Karlsen wrote:
Here we go again!!
Kommer nettopp fra Statoil Langeland hvor jeg også var innom i går. Formål: Kjøpe billett til mandagens kamp. I går mente de at systemet "ikke var åpnet". I dag fikk jeg beskjed om at det var utsolgt

(kode sold out/blocked på datasystemet)
Med tanke på at halve Vinger er på fjellet og motstanderen ikke er Barcelona neste kamp så skjønner man jo at det ikke er mulig at det er utsolgt på supporterfeltet allerede nå.
Ergo tull med dette igjen. Hovedansvaret sitter selvsagt hos arrangør. Dette er helt uakseptabelt. Og selv om kalenderen er merket med rødt i mange dager framover tar jeg det som den største selvfølge at det er noen som kan rydde opp i dette. Og lage en sak på kil.no som kan fortalle billettkjøperne om et sted man kun behøver å møte opp en gang for å få kjøpt billett... Og åpningstidene selvfølgelig.
Den aprilspøken på kil.no i dag er relativt overflødig. Man kunne jo bare henvist til eget billettsystem.
Jeg må le litt.
Ved bensinfylling samme sted i går (forøvrig tull med automat) formiddag (før 11) kunne man observere P Holtet ankommende og reisende fra stasjon, og han fylte ikke bensin, men var ved nevnte system.
(nei da, jeg spionerte ikke, men har desverre evenen til å observere nesten alt...).
Datasystemer er generelt livsfarlige ting sålenge de ikke har vært en stund.
Der kan alt skje og nærmest alt skjer.
Grunnen er selvsagt for slapp kvalitetssikring.
Generelt må man i dag passe på alt.
Skal man opereres må man være våken for å passe på - satt på spissen, men...
Kvalitetssikring - kvalitetssikring - kvalitetssikring.
Og i bunnen ligger respekt for brukere av system.
Da hadde det vært bedre at brakka var åpen mellom klokken det og det. Finito.
Selvagt er det arrangøren som har skylda / ansvaret.