KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 11 Jul 2025, 00:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 08 Jun 2009, 02:07 
Klubbdirektør

Seiern i dag smakte veldig godt og var veldig viktig. Vi har hatt en fantastisk sesong så langt, men hadde vi tapt vår tredje strake på rad tror jeg psyken fort kunne tatt overhånd.

Må bare trekke frem Berg Hansen i dag. Han var helt ypperlig på backplassen og jeg synes hele forsvaret virket sikrere i dag. 2.omgangen i dag er etter min mening årsbeste. Frejd leverer også en fantastisk kamp.

Når det gjelder oss supportera så er det mye å ta tak i. At vi har vært dårligere enn det vi var i dag høres rart ut. Var ikke mange som sang, og det ble satt i gang sanger litt i hytt og pine.
Ellers må jeg slenge meg på å si meg enig i at den nye sangen fungerer veldig veldig bra! All cred til 1892 eller hvem det var som lagde den :)

Her kan folk forresten få kose seg med ett herlig tifo av A.I.K fra 18.mai (selv om det er veldig off-topic):
http://www.youtube.com/watch?v=8TMI9zgXlaU

Last edited by A4Tech on 08 Jun 2009, 02:09, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 10:33 
Reserve

Hvorfor må man være bruker på TV2 Sumo for å se målene? :shock:

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 10:59 
Saftblander

Kil mål

http://fotball.aftenbladet.no/webtv/?id=92351&autoplay=1

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 11:24 
Klubbdirektør

Solid seier. Null baklengs og 3 fine mål fremover. Slett ikke værst.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 12:34 
Saftblander

Merkelig av glomdalen og gi bestemannsprisen til Roger. Det var et par stk. som var bedre en Roger i dag. Personlig mener jeg den burde gått til Ørjan i dag.

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 12:50 
Forumlegende

becks wrote:
Merkelig av glomdalen og gi bestemannsprisen til Roger. Det var et par stk. som var bedre en Roger i dag. Personlig mener jeg den burde gått til Ørjan i dag.

enig med deg i det, Ørjan, Sylling og kanskje også Frejd fremsto meget gode, men Risholt gutta tjener jo litt på å være tvillinger ;)
Også enig med ivo her, hvem som kåres til banens beste avhenger litt av hvordan du oppfatter kampen ogdet er få kamper hvor en spiller fremstår som en suverent bestemann. I går var det mye smårusk fra de fleste i 1. omgang og total forvandling på hele bunchen etter ca. 10. min ut i andre omgang. Vansklig å si hvems om da var beste mann hele kampen sett over ett.

Last edited by mikeb on 08 Jun 2009, 12:51, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 13:17 
Klubbdirektør

Enig her.
Roger er rett og slett bunnsolig stort sett hver kamp.
Han skulle vært utelukket fra banens beste kåringen ;)

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 13:58 
Forumlegende

apropos bestemannskåring...

Hvorfor har man sluttet med at publikum kan kåre via sms ?
Noen som vet det?

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 14:14 
Forumlegende

Vi kan jo også begynne med en vote her inne etter hver kamp.

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 14:32 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Enig her.
Roger er rett og slett bunnsolig stort sett hver kamp.
Han skulle vært utelukket fra banens beste kåringen ;)

Enig !! Det er vel lenge siden vi har truffet så bra med en signering ? Han gjør jo aldri en dårlig kamp.
--

Det irriterer meg fortsatt at VG har sluttet med spillebørs. Betsafe hadde ett spill på årets spiller på Vg-børsen hvor jeg satte spill på ham. Istedet for å få igjen innsatsen hadde den gitt meg 10 000 igjen utpå høsten (er bombesikker på at han hadde vunnet den :mrgreen: )

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 19:26 
Trener

Utrolig godt og viktig med en seier. At vi i tillegg holdt nullen var særdeles gledelig.

