Utrolig deilig, nå er vi kun 180 min. unna opprykk. Jevn første omgang, med ett lite overtak til Særp, heldigvis fikk ikke de to store blemmene våre konsekvenser, da hadde vi nok sett en helt annen kamp. I første kom ikke midtbanen ordentlig inn i kampen, men Conny og midtforsvaret holdt oss inne i kampen. Guiomar sleit en del, Håkonsen helt ok. På topp sleit man med at midtbanen ikke klarte å skape så mye. Etter pause fant vi mer ut av det og Calle tok tak i midtbanen, Roger jobba også mye bedre, herlig mål av Calle og nesten enda penere fremspill av Sylling på 2-0. Conny har svart på tiltale til alle de som har ønsket å sette ham ut, sammen med Sylling har Conny vært blant de beste spillerne i høstsessongen. Sylling har vel snart scora i alle kamper i høst (minus Kamma). Nervøsiteten slapp når Moen setter punktum med 3-0. Andre hadde brukt en del Jäger til å roe nervene så jeg, var omtrent så man fikk promille av å puste inn lufta på Felt J i dag
Deilig å se Ørjan tilbake fra skade også, med Ørjan, Calle og Roger på midten i de to siste tror jeg vi drar dette i lang, og om Hønefoss feiler i morgen har vi alle de 3 andre bak oss.