KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 10 Jul 2025, 22:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: 2 runde nm
PostPosted: 10 Jun 2009, 21:19 
Trener

ca 500 stk, flaut :cry:

Last edited by KIL-SMURF on 10 Jun 2009, 21:21, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 22:08 
Reserve

KIL-SMURF wrote:
vil ikke si noe, tør ikke tro det er sant, derfor

JA JØSS :roll:

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 22:25 
Forumlegende

KIL-SMURF wrote:

Sannheten er vel snarere at du ikke vet eller har hørt noen verdens ting.
Men tar den klassiske om at man har hørt, men liksom ikke kan si det.
Egentlig bare for å gjøre seg selv interessant.
Utrolig dumt egentlig.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 22:34 
Kaptein

ivo wrote:
KIL-SMURF wrote:

Sannheten er vel snarere at du ikke vet eller har hørt noen verdens ting.
Men tar den klassiske om at man har hørt, men liksom ikke kan si det.
Egentlig bare for å gjøre seg selv interessant.
Utrolig dumt egentlig.

Sannheten er vel at du ikke vet en dritt om hva KIL-Smurf har hørt, eller mener han har hørt, og derfor ett jævlig unødvendig innlegg..

Utrolig dumt egentlig.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:10 
Kaptein

Jeg klarer alltids å vente til i morgen.
Det er bedre med en positiv overraskelse enn en skuffelse om det positive ikke skulle skje likevel.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:15 
Reserve

Quote:
Hvem er de prøvespillerne som er på besøk?

Det er bare en på plass for øyeblikket, og det vet jeg, for han bor hos meg. Han heter Emeh Godwill (ikke GOODWILL, Glåmdalen og andre aviser!). Egentlig heter han Emeh Izuchukwu, så jeg tenker vi går for Godwill... Emeh skulle egentlig hjem f.k. søndag, men mye tyder på at han blir en stund til. Den andre spilleren, Henry Joseph, er en venn av Emeh, og tidenes yngste landslagskaptein på Tanzania. Etter hva jeg har hørt, ankommer han Gjemselund en av de første dagene. Men dette har jeg ikke fått bekreftet.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:24 
Kaptein

Tror INGEN her har et stort behov for å 'fremstå mer viktige enn det de her', så å kritisere folk i provoserende ordlag med utgangspunkt i en slik overbevisning kan man gi faen i.

Uansett, spennende med disse afrikanerne - hadde jo vært en drøm om noen av de skulle vise seg å være gull

Ellers, noen som var på stadion i dag? Virket som om gutta klarte å kontrollere kampen i 90 fulle minutter? Det må i så fall kunne kalles fremgang - selv om motstanderen er en divisjon under oss.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:36 
Reserve

KIL-SMURF wrote:
ca 500 stk, flaut :cry:

Særlig tatt i betraktning at landskampen - som sikkert snøyt oss for en del tilskuere - var et sørgelig skue. Dessuten en dårlig unnskyldning. Jeg rakk både å se cupkamp, ta bilder under kampen, skrive referat, legge ut på kil.no OG høre på landskampen med ett og et halvt øre. Og det var jo nok. I tillegg rakk jeg to iskalde pils. Men det kan jo hende at "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" gikk på NRK ved 7-tida?

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:39 
Reserve

hNk* wrote:
Tror INGEN her har et stort behov for å 'fremstå mer viktige enn det de her', så å kritisere folk i provoserende ordlag med utgangspunkt i en slik overbevisning kan man gi faen i.

Uansett, spennende med disse afrikanerne - hadde jo vært en drøm om noen av de skulle vise seg å være gull

Ellers, noen som var på stadion i dag? Virket som om gutta klarte å kontrollere kampen i 90 fulle minutter? Det må i så fall kunne kalles fremgang - selv om motstanderen er en divisjon under oss.

Det var full kontroll. Sjansestatistikken 22 - 1 sier i grunnen alt. Skarbøvikmålvakta var jævlig god og forhindret pinlige tall. Tom var selvsagt misfornøyd med uttellinga, men for oss dødelige holder det som kjent med seier.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:40 
Kaptein

Strålende - lover godt.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:45 
Reserve

Lasse wrote:
hNk* wrote:

Det var full kontroll. Sjansestatistikken 22 - 1 sier i grunnen alt. Skarbøvikmålvakta var jævlig god og forhindret pinlige tall. Tom var selvsagt misfornøyd med uttellinga, men for oss dødelige holder det som kjent med seier.

Har forresten en kommentar til til akkurat det der med sjanser: Glåmdalen skrev i sitt referat 15 ganger at "XX skjøt rett på målvakten". For meg betyr det at målvakten er skikkelig habil. Han var rett og slett der ballen kom i de fleste situasjonene. Det var ikke nødvendigvis dårlige angrep og skudd.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:47 
Klubbdirektør

Skarbøvikmålvakta spiller vel på u 21 landslaget mener jeg. Så han var en av banens beste

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:48 
Kaptein

Mye vil vel tilsi dét, samt at han kan ha nytt fordelen av å bli skikkelig varm i trøya, og dermed yte maksimalt - noe keepere sjelden får anledning til i kampsammenheng.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:51 
Kaptein

Lasse wrote:

Har forresten en kommentar til til akkurat det der med sjanser: Glåmdalen skrev i sitt referat 15 ganger at "XX skjøt rett på målvakten". For meg betyr det at målvakten er skikkelig habil. Han var rett og slett der ballen kom i de fleste situasjonene. Det var ikke nødvendigvis dårlige angrep og skudd.

det er det som kjennetegner en god målvakt ja! :)

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2009, 23:52 
Reserve

hNk* wrote:
Mye vil vel tilsi dét, samt at han kan ha nytt fordelen av å bli skikkelig varm i trøya, og dermed yte maksimalt - noe keepere sjelden får anledning til i kampsammenheng.

Varm i trøya er et understatement. Stakkaren ble jo bombardert! Men både han og resten av laget skal ha for innsats og tæl. Gjennomsnittsalderen var under 22 år, og de gjorde en god figur.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]