KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jul 2025, 13:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 20 May 2009, 18:37 
Klubbdirektør

Tar ingenting på forskudd her...men, selvsagt gode nyheter for oss. Takker og bukker:)

Profile  

PostPosted: 20 May 2009, 22:06 
Saftblander

Siste oppdateringen fra tuil.no bekrefter at TUIL stiller med kun 2 utespillere på benken i morgen.

Kjetil Liknes (ex.Hønefoss) har fått disp. for morgendagens kamp. I utgangspunktet skulle han spille for TUIL2 i FKFotball-ligaen frem til sommervinduet åpnet, men TUIL har fått disp til å ta han med i denne kampen. Spennende spiller med gode ferdigheter som har en rekke u-landskamper på rullebladet. Så spørs det bare hvor godt trent han er.

Kan vel si så mye som at jeg har investert tungt i dere med +1 handicap hos NT. Er over 2 i odds på denne og den er temmelig bankers i mine øyne

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 01:18 
Trener

johnnytromsø wrote:
Kan vel si så mye som at jeg har investert tungt i dere med +1 handicap hos NT. Er over 2 i odds på denne og den er temmelig bankers i mine øyne

Det ikke bare er TUIL som sliter med skader.
http://www.glomdalen.no/kil/article4346463.ece

Er Frejd, Sylling & Risholt brødrene ute kan det bli skummelt med tanke på den handicap bongen din ;)
Trur fortsatt på KIL seier uten disse, men det kan fort bli 1-0, 2-1. Husk KIL har sluppet inn mål i alle kamper untatt mot Stavanger.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 10:22 
Kaptein

Ingen kamper er vunnet før de er spilt.
Vi har heller ikke overbevist nok til at jeg tror vi vil klare å knuse Tromsdalen.
Her må det kjempes for hvert poeng.

Håper inderlig Roger klarer å bli klar til kamp. Han er sjefen på laget og jeg er usikker på hvordan laget vil prestere uten ham. På venstreback er det heller ikke mange gode alternativer. Hvis 2xRisholt, Edier og Magnus er ute kan kanskje laget se slik ut:

_____________Conny

Johan____Steinar____Kai-Olav____Fredrik

_____Ørjan_____Jonas_____Carl-Erik

____Randall_____Olav____Andreas

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 12:13 
Kaptein

Roger er viktig. Men til forskjell fra tidligere år er ikke laget som helhet svekket utilgivelig mye med noen få nøkkelspillere ute. Det kan utgjøre forskjellen på en bra og _veldig_ bra sesong når vi nærmer oss september.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 12:49 
Trener

Lite å klage på så langt: http://origo.no/-/bulletin/show/320459_ ... -di-henrik

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 15:35 
Spiller

Mye skader på begge lag! Men KIL har en bredere stall og kommer helt klart best ut av dette.
Men is krigerne fra nord kommer nok til å by på bra motstand i form av innsats og hardt duell spill!!!
Bare de ikke legger 11 mann i forsvar og feiger helt ut.... :?

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 17:19 
Materialforvalter

Ørjan på backen, den hadde jeg ikke trua på!

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 17:22 
Klubbdirektør

Rød tøffel wrote:
Ørjan på backen, den hadde jeg ikke trua på!

Nei, det var vel ikke helt ventet. Men jeg tror og håper at Ørjan løser dette bra, selvom jeg heller skulle likt å se denne fosvarsfireren: Guiomar - Ryen - Johansen - Strømnes. Og da altså Ørjan på midtbanen igjen. Men som sagt: Tror han fikser den uvante oppgaven bra :)

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 18:47 
Saftblander

Jeg skal være litt rask på avtrekkeren og avskrive denne kampen allerede.

Synes TUIL hever seg fra bortekampen mot HamKam, vi står ikke å ser på mens dere triller ball, men kjører på. Skaper litt småsjanser og spiller ball faktisk.
Må bare få slenge litt dritt om dommeren, som de fleste i adecco er han veldig svak. Blåser billige frispark hele veien og gir et håpløst frispark og gult kort til Bertheussen i en fair hodeduell. Frisparket som ble mål var billig det også i mine partiske øyne er det kamp om ballen og spilleren deres kaster seg svært lett.

Ellers er det ingen tvil om at det preger laget at man mangler såpass mange spillere, håper ihvertfall vi får tilbake en del slik at vi kan slå Notodden til helga.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 18:59 
Spiller

johnnytromsø wrote:
Må bare få slenge litt dritt om dommeren, som de fleste i adecco er han veldig svak. Blåser billige frispark hele veien og gir et håpløst frispark og gult kort til Bertheussen i en fair hodeduell. Frisparket som ble mål var billig det også i mine partiske øyne er det kamp om ballen og spilleren deres kaster seg svært lett.

Hørtes ut som om Nordlie var enig med deg angående billige frispark: "Dommer ikke blås i stykker kampen, la oss være mannfolk"

Det frispark og det gulekortet til Betheussen er rimelig klart, går rett i ryggen på KIL angriperen med albuen i nakken!
Frisparket som førte til 2-0 er helt greit. Han tar ballen, men også beina på KIL spilleren, dermed klart frispark.

Nå håper jeg dem endelig klarer og punktere kampen!

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 19:59 
Saftblander

endte 2-0 tilslutt. Må bare si at jeg er fornøyd med at vi bare slapp i 2, skaper en del sjanser og har litt spill i en av årets vanskeligste bortekamper.

Når jeg i tillegg håver inn litt penger på at dere vant med 2 er jeg igrunn ikke misfornøyd med dagen.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 21:28 
Reserve

Hvem var han 9eren? Han var grusomt ufin, dyttet og knuffet i feltet så fort dommeren snudde ryggen til, og "divet" som Drogba med fallesyke. Tror faktisk ikke det har vært en mer ufin spiller på Gjemselund på lenge.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 21:45 
Spiller

litt utenom tema....men har glomdalen supporter nekt?? Legger jo faen meg aldri ut bilder av supportera mer :evil:

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 22:38 
Kaptein

Var litt usynkronisert på tribuna idag syns jeg. Men det glømmer man fort så lenge poenga vart att på rektig stelle. Fullt fortjent og full kontroll. Er full je au :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]