KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 Jul 2025, 01:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 11 Apr 2010, 20:11 
Klubbdirektør

Jadddaaaa! Første 3-poenger, måtte det komme mange flere.

Gratulerer alle med hjerte i KIL.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 20:28 
Materialforvalter

Yeessssssss!!! Dette smakte så utrolig deilig. Jeg hadde (nesten) gitt opp på 1-0, men Tuelo & co fører an igjen.

Kom igjen vinger!!

...og forresten: den lite hyggelige Tippeliga-rekorden fra 99 (sju tap på rad) får leve litt til. Heldigvis.

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:32 
Trener

Fantastisk å komme hjem med årets 3 første poeng.

Henry Joseph imponerte stort i dag, banens suverene ener, med Myhre som vår nummer 2. Torp var veldig god når han kom inn og stabilisert midtbanen vår. Men, merkelig at det var Ørjan som ble tatt ut og ikke R.R.

Og da er vi inne på det som må forbedres før onsdag. Amundsen må ta en alvorsprat med Riseth og R. Risholt.

De to var banens klart dårligste, og sto bak det meste av Hønefoss farligheter. Dette er de to som skal stå frem i krigen som lederskikkelser. Og de første 60 minuttene spiller de skandaløst dårlig. Om R.R. ikke hever seg bør Ørjan/Torp ta sentral midt til uka, og Riseth må få beskjed om at han ikke kan belage seg på å bli reddet av Henry J. og at det faktisk er aktuelt å starte med:

Bobbie - Eddy - Henry J. - Yngvar

Men, herlig med 3 poeng. Om "sjefene" våre kan klare å heve seg til onsdag, så er det nå lov å håpe på poeng også mot kanarifuglene

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:38 
Forumlegende

DV wrote:
Henry Joseph imponerte stort i dag, banens suverene ener, med Myhre som vår nummer 2. Torp var veldig god når han kom inn og stabilisert midtbanen vår. Men, merkelig at det var Ørjan som ble tatt ut og ikke R.R.

Og da er vi inne på det som må forbedres før onsdag. Amundsen må ta en alvorsprat med Riseth og R. Risholt.

Enig angående Joseph.
Lenge siden jeg sa han skulle være midtstopper.
RR spilte seg jo stort opp etterhvert.

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:45 
Forumlegende

Endelig, 3 poeng, så utrolig deilig. Ok, vi spiller ikke noen perfekt kamp, Høenfoss får lov å dominere halve første omgang og rot gjør at det er mer nerve i kampen enn strengt nødvendig. Men jeg skal uten å mukke overse at Roger misser relativt enkle baller på midten, Riseth misser også ved ett par annledninger og gjør det skummelt bakover og Niang har ikke så mye mer enn en hodeskalle å bidra med i kampen om poengene. Men når joseph spiller stopper som om han aldri har gjort annet, sitter dog med hjertet i halsen hver gang han slenger seg inn i en tackling, og ikke nok med det men han sikrer når Riseth misser også. Myhre sin febrreddninger må også trekkes frem. Og Tuelo viser frem skuddfoten vi ble så glad i når vi spilte kvallik, og Güven putter når ikke skuddet til Tuelo er helt finsiktet så skal jeg ikke dvele over at vi kunne spilt bedre. Det er sånn Rekdal holder på, i KIL er vi fornøyd med sessongens første 3 poeng og med ca. 30 poeng til så sikrer vi plassen neste år.

Last edited by mikeb on 11 Apr 2010, 21:47, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:45 
Trener

ivo wrote:
Enig angående Joseph.

Joda, RR spilte greit de siste 20, men det hjelper ikke når den første timen er så dårlig som den var. Hadde jeg vært på benken var det ikke Ørjan som hadde måttet vike plassen for Torp. Men, det er vel kanskje ikke så dumt at jeg ikke sitter på benken heller.... Hadde vel blitt vist opp på tribuna i løpet av de første ti for språkbruk ;-)

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:49 
Klubbdirektør

Herlig med seier ja ! Endelig litt marginer med oss.

Men Riseth var en levende katastrofe utpå der. Unødvendige manøvre som bakerste mann bes frabedt til neste kamp !

Syns faktisk også at Joseph klarte seg bra der bak. Cruz spiller vel også til godkjent. Men kampen skiftet karakter når Torpern kom inn. Måtte han være fit for fight fra start på onsdag. Niang tror jeg har godt av en tur på benken. Gunstig å møte LSK på så kort tid når vi er i dytten igjen. 6 poeng på 3 døgn lar seg høre :P

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:50 
Forumlegende

DV wrote:
ivo wrote:
Enig angående Joseph.

Joda, RR spilte greit de siste 20, men det hjelper ikke når den første timen er så dårlig som den var. Hadde jeg vært på benken var det ikke Ørjan som hadde måttet vike plassen for Torp. Men, det er vel kanskje ikke så dumt at jeg ikke sitter på benken heller.... Hadde vel blitt vist opp på tribuna i løpet av de første ti for språkbruk ;-)

Tenkte akkurat det samme når jeg så byttene, men rakk ikke å tenke så mye over det resten av kampen ;)

Bobbi spilte mye bedre som back enn stopper så det taktiske trekket veier litt opp for andre rare ting.

Last edited by mikeb on 11 Apr 2010, 21:51, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:51 
Materialforvalter

Gratulerer! Nå er dere i gang :)

Smakte godt med seier kan jeg tenke meg?

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 21:52 
Forumlegende

Bryne FK wrote:
Gratulerer! Nå er dere i gang :)

Smakte godt med seier kan jeg tenke meg?

Gratulerer til Bryne også!

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 22:07 
Klubbdirektør

Dette var herlig! Gratulrerer til gutta og alle som er glad i KIL :D

Thomas Myhre har problemer med å forstå seg på Tuelo :mrgreen:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippel ... 80405.html

Profile  

PostPosted: 11 Apr 2010, 23:48 
Trener

Herlig tur til hønsebyen. Gratulerer til alle gutta!

Henry Joseph var meget bra som midtstopper!

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010, 00:26 
Klubbdirektør

Faen så glad det går ann å bli etter en seier. Idag kriblet det i hele kroppen!

At vi vinner kampen til tross for en utrolig sjelden svak Risholt sier også litt..

Folk mener Niang bør bli benket mot LSK. Jeg tipper at han blir utrolig viktig mot Kippe og co sin forsvarsfirer!

Og Myhre har et poeng for å si det sånn.. Olav Tuelo er det ikke lett å bli god på! :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010, 09:04 
Reserve

Nok et skrekkeksempel på folk som aldri burde få betalt for å skrive om fotball i avisa. VG's Camilla Vesteng som gir Henry Joseph en 3'er på spillerbørsen. Hun har prestert å gi Mame Niang 4 for eksempel. Hva skal vi si......Enten har hun ikke sett kampen, eller så er det på tide å legge opp karrieren som fotballreporter!

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010, 10:12 
Kaptein

håpløst Henry Josef var banens beste i dag.... 6 burde han hatt

Last edited by bergerud on 12 Apr 2010, 10:13, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]