For å dra diskusjonen tilbake til hovedsaken, og helst glemme fingre som noen vil stikke både her og der (please, ta slike samtaler privat så jeg slipper å lese dem).
Må si meg enig med Raggen her, det Skogheim har gjort med KIL, er ikke annet enn utrolig. Vi kom tilbake til 1. etter en utrolig fight om seieren i 2. div. gruppa, vi spilte oss til kvalik i fjor, og så sent som for litt over en måned siden lå vi rett i ryggen på Hønefoss (som pr dags dato er på kvalik....). Riktignok har det gått litt skeis den siste tiden, men å skylde på treneren minner litt for mye om Brann-tendenser, hvor man skal sparke treneren hvis man ikke tar seriegull, eller går på et uheldig tap.
Vi må tenke litt på hva som har skjedd i KIL i sommer også. KIL som hadde entusiasme og samhold som sin største styrke, og var kjemisk fritt for stjerner har rett og slett kastet ut mange av spillerne i løpet av sommeren. Å tro at dette ikke har noen innvirkning på samholdet og psyken til de gjenværende og kan gå ut over resultatene resten av sesongen, er naivt. Jeg er forsåvidt glad for at styret tenker på økonomien, men hvis vi hadde hatt litt mer is i magen, så kanskje vi hadde vært på kvalik i stedet for hønefoss.
Jeg stemmer i hvert fall for å beholde Skogen.
Og når han neste sesong er en enda mer erfaren trener, uroen i klubben har roet seg og Nystuen/Jaakko har signert en ny kontrakt er jeg klar for ny kvalik-kamp