Saturnus wrote:
Alle gutta var supertente til Altakampen. Til den kampen trengte vi egentlig ingen trener, bare en til å velge ut hvem som skulle få spille. Den herlige snuoperasjonen skal gutta få all æren av (og kanskje litt til Eide som gjorde noen gode endringer). Det er ingen tvil om at KIL var i godt slag i høst også før TN forlot oss. Jeg tror vi hadde tatt en av de direkte opprykksplassene hvis TN hadde vært hos oss ut sesongen. Vi var veldig gode hjemme uten ham, men borte var det katastrofe. Uansett er det viktigste at vi greide det.
Tom er ikke perfekt, men at alle i hele klubben ønsker ham dit peppern gror etter så kort tid tyder på at han er en syndebukk. Det er alt for mange i FFK som maler sin egen kake og akkurat nå er TN det enkleste målet. Kanskje kan det gi klubben ro å fjerne TN, men jeg tror ikke klubben kan friskemeldes helt før hele styret og store deler av spillestallen også er byttet ut. Ikke rart at sponsorene holder igjen når hver eneste konflikt brettes ut i media. TN er ferdig i FFK, men bør få med seg en pen sluttpakke. Dessverre for hans del er nok mye av det gode imaget han bygde seg opp i perioden med KIL nå ødelagt av spillere/styre/supportere i FFK. Jeg blir ikke overrasket om han igjen må begynne i Adecco-ligaen som trener for en mindre klubb.
Kloke ord

FFK har ekstraordinært styremøte mandag 4.1., og da skal det el bl.a. settes inn et nytt styre som får jobben med å å rydde opp i problemene. De har jo allerede mistet en del spillere. Den siste var jo Gashi.
Når det gjelder Tom så er det en umulig tanke at noen vil kunne tenke seg å ansatte han i den nærmeste framtid. Ikke en gang i Adeccoligaen, tror jeg. På et eller annet vis så visste jeg hva som ventet han i FFK, og det hele virket alt for uoverveid. Man så det jo allerede på pressekonferansen da han ble ansatt at han ikke var fornøyd med situasjonen.