KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 Jul 2025, 23:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 156 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: 15 Sep 2009, 22:46 
Forumlegende

Hva skjer om Kamma går konkurs før kampen mot oss? Mister Hønsa 6 poeng, mens vi bare mister 3? + at vi ikke får spille den kampen så da er vi vel i prinsippet like langt.

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2009, 22:52 
Grævling

Ja, samme opplegg som med Lyn går jeg ut fra, men dette trenger vi ikke tenke på, skjer ikke at Kamma går konkurs, spill for galleriet hele greia. Når vi liksom har klart oss over kneika vår på "lille" Kongsvinger så kan de vel for pokker ikke ha store problemer med å sope inn 2 mill på Hamar. Så sant det da ikke ligger noen andre døde hunder begravet på Briskeby.

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 00:24 
Materialforvalter

mikeb wrote:
Hva skjer om Kamma går konkurs før kampen mot oss? Mister Hønsa 6 poeng, mens vi bare mister 3? + at vi ikke får spille den kampen så da er vi vel i prinsippet like langt.

6 poeng mister vi neppe, vi spilte 1-1 hjemme mot Kamma :wink: Og det skjer uansett ikke at de forsvinner nå, selv om de fryktelig fort kan forsvinne ned en divisjon.

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 01:03 
Kaptein

jotjar, nå får du gi deg med å drekke så mye guinness før kampene.. vi vant 3-2 hjemme mot kamma :P

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 01:32 
Klubbdirektør

Jeg tror nok kanskje ikke Jotjar holder med KIL. :wink:

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 02:38 
Kaptein

hah, driti ut!! jeg blanda han med jardar :oops:

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 07:38 
Klubbdirektør

Ham Kam mangler bare noen hundre tusen. Er ikke store summen

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 12:47 
Materialforvalter

Freddien wrote:

Tja, jeg er nesten tilbøyelig til å holde med dere neste tirsdag. Uavgjort er vel egentlig best for oss, men hver gang jeg har håpet på uavgjort denne sesongen har det laget som ikke burde vinne vunnet. Og det er vel bedre for oss om dere tar alle poengene, enn at Haugesund gjør det.

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 12:59 
Forumlegende

Jotjar wrote:
Freddien wrote:

Tja, jeg er nesten tilbøyelig til å holde med dere neste tirsdag. Uavgjort er vel egentlig best for oss, men hver gang jeg har håpet på uavgjort denne sesongen har det laget som ikke burde vinne vunnet. Og det er vel bedre for oss om dere tar alle poengene, enn at Haugesund gjør det.

Ja, er jo bedre om det blir en liten luke ned til kvallikplassene enn om det skal være 4 lag som kjemper om direkte opprykk ;)
Fint om Hønsa og KIL hadde gått sammen om å skape den luka så får vi heller slåss innbyrdes om førsteplassen når luka er på plass ;)

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 13:16 
Trener

Dersom Kamma skulle gå konk, så blir hele serien "skeiv". Det betyr at det er et lag som hver kampdag ikke får spilt. Da liker jeg heller forslaget til Reka, at alle kampene som gjenstår blir satt til 3-0 og 3 poeng til det laget som ikke har kamp.. Sånn sett får kanskje Skeid en mulighet for poeng igjen.. ;)

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 14:12 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Ja, er jo bedre om det blir en liten luke ned til kvallikplassene enn om det skal være 4 lag som kjemper om direkte opprykk ;)
Fint om Hønsa og KIL hadde gått sammen om å skape den luka så får vi heller slåss innbyrdes om førsteplassen når luka er på plass ;)

Jeg har tippa KIL som serievinnere, så her er det bare å gi bånn gass !! 8)

Men er nok redd for at dette blir spennende til siste slutt. Hønsa har vel Sogndal i siste kamp, vi har Mjøndalen mens Haugesund har godtgående Sarpsborg. Minst ett av topplagene avgir poeng. Dette blir en rysare !

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 16:51 
Forumlegende

Freddien wrote:
mikeb wrote:

Jeg har tippa KIL som serievinnere, så her er det bare å gi bånn gass !! 8)

Men er nok redd for at dette blir spennende til siste slutt. Hønsa har vel Sogndal i siste kamp, vi har Mjøndalen mens Haugesund har godtgående Sarpsborg. Minst ett av topplagene avgir poeng. Dette blir en rysare !

Er nok ikke den eneste som har tippa på KIL på topp, men for meg er opprykk viktigere enn at det skal tikke inn ett par tusenlapper ekstra på kontoen.

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 17:01 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Er nok ikke den eneste som har tippa på KIL på topp, men for meg er opprykk viktigere enn at det skal tikke inn ett par tusenlapper ekstra på kontoen.

Helt klart, opprykk er viktigst! Men man sier ikke nei takk til tusenlapper heller. 8) Husker du hvilken odds du fikk ?

Irriterer meg fortsatt at ikke spillet med R. Risholt som årets spiller i VG ble underkjent da VG ikke har noen børs i år. Han leder vel flere andre børser. :twisted:

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 17:32 
Materialforvalter

Jeg fikk 50 i odds på KIL før sesongen

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2009, 19:24 
Klubbdirektør

lfc wrote:
Jeg fikk 50 i odds på KIL før sesongen

Såpass ja, tror jeg fikk 12 eller noe sånn. Altfor treig med andre ord.... :?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 156 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]