KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 Jul 2025, 19:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 17:14 
Grævling

Ja.......med ca 22 mill i budsjett dette året så er det vel liten tvil om det!! I tillegg kan han sikker drikke så mye saft han bare gidder!!!

Noe må ha skjedd.....tidligere så har han bare vist til at han har 2 år igjen med KIL, og at han har tenkt å fullføre disse.....etter alt rot i det siste så er jeg faen meg ikke sikker :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 17:38 
Klubbdirektør

Syntes dette er veldig tanlentløst av Skogen, og vurdere han dette seriøst samt blander dette inn i sesongslutten så kan han drukne i saft for min del :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 19:52 
Grævling

Er vel ikke så jævlig rart at han vurderer andre klubber så lenge det tydelig er folk som er "ute etter han" i klubben!!

Nå går jo også Klubben ut og sier at de har akseptert at Sogndal tar kontakt med han.......normalt så skulle de gitt beskjed om at de blankt avslår alle henvendelser....men nei da.....de syns tydelig at det er greit å kvitte seg med Skogheim!!!

Nå er det snart på tide å få lagt tilstand i klubben frem på bordet!! :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:06 
Klubbdirektør

Så så. Hva skal han svare da. At Sogndal er en jævla møkkaplass, ligner på Færøyne og burde vært solgt dit fort som faen. Han kan jo ikke avvise noe som helst, i tilfelle KIL-ledelsen finner ut at de vil selge han.

Nei, Skogen blir i KIL, basta!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:21 
Forumlegende

Kvitter de sg med Skogen er det på plass med en aksjon, hva kan vi supportere gjøre som merkes?

Kun gå på bortekamper? Det er desverre drastisk for klubbøkonomien, men hva annet kan man gjøre for å markere motstand mot slike avgjørelser?

Men er vel greit å vente til man faktisk vet noe om dette blir noe av.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:25 
Forumlegende

Raggen wrote:
Kanskje på tide at han blir enig med seg selv? :?

det gjelder vel en del her på forumet også ;) og sikkert i kil brakka.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:58 
Forumlegende

MikeB: Lyngby supporterne steinet klubbhuset da klubben gikk konk. Og i Cardiff ble Sam Hamman kjeppjaget av supporterne. Mange "morsomme" ting sinte supportere kan finne på. Og italiensk fotball har vel hatt sine supporteropprør.

Nei seriøst, vet ikke hvordan man skal reagere jeg. En "hold kjeft" eller "sitt ned" aksjon vil jo ikke merkes...

Men vi får ikke ta sorgene på forskudd her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 21:05 
Trener

Dersom Skogheim velger å forsvinne, er det vel fler enn styret som bør vurdere oppførselen sin og uttalelsene sine. Etter å ha lest endel innlegg her inne, virker det som om han ikke har så høy kurs blant supportere(enkelte) heller. Det er synd, for KIL har ikke hatt en bedre trener siden Brogeland/ Steen..

Dette er allikevel et typisk Kongsvinger-fenomen. Med en gang noen stikker seg ut eller er annerledes, så skal de bli kommentert og vurdert for hver minste ting.. Noe av det samme skjedde jo med Birkeland tidligere i sommer.

Dersom Skogheim forsvinner, tror jeg det kan bli meget vanskelig for KIL å hente inn en ålreit trenerstørrelse.. Hvem vil jobbe i et miljø som preges av balkanisering, baksnakkelser og uærlighet? Slik situasjonen er nå, så skjønner jeg at Skogen vil vekk!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 21:20 
Klubbdirektør

[quote="mikeb"]Kvitter de sg med Skogen er det på plass med en aksjon, hva kan vi supportere gjøre som merkes?

Kun gå på bortekamper? Det er desverre drastisk for klubbøkonomien, men hva annet kan man gjøre for å markere motstand mot slike avgjørelser?

Men er vel greit å vente til man faktisk vet noe om dette blir noe av.[/quote]

Dette med å la være å møte opp på Gjemselund er en velkjent aksjonsform på Vinger. Virker som om folk har lukta dette hele år og latt være å møte opp for å støtte Skogen. :D

Vi 8-10 som skal til Nadderud burde vel klare å snekre sammen et banner eller noe. Spørs vel om det hjelper men....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 23:29 
Klubbdirektør

Ja apropo.. hvor mange er det som reiser til Nadderud?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 23:53 
Forumlegende

Karlsen wrote:
MikeB: Lyngby supporterne steinet klubbhuset da klubben gikk konk. Og i Cardiff ble Sam Hamman kjeppjaget av supporterne. Mange "morsomme" ting sinte supportere kan finne på. Og italiensk fotball har vel hatt sine supporteropprør.

Nei seriøst, vet ikke hvordan man skal reagere jeg. En "hold kjeft" eller "sitt ned" aksjon vil jo ikke merkes...

Men vi får ikke ta sorgene på forskudd her.

Sam Hammen var vel i Wimbeldon? Men han fikk kanskje bråk i Cardif også?

Nei hold kjeft aksjonen på Gjemselund har vel pågått en stund ;)

Reiser helt klart til Nadderud for på Søndag har jeg fått plasssert unga hos farmor og kona på jobb så da er det ingen som kan hindre meg fra å gjøre det jeg liker best :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 01:41 
Grævling

1892 wrote:
Ja apropo.. hvor mange er det som reiser til Nadderud?

Får se.....hvis det er lite trafikk og strålende sol så kanskje jeg stikker bort en liten tur ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 08:30 
Saftblander

Hvorfor kommer ikke ledelsen på banen? Jeg forventer at de går ut og sier at de står 100% bak Skogheim. I dagens Glåmdal sier Skogheim at han tror de kritiske røstene befinner seg i andre i klubben enn spillergruppa. Dersom styret har tenkt å kvitte seg med Skogheim blir jeg sjokkert. Da er de helt historieløse i såfall.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 10:21 
Reserve

Nå blir det spennende å høre hva spillergruppa sier. Jeg mener det bør være graverende ting som kommer frem hvis det skal få konsekvenser. At kritikken øker når de sportslige resultatene uteblir, er jo bare normalt.

Styret sin målsetning var å gjøre det like godt som i fjor. Da burde de kanskje (med den målsetningen) vurdert tilgjengelige midler og ressurser litt bedre?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 10:56 
Grævling

*17* wrote:
Hvorfor kommer ikke ledelsen på banen? Jeg forventer at de går ut og sier at de står 100% bak Skogheim. I dagens Glåmdal sier Skogheim at han tror de kritiske røstene befinner seg i andre i klubben enn spillergruppa. Dersom styret har tenkt å kvitte seg med Skogheim blir jeg sjokkert. Da er de helt historieløse i såfall.

Det er enkelte "storheter" på "KIL-brakka" som har fått muligheten til å kommentere det som har vært skrevet i Glomdalen......de har valgt å avstå....er vel noen som har et svin eller to på Skog(heim)en kanskje?

Som før nevnt.....her bør noen komme ut med hva som foregår før det blir fattet besluttninger med "alvorlige" konsekvenser!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]