KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 21:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

Bør ledelsen ta mer hensyn til oss Supportere?
JA 62%  62%  [ 16 ]
NEI 27%  27%  [ 7 ]
VET IKKE 12%  12%  [ 3 ]
Total votes : 26
Author Message
PostPosted: 28 Sep 2005, 01:06 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Hva om Ledelsen i KIL kunne tatt mot til seg å invitert Supporterklubben inn til et møte med både spillere å ledere. For muligens å fått utveksla litt meninger og synspunkter på diverse ting??? Hva med å prøve med litt samarbeid, løse opp i flokene dersom det er ting å løse opp i???? Diskutere ting for å få til en bedre tilværelse både på tribuna å på gressmatta? Vi supportere har vel kanskje noen gode råd å synspunkter å bidra med også. Hvem vet?? Hvorfor gå rundt å småsnakke negativt,positivt på vær vår kant når vi kunne ha samarbeida. blir litt dumt det der. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2005, 10:23 
Forumlegende

bra forslag :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2005, 10:40 
Reserve

:shock: Vel...Jeg synes supporterne kunne fått en representant i styret. Det sportslige er imidlertid Vegard, Rune og Svein som har ansvar for og de er ansatt til det. Dersom man ikke er fornøyd med jobben de gjør er det jo lov å uttrykke dette.
Diskusjoner som dette er kun et tema da trenden ikke er god. At noen i det hele tatt tviler på Skogheim synes jeg er helt utrolig da vi ser hvilke meritter han har med KIL i forhold til hvilke forutsetninger han har fått å jobbe under med tanke på treningsforhold, økonomi.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2005, 12:15 
Kaptein

Diskusjoner som dette er kun et tema da trenden ikke er god. At noen i det hele tatt tviler på Skogheim synes jeg er helt utrolig da vi ser hvilke meritter han har med KIL i forhold til hvilke forutsetninger han har fått å jobbe under med tanke på treningsforhold, økonomi.[/quote]

Vil bare understreke at dette utspillet kommer ikke på bakgrunn av at det nå diskuteres om ditt å datt. å at trenden ikke er god. Dette er noe jeg har ment i lengre tid. Jeg mener at det ikke er behov for å gå rundt å hviske å tiske om hverandre. Samarbeid, få ting opp å fram ved hjelp av møter å diverse. Alle her har vel et å samme mål. Det BESTE for KIL! På alle måter. Hva er da problemet med litt samarbeid??????????

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2005, 22:48 
Klubbdirektør

Må si meg enig meg Roller. Det er bare når det går litt i mot at dette kommer opp. Det eneste man oppnår er å skape misnøye.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 08:24 
Reserve

I vår hadde KIL åpent møte der man kunne møte opp og på idedugnad for å fremme klubbens beste....Jeg regner med at også du var der?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2005, 20:15 
Klubbdirektør

Om du viser til meg, så var ikke jeg der. Legger meg ikke borti dette. Følger bare laget i tykt og tynt. Er med på tippekonkurranser, måltipset og slik. Bare for å vise min støtte til laget jeg elsker over alt på jord.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2005, 11:54 
Spiller

Jeg var heller ikke der, men mener å huske at det ikke møtte noen supportere på det møtet. Jeg var heller ikke med på flyttinga i helga. Var noen der? Eller strekker engasjementet vårt seg ikke lenger enn til å mene masse på internet?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2005, 16:24 
Forumlegende

Haraball: Tror de fleste her støtter laget mye mer enn bare på nett.

Jeg var ikke på det idemøtet det siktes til her fordi jeg ante ikke at det var det. Når det gjaldt flyttinga til KOBBL, hadde jeg blitt med om jeg kunne. Man har andre forpliktelser i livet også. Andre supportere som var med der?

Blir for dumt å dvele ved folks støtte til laget her. De her inne er de du treffer på når KIL spiller borte mot Hødd, Tromsdalen og alle andre mer eller mindre obskure steder det kan spilles fotball.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2005, 16:40 
Klubbdirektør

Men vi har vært der og vi Karlsen :D Fine turer!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2005, 16:45 
Forumlegende

Hødd har jeg gått glipp av så langt, men er livet mitt noe fattigere av den grunn? :P Vi får se neste år..who knows?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 12:40 
Spiller

POenget i denne tråden var vel om KIL kunne møte supporterne, men noe tyder jo på at viikke møter opp når klubben inviterer. Da blir det litt dumt å sutre etterpå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 22:43 
Kaptein

HARABALL: Sleng ut tid å sted neste gang du hører humla suse om at KIL inviterer til samtaler å møte med Supporterklubben å Kilsupportere generellt. JEG MØTER OPP! Du å da vel?. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 09:19 
Forumlegende

Enig med Roller. Hadde vi enda VISST det forrige gang det vår sånt møte på Gjemselund. Får vi informasjon stiller vi opp.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]