KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 13:53

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 201 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Next
Author Message
PostPosted: 20 Nov 2008, 21:01 
Grævling

Bråten kunne jeg tenkt meg, men der blir det nok kamp. Mirza? Er han uten kontrakt nå? Vi kommer uansett ikke til å kjøpe spillere for store summer, så da blir det vel lønnskrig med Sundet, og vi er tross alt bare på nivå med folkene inne i skogen nå....så da er det vel opp til han selv.

Når du sier vi ikke har god nok keeper så tar du vel ikke Conny med i beregningen?

Litt sjansespill med keeperplassen bør vi kanskje tåle. Jeg vil ha med Conny videre, og da er det vel like greit å gi kontrakt til en ung og lovende kar som kan være noe for fremtiden.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 11:38 
Saftblander

Ser at nettsida til Tips linker Lørenskogs midtstopper Jørgen Isnes til KIL.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 11:49 
Klubbdirektør

Isnes er så vidt meg bekjent klar for ett nytt år i Lørenskog. Tviler på at han snur nå.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 12:38 
Klubbdirektør

Var ikke Isnes på blokka til KIL i fjor eller to år siden også? Mener å huske det. Uansett er det klart at vi trenger en ny stopper.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 14:05 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Var ikke Isnes på blokka til KIL i fjor eller to år siden også? Mener å huske det. Uansett er det klart at vi trenger en ny stopper.

Vi har jo Guiomar, Johansen og Ryen som alle bør være solide stopper dersom formen er til stede. Strømnes er en bra backup på stopper plass, tror derfor det er viktigere å få inn kvalitet på både høyere og venstre bekkplass, men kanskje bekker som kan bekle en stopper plass dersom det er skader/karantener. Litt som som David Molnberg var når han var innom klubben uten at jeg tror han holder godt nok nivå, men på 2. div nivå var han omtrent like god som stopper og venstrebekk.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 14:50 
Grævling

Freddien wrote:
Skogenskonge wrote:
Merkelig at Kil ikke er intressert i det største talentet i glåmdaldistriktet,når tippeliga lag og andre adecolag vil ha Enkerud
på prøve,men det er som det bruker og være på Gjemselunden.Bortsett fra Nordlie er jeg ikke sikker på hva slags faglig bakgrunn de andre som er ikledd røde umbro jakker har.Når enkelte personer i Kils styre ble tipset om talentet både ifjor høst og i vår uten og ta seg bryet og se spilleren engang,men fart ,teknikk og målteft er vel ikke bra nok for Kils styre.Håper jeg tar feil!

Nå skal vel denne spilleren trene med Hamkam. http://www.ostlendingen.no/article/20081120/SPORT/325107853/1098
Her må vel Kongsvinger komme på banen (eller kanskje de er det?), går ikke gutten på skole her i byen også?

Han vil ikke til skamma, forstår gutten godt ;-)

http://www.glomdalen.no/sport/fotball/a ... 937064.ece

Når gutten selv mener han har best av å fortsett i Flisa så kanskje også skogenskonge kan slutte å mase om denne gutten? Blir han god nok er han velkommen til KIL om 1 eller 2 år :-)

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 16:23 
www.kilsk.com

mikeb wrote:
Tror Fremming blir med videre også, selv om han ikke fikk mye spilletid i år så er det en spillertype som er bra å ha i stallen.

Fremming ble observert på krykker idag.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 16:25 
Klubbdirektør

Kil har sagt at de skal ha spillere med elitserie erfaring. Enda blir det tatt opp her inne spillere fra 2-3 div som ikke hever Kil opp på det nivået dansken vil. Kom heller med navn på spillere fra eliteserien.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 17:16 
Forumlegende

Janko wrote:
Kil har sagt at de skal ha spillere med elitserie erfaring. Enda blir det tatt opp her inne spillere fra 2-3 div som ikke hever Kil opp på det nivået dansken vil. Kom heller med navn på spillere fra eliteserien.

Riseth ;)

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 17:18 
Grævling

Pelu :D

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 17:21 
Materialforvalter

enig med raggen der ang pelu,men tror nok ik det kommer tilbake noen som har spilt på kil før :cry:

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 17:25 
Forumlegende

Tror ikke vi kommer til å få inn 7 spillere med eliteserieerfaring neste år, er ikke av den oppfattning at det kryr av klassespillere i norsk eliteserie som nødvendigvis løfter ett 1. div lag.
Når en spiller fra eliteserien går til 1. div er det enten fordi han er for dårlig, karrieren er på hell, eller en sjelden gang at gammle helter vender hjem. Om de nye spillerne kommer fra Bundesliga, Premierleague, Eliteserien eller norsk 2. og 3. div er for meg helt uinterresant så lenge de løfter laget. Får Nordlie det som han vil og signerer så har vi folk i klubben som klarer å vurdere de spillerne de ønsker å få inn, men vi kommer aldri til å komme unna at det blir ett bomkjøp eller to.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2008, 17:46 
Klubbdirektør

Disse er bosmann:Trond Fredrik Ludvigsen, Erlend Hanstveit, Nicolai Misje og Tore Kannelønning. Mike Kjølø er ledig.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2008, 14:21 
Spiller

http://fotball.aftenbladet.no/forstediv ... 123251.ece

Her må vi svinge oss mener nå jeg!
Denne karen har prestert på Gjemselund tidligere!!!

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2008, 16:53 
Klubbdirektør

Må si meg helt enig. Nyberg bør komme hjem. Som regel må man tenke nytt, men denne spilleren har faktisk vist hva han duger til. Da synes jeg vi skal hente han tilbake. Såfall er vi rimelig sikre på at vi har hentet en som hever laget, enn å ta sjansen på å hente inn en som ikke presterer. Synes vi har sett nok av det siste, under scoutingen til Kristiansen.

Kom hjem Nybreg!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 201 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]