørt og hadde så og si ingenting fremover. I første omgang henger vi brukbart med. Men Start scorer på de mulighetene de har.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 23:05 
Materialforvalter

Greit med allverdens unskyldninger og at " i neste kamp" skal vi vise dem. Saken er at skapes det ikke en holdningsendring hos spillerne så er det 1. divisjon neste år.
jeg tror nemlig ikke at spillere våre er så mye dårligere enn andre. De er muligens dårligere trent, men mangler fremfor alt guts til å kjempe og troen på at de kan vinne slik det ser ut. Og alle personlige feil. Hvorfor kan ikke ballen spilles ut av egen sone når man får muligheten? Er helt merkelig med farlige tilbakespill og tversoverpassninger.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 23:31 
Saftblander

Et minimum må være innsats og guts.

Et annet minimum er at et flertall av pasningene går til en medspiller.

Det som ble vist på Sør arena idag var flaut. Intet mindre.

Jeg er klar over at alt annet enn et klart nedrykk vil være en kjempeprestasjon med tanke på de økonomiske ressursene, og den rotete trenersituasjonen. Og jeg mener at vi skal være glade for at vi er i Tippeligaen, og nyte det. Vi er der på tross av det meste. Men noe må man kreve, og innsats, samt et visst minimum hva kvalitet angår er det minste.

Eddy er midtstopper. En meget god midtstopper. Han er ingen tippeliga-back. Bobbie er verken det ene eller andre. Dette må da de ansvarlige også se.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 23:36 
Klubbdirektør

For å være ærlig så skjønner jeg ikke helt nytelsen med å være i TL når det bare blir tap etter tap. Jeg hadde ikke forventet at de skulle gjøre dundrende suksess, men dette er nesten bare flaut og trist.

Jeg så slutten av Brann-Lillestrøm på tv, og så hvordan Brann-spillerene kjempet med nebb og klør, og det ga jo resultater.

Last edited by Libra on 16 May 2010, 23:40, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]