KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 00:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 19:45 
Kaptein

Quote:
1. Hvem har sagt at Skogen skal sparkes?
2. Dokumenter at Notodden har et budsjett som ligger godt over våres!

Jeg blir litt oppgitt over at folk blir kappet hodet av så fort de er kritiske til SKogheim. Ære være han for jobben han gjorde de to første sesongene, men det betyr ikke at han er fredet. Han må kunne evalueres og få kritikk som alle andre i klubben. I år har han ikke gjort noen god jobb, og det må være lov til å si. Men derfra til å sparke han er to vidt forskjellige ting! Jeg har aldri sagt eller ment at klubben skal gjøre det. Det jeg har ment er at han bør bli litt mer ydmyk, rette fokus mot de rette tingene og lære seg til å takle motgang litt bedre. For der virker det som om han har litt å lære!

Her kan du se selv.Notodden har et budsjett på 9millioner. Godt over KIL det.. Kjekt å sjekke litt bakgrunsinfo ;)

http://www.kvasir.no/top.shtml?http://w ... 542531.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:12 
Klubbdirektør

Dette blir patetisk. De færreste her på forumet har så god kjennskap til KIL som Raggen og enkelte andre. Kanskje på tide å høre på de som startet å følge klubben lenge før enkelte her ble påtenkt.

Vet ikke om alle som har skrevet latterlige usaklige mailer under denne tråden, er med supporterne. Tviler. Men beklager om jeg tar feil.

Skogen er i ferd med å bygge opp noe stort her, tror jeg, og da må vi regne med litt motgang.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:18 
Kaptein

Brandt wrote:
Quote:
1. Hvem har sagt at Skogen skal sparkes?
2. Dokumenter at Notodden har et budsjett som ligger godt over våres!

Jeg blir litt oppgitt over at folk blir kappet hodet av så fort de er kritiske til SKogheim. Ære være han for jobben han gjorde de to første sesongene, men det betyr ikke at han er fredet. Han må kunne evalueres og få kritikk som alle andre i klubben. I år har han ikke gjort noen god jobb, og det må være lov til å si. Men derfra til å sparke han er to vidt forskjellige ting! Jeg har aldri sagt eller ment at klubben skal gjøre det. Det jeg har ment er at han bør bli litt mer ydmyk, rette fokus mot de rette tingene og lære seg til å takle motgang litt bedre. For der virker det som om han har litt å lære!

Her kan du se selv.Notodden har et budsjett på 9millioner. Godt over KIL det.. Kjekt å sjekke litt bakgrunsinfo ;)

http://www.kvasir.no/top.shtml?http://w ... 542531.ece

Lønner seg å sjekke litt bakgrunnsinfo, ja! KIL hadde opprinnelig 8 mill i budsjett, men har økt det til 9 mill. Det er vel ikke godt under Notodden? :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:26 
Grævling

Neil Lennon wrote:
Dette blir patetisk. De færreste her på forumet har så god kjennskap til KIL som Raggen og enkelte andre.

Jo takk......erfaring etter å ha "vært med" en stund har jeg nok, men det er nok enkelte her inne som kjenner bedre til hva som foregår på "brakka" enn meg ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 11:24 
Reserve

Quote:
Det jeg har ment er at han bør bli litt mer ydmyk, rette fokus mot de rette tingene og lære seg til å takle motgang litt bedre. For der virker det som om han har litt å lære!

Hvorfor kom ikke dette innspillet før sesongen? Tenk om KIL hadde skjønt at de "må rette fokus mot de rette tingene" før?
Da hadde vi nok vært klare for eliteserien nå.
Makan til svada... :wink: Kan for øvrig legge til: det gjelder å ta en kamp av gangen, cup er cup og laget som skårer flest mål vinner.

Når det gjelder å takle motgang var det vel nettopp det Skogheim og laget gjorde etter flere poengtap i fjor sommer. Høstsesongen 2004 er jo et stjerneeksempel på å reise seg etter motgang, da alle trodde KIL var hekta av i kampen om kvalikk.

At Skogheim ikke er ydmyk nok, skjønner ikke jeg. Det er vel ikke mange trenere som tar like mye ansvar for tap, og inviterer til konstruktiv kritikk, som ham.

Når det gjelder budsjettet til Notodden, var ikke det noe stort poeng. Meninga var å illustrere at det står dårlig til med pengene i KIL, mens flere andre klubber har rike onkler som sikrer blant annet spillerkjøp og høyere lønninger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 12:36 
Forumlegende

Helt enig i at de meldingene som kommer fra Skogen i media og andre steder åpner for dialog. Han er samtidig en person som snakker rett fra levra og sier hva han mener, deverre har personligheter som er mindre åpne ofte problemer med det og "hvisker og tisker" i stedet for å ta opp konkrete problemer direkte med den det gjelder.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 12:52 
Kaptein

mikeb wrote:
Helt enig i at de meldingene som kommer fra Skogen i media og andre steder åpner for dialog. Han er samtidig en person som snakker rett fra levra og sier hva han mener, deverre har personligheter som er mindre åpne ofte problemer med det og "hvisker og tisker" i stedet for å ta opp konkrete problemer direkte med den det gjelder.

Hva vet du om det er tatt opp direkte med han selv om han sier noe annet?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 13:37 
Forumlegende

Ingenting, kommentaren var kun på generelt grunnlag!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 14:07 
Kaptein

Neil Lennon wrote:
Dette blir patetisk. De færreste her på forumet har så god kjennskap til KIL som Raggen og enkelte andre. Kanskje på tide å høre på de som startet å følge klubben lenge før enkelte her ble påtenkt.

Vet ikke om alle som har skrevet latterlige usaklige mailer under denne tråden, er med supporterne. Tviler. Men beklager om jeg tar feil.

Skogen er i ferd med å bygge opp noe stort her, tror jeg, og da må vi regne med litt motgang.

Kunne ikke vært mer enig. Gull og grønne skoger kommer ikke over natten! La Skogen og gutta arbeide sammen inn i fremtiden også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 15:07 
Klubbdirektør

Så er det dissa gauderne i KIL styret som ahr latt Sogndal prate med skogen... Hipp Hipp HURRA! (ironi)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]