For å ta noen betraktninger, så var særlig Ørjans backspill og Frejds vanvittige vilje til å gå på og fullføre offensive løp gledelig. En del reagerer på kåringen av BB, men på en måte er det greit at R.R. fikk prisen. Han var veldig, veldig god i går. Samtidig så hadde det ikke vært ufortjent om Edier eller Ørjan hadde fått prisen i stedet. Hvem som egentlig fortjener prisen blir litt subjektivt og er vanskelig å vurdere. Vil vel nesten påstå at om juryen hadde bestått av tidligere backer så hadde Ørjan eller Edier fått den, men siden det virker som det er tidligere midtbanespillere som sitter i juryen så er det naturlig at den gikk til R.R. Det er uansett greit at vi "krangler" om alle kandidatene til å være banens beste og ikke er i motsatt situasjon :wink:

Det var også bra at Jonas fikk fremstå som den habile spilleren han er. Fremspillet til 1-0 var det klasse over. Litt bedre å komme i søkelyset for slikt enn de siste kampenes problemer med kommunikasjon på Nord-Norsk og Svensk. Greit å ha Guiomar som skjønner språket i midten :lol:

Til slutt får jeg trekke frem den største positive overraskelsen fra i går.

Det var 2. omgangen til Moen.

Setter dette i bold, for det var virkelig imponerende og han fortjener å høre det. Jeg var veldig skeptisk før kampstart, og fikk ikke mer tiltro etter 1. omgang, hvor han virret litt mye rundt. Men i 2. omgang så viste han at en vinter med Nordlie har gitt effekter. Pasningen han la til Frejd foran 2-0 var en av de beste pasningene vi har sett på Gjemselund i år. Han kom også gjennom alene med keeper to ganger når han løp fra (!!) forsvaret til Notodden. Den ene gangen var pasningen litt for lang, den andre gikk dessverre like utenfor stolpen. Særlig første halvdel an 2. omgang var Moen virkelig god. Det største minuset var at han ikke fikk en fortjent scoring i løpet av kampen. At Edier sørget for at han ikke fikk registrert en assist er jo greit nok, den mest geniale pasningen i det angrepet vet vi hvem som sto bak :wink: Nå mener jeg fortsatt at Randall er et par hakk hvassere og bør foretrekkes i angrepet, men noen flere innhopp er fortjent etter gårsdagen.

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 20:28 
Klubbdirektør

Forøvrig noen som har noen synspunkter på å ha flaggene bak mål i stede for foran tribuna?

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 20:29 
Grævling

Orker dere å gå så langt hver kamp så er det greit nok for meg ;-)

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 20:32 
Forumlegende

Enig i at Moen viste bra spill og topp innsats i går, han hadde også ett par presise innlegg i 1. omgang som fort kunne ha blitt farlig. Samtidig ser jeg at enkelte ganger så gir han seg litt tidlig på mulige målsjanser, muligens av frykt for å bomme. Håper Moen setter en scoring snart så han får senka skuldrene, det bor mye bra fotball i ham.

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2009, 21:07 
Forumlegende

DV wrote:

Til slutt får jeg trekke frem den største positive overraskelsen fra i går.

Det var 2. omgangen til Moen.

Setter dette i bold, for det var virkelig imponerende og han fortjener å høre det. Jeg var veldig skeptisk før kampstart, og fikk ikke mer tiltro etter 1. omgang, hvor han virret litt mye rundt. Men i 2. omgang så viste han at en vinter med Nordlie har gitt effekter. Pasningen han la til Frejd foran 2-0 var en av de beste pasningene vi har sett på Gjemselund i år.

Tidene forandrer seg.
Husker en viss skribent som .... gjør du? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Men hva sa jeg, og bedre vil det nok bli om man får spilletid...

Ellers sant om JJ.
Syntes han var god i hele vinter, og er en god spiller.

Forøvrig et godt innlegg DV.

Last edited by ivo on 08 Jun 2009, 21:08, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]