KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 14:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 201 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Next
Author Message
PostPosted: 18 Nov 2008, 17:24 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=524326

ett par spennende navn, men kanskje litt overmodne spillere?

Gjørtz kunne vel kanskje ha vært noe? Forsvarsspillere har vi vel ikke så mange av.. Han var vel også aktuell for en liten tid tilbake også?

Lasse Olsen hadde vel heller ikke vært så dumt. Men han er vel ikke så ung lenger han heller..

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2008, 18:38 
Trener

Hva med Robinho, Messi og Ronaldo, Dansken kjenner dem jo :D

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2008, 13:46 
Klubbdirektør

Trenger vel strengt tatt en venstre- og høyreback og en klona utgave av Peter Lindau. I tillegg kunne jeg nok tenkt med ny stopper. Hadde heller ikke vært galt å få en spiss som kan putt litt

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2008, 14:41 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Trenger vel strengt tatt en venstre- og høyreback og en klona utgave av Peter Lindau. I tillegg kunne jeg nok tenkt med ny stopper. Hadde heller ikke vært galt å få en spiss som kan putt litt

Enig i dette samt en klone av Karlsrud/Riisenæs i en og samme person ;)

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2008, 17:57 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:

Vi trenger nok mange gode spillere ja. De Kil har nå er ikke gode nok i eliten som det prates om. Det kil skulle hatt var en god hode spiller. En Årøy type. Det er jo ikke farlig på noen cornere kil har hatt i år.

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2008, 22:42 
Reserve

Blomgren og Sannes i bodø/glimt er uten kontrakter... Vi har vel ikke dårlig erfaring med å hente folk derfra?

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2008, 23:23 
Trener

Det er fler som drømmer om å få inn noen stjerner:

http://www.origo.no/-/bulletin/show/174 ... gjemselund

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 08:32 
Forumlegende

Snu på forholdet.

Man foreslår 7 spillere.
Teoretisk bør da disse være av en slik kaliber at de går inn i 1.ellveren.

Altså er det slik at kun 4-5 av dagens slik kan betraktes som hete kandidater til 1.ellveren...

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 09:14 
Forumlegende

ivo wrote:
Snu på forholdet.

Man foreslår 7 spillere.

Altså er det slik at kun 4-5 av dagens slik kan betraktes som hete kandidater til 1.ellveren...

vil jo alltid være konkurranse om plassene uansett hvem man får inn, så det er jo innsats i tilegg til kvalitet på trening og kamp som vil avgjøre, men blir ikke overrasket om det forsvinner en gjeng av dagens spillere.

man har sagt at man skal ha 22 mann i troppen, og at man har 14-15 mann klare det blir vel 7 nye?

Last edited by mikeb on 20 Nov 2008, 09:15, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 10:20 
Klubbdirektør

Skogenskonge wrote:
Merkelig at Kil ikke er intressert i det største talentet i glåmdaldistriktet,når tippeliga lag og andre adecolag vil ha Enkerud
på prøve,men det er som det bruker og være på Gjemselunden.Bortsett fra Nordlie er jeg ikke sikker på hva slags faglig bakgrunn de andre som er ikledd røde umbro jakker har.Når enkelte personer i Kils styre ble tipset om talentet både ifjor høst og i vår uten og ta seg bryet og se spilleren engang,men fart ,teknikk og målteft er vel ikke bra nok for Kils styre.Håper jeg tar feil!

Nå skal vel denne spilleren trene med Hamkam. http://www.ostlendingen.no/article/20081120/SPORT/325107853/1098
Her må vel Kongsvinger komme på banen (eller kanskje de er det?), går ikke gutten på skole her i byen også?

Last edited by Freddien on 20 Nov 2008, 10:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 10:46 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
ivo wrote:
Snu på forholdet.

Man foreslår 7 spillere.

vil jo alltid være konkurranse om plassene uansett hvem man får inn, så det er jo innsats i tilegg til kvalitet på trening og kamp som vil avgjøre, men blir ikke overrasket om det forsvinner en gjeng av dagens spillere.

man har sagt at man skal ha 22 mann i troppen, og at man har 14-15 mann klare det blir vel 7 nye?

