KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 11 Jul 2025, 00:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next
Author Message
PostPosted: 03 Oct 2008, 21:40 
Reserve

Kjipern. Om dere er i Alta i morgen lørdag så kan dere få en forsmak på hva Alta IF sine fotball lag er god for, kjerringen har kvallik kamp til 1. divisjon kl 13:00 i hallen.

Vi samles på søndagen på studenthuset city der vi har fotball pris på øl før kampen (kommer sikkert ned etter kampen også, men det kommer ann på resultatet)

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:41 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Jada-jada wrote:
Det er da merkelig at når jeg gir et tips om hva de fleste forum gjør i Norge så går det direkte på meg som person Raggen.... Jeg tolker egentlig bare at denne forumledelsen ikke tåler kritikk som vanlig og ikke ønsker tips fra andre som kanskje har et poeng å komme med.. Jeg skjønner dette hvis jeg hadde hatt det samme ansvaret som deg men du bør faktisk som alle andre kunne ta et tips uten og å gå til personangrep som dere er så flinke til å passe på :roll: "dette var faktisk bare et forslag"

Du er kanskje ikke rett person til å begynne å surve over personangrep, men nok om det, føler uansett ikke at jeg kommer med noe personangrep!

Har du noen forum å vise til når det gjelder forslaget ditt? Jeg har vært innom de fleste andre forum til supporterklubbene av adeccolag de siste årene og ikke sett noe til dette. Faktisk har jeg ikke vært innom noen som har den løsningen du foreslår, men kunne tenke meg å få sett noen eksempel.

Du kan prøve å registre deg som ny bruker hos de fleste både i Adecco og Tippeligan og så får du se om du får
lov til å delta og skrive med en gang som på vårt forum, jeg er redd du blir veldig forundret da du må godkjennes over
flere dager men dette burde du egentlig vite selv... Har jo sett du har registert deg fra gammelt av men de fleste forum mulig 90% bruker nå denne regelen....

Last edited by Jada-jada on 03 Oct 2008, 21:44, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:52 
Grævling

Det kan vel være årsaken ja.....

Kan uansett ikke se at vi har noe stort behov for å innføre noe slikt her slik det er nå, men skulle ting endre seg så vil vi nok undersøke saken.

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:56 
Grævling

crispo wrote:
Kjipern. Om dere er i Alta i morgen lørdag så kan dere få en forsmak på hva Alta IF sine fotball lag er god for, kjerringen har kvallik kamp til 1. divisjon kl 13:00 i hallen.

Vi samles på søndagen på studenthuset city der vi har fotball pris på øl før kampen (kommer sikkert ned etter kampen også, men det kommer ann på resultatet)

KL 13.00 ligger vi nok på hotellet og hviler ut før kvelds- og nattøkta ute på by'n i Alta. Dameball får damer, Traaen og Løken ta seg av!

Ellers får du gjerne komme med tips til hva som er å finne på i Alta på en lørdagskveld, bra utesteder...helst type pub, osv.

Eneste jeg har fått med meg er at vi bør besøke en biff-bu med det passende navnet Han Steike!?

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 22:44 
Reserve

Han Steike e helt OK, like mye bedre Alfa og Omega som har sinnsykt god mat og drikke... Anbefale ole mattis hætta, prisen e jo litt vel høy der..
Stor fare for at man kommer ut en tur i morra kveld å ser på livet, ikke noe mer da formen er elendig for tia. Frykte litt for kampen også, men går sikkert over...

Ring mæ om det e nokka 41104070

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2008, 09:52 
Forumlegende

Karlsen wrote:

1) Forholder meg kun til rasjonalisme og ikke følelser. Kune KILs største rivaler som får fram følelser.

Logikk:
2) - Det er best for all at det er likt underlag det spilles på. Ergo velger man naturgress framfor kunstgress
3) - Vår klubb er fattig, kortere reisevei betyr mindre i utgifter
4) - Supportere vil jo selvsagt har kortest mulig reisevei på kamper

5) Sånt tull som distriktspolitikk og at "fotballen trenger et lag fra Finnmark" er irrasjonelt. Det finnes ingen logikk bak dette når man snakker toppfotball. Kun resultater og prestasjoner er interessant.

Selvsagt har man rett til å ønske hvilket som helst lag ned om man har formeninger om det.
For all del...

1) ?

2) KIL har i flere år trent på kunstgress om vinteren. Nå har de jo også et av de beste.
Som andre også har sagt.
Det kryr av kunstgressbaner og flere kommer.
Takler ikke KIL Alta foran Sandnes-Ulf grunnet dette kan man like godt gi opp.
Neste vil man sannsynligvis måtte spille mot flere lag som har kunstgress.

Interessant at laget til vinteren skal trene ute...

3) Er vel ikke så mye dyrere. 1 laaang reise bør man tåle.
Klarer man ikke den balanserer man så mye på stupet at det neppe er liv laga her for toppfotball.

4) Det var en horde i Sandnes i år???
JadaJada har visst tilbudt gratis flytur i år.
Ble det noe av?
Eller var det alkoholrestriksjonen som ble avgjørende?
Hvis det er / var tilfelle, så faller argumentet ditt fullstendig for gruppen betraktet.
Faktisk ville jo noe slikt vært en god sak på tv-nyhetene...

5) Trenger og trenger.
Men ønskverdig.
Størst mulig spredning gir større felt for inspirasjon fra toppfotballen.
Det har også UEFA skjønt ved å gi mindre land muligheten til kval til CL.
Faktisk må noen storklubber iblant kavle mot lag fra Litauen og Moldovia...

Så lenge det er snakk om opprykk og nedrykk løser jo saken seg automatisk.
Men klart det vil være en fordel om Alta holder seg, spredningsmessig sett.

Men faktum er jo at dine bakenforliggende ønsker om hvorfor Alta skal rykke ned faktisk ikke bygger på ditt utsagn i punkt 5, men på 2,3 og 4 som kun går på ego- og følelsesmessig karakter...

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2008, 16:58 
Saftblander

Kunne jeg valgt lagene som skulle rykket ned hadde Alta fått beholde plassen.
Nybergsund derimot, rett ned!
Samme med Ulf Sandnes

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2008, 22:46 
Grævling

Etter noen timers vors i alta så viser det seg at folk flest gir faen i fotball i denne byen.... jeg har møtt 1 alta supporter, 1 gonner, 3 pool supportere og et LASS med manU supportere.....og alle, uansett lag, hater GAMSTEN!!!

Rare greier....det er 4 utesteder i byen som er verdt å nevnes.....på 2 av stedene spilles det nå Blodrødt for full skur, takk for at jeg mistet mobilen i Ålesund, eller hadde det vært dødt her ;-)

Ellers ligger EB og sover....det er som vanlig ;-)

Profile  

PostPosted: 04 Oct 2008, 22:56 
Reserve

Hehe...
Gamsten har vel ikke en så høy stjerne her i Alta nei.
Uheldigvis veldig dårlig fotball milijø her, i alle fall norsk fotball... Sliter med å trekke 1000 til kamp i hallen, selvom det er viktige kamper :(

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2008, 04:14 
www.kilsk.com

Jada-jada wrote:
Du kan prøve å registre deg som ny bruker hos de fleste både i Adecco og Tippeligan og så får du se om du får
lov til å delta og skrive med en gang som på vårt forum, jeg er redd du blir veldig forundret da du må godkjennes over
flere dager men dette burde du egentlig vite selv... Har jo sett du har registert deg fra gammelt av men de fleste forum mulig 90% bruker nå denne regelen....

Nja, å si 90% vil være å ta i. Denne funksjonen er vel mer brukt for å sile ut botter, noe som vi ikke trenger. Forumtroll kan man ikke oppdage ut i fra navn, adresse osv, så de ville blitt akseptert inn hit uansett. Når du får brukeren din avhenger helt av når du blir godkjent av administratoren. På et forum med aktive administratorer/moderatorer, kan det hende at det bare er snakk om timer før du får brukeren din.

Blir vi masse-spammet av 4chan, så skal vi vurdere å legge inn denne funksjonen. Ellers er det vel lite aktuelt.

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2008, 11:03 
Materialforvalter

crispo wrote:

Nå er det vel tvilsomt at det blir så veldig mye der før kamp ettersom kampen begynner allerede kl 15.00. Æ skal i allefall være i hallen rundt 14.00, og da er det ikke mye igjen av åpningstid før kampen eller?

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2008, 11:07 
Grævling