Tror at Conny,Eriksen,Torp og Brenes som blir tilbydt kontrakt av de som ikke har, Eriksen grunnet man trenger en reservekeeper. At forsvaret må forsterkes er det liten tvil om samt Brenes trenger en god spisskamerat på topp. Samulson og Fremming er nok på vei ut porten samt Kristoffersson allerede har reist. Det jeg lurer på er hvordan man ser på spillere som Moen,Glenn Atle A og Koffelt? Har foresten Koffelt livstidskontrakt eller hvordan er dette?

Spillere det vil bli satset på for meg blir da Conny, Ryen, Johansen, Guiomar, ,Berg Hansen, Strømnes, Torp, Sylling, Tuleo, Brenes med forsterkninger så blir nok det endel forandringer på laget. Tror en del blir å se på B laget og benken som Moen, Glenn Atle, Holtet samt våre unge Jahr, Krogh, Digerud så sant de ikke blomsterer fryktelig i vinter da..

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 11:02 
Klubbdirektør

Freddien wrote:
Skogenskonge wrote:
Merkelig at Kil ikke er intressert i det største talentet i glåmdaldistriktet,når tippeliga lag og andre adecolag vil ha Enkerud
på prøve,men det er som det bruker og være på Gjemselunden.Bortsett fra Nordlie er jeg ikke sikker på hva slags faglig bakgrunn de andre som er ikledd røde umbro jakker har.Når enkelte personer i Kils styre ble tipset om talentet både ifjor høst og i vår uten og ta seg bryet og se spilleren engang,men fart ,teknikk og målteft er vel ikke bra nok for Kils styre.Håper jeg tar feil!

Nå skal vel denne spilleren trene med Hamkam. http://www.ostlendingen.no/article/20081120/SPORT/325107853/1098
Her må vel Kongsvinger komme på banen (eller kanskje de er det?), går ikke gutten på skole her i byen også?

Er vel neppe spillere som holder et bra 2 div nivå KIL satser på å forsterke laget med i første omgang, man skal ha spillere som kan gå rett inn og forsterke laget og denne ungutten er i katogori med våre egne unge spillere og man så jo hvor mye spilletid de fikk i år...

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 11:08 
Saftblander

Synes absolutt at Samuelsson bør tilbys ny kontrakt. Han er god nok for 1. divisjon, og vi trenger bredde i stallen. I 2007 gjorde han det bra som spiss. Da fikk han støtte på stopp og innlegg å jobbe med. I starten av årets sesong var det lite av sånt. Men noen høyrebekk er han ikke.

Ellers kunne jeg tenkt meg å se Vegard Braaten på prøvespill i KIL. Han skåra 13 mål for Alta i år, var på utlån fra Tromsø, men er vel løst fra kontrakten der. Er ung (21 år) og virker lovende. Får nok tilbud fra både Alta og Tromsdalen.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 11:11 
Klubbdirektør

SSS wrote:
Ellers kunne jeg tenkt meg å se Vegard Braaten på prøvespill i KIL. Han skåra 13 mål for Alta i år, var på utlån fra Tromsø, men er vel løst fra kontrakten der. Er ung (21 år) og virker lovende. Får nok tilbud fra både Alta og Tromsdalen.

Må innrømme at jeg ikke har sett veldig mye av Braaten, men det jeg har sett har vært lovende. 13 mål for Alta er ikke værst og gutten var god på Gjemselund i serieåpninga. Gode frispark har han også.
Han bør være en interessant spiller for KIL

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2008, 11:55 
Klubbdirektør

SSS wrote:
Synes absolutt at Samuelsson bør tilbys ny kontrakt. Han er god nok for 1. divisjon, og vi trenger bredde i stallen. I 2007 gjorde han det bra som spiss. Da fikk han støtte på stopp og innlegg å jobbe med. I starten av årets sesong var det lite av sånt. Men noen høyrebekk er han ikke.

Problemet med Samuelsson er vel at han vil være spiss og Tom N ikke vil bruke han i denne rollen og da sier det vel seg selv.. Tror planen er å kjøpe en god spiss og også både høyre og ventre backer og da blir det nok dessverre ikke plass til Peter S men dette vet bare ledelsen. Han Vegard Braaten virker jo lovende.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 201 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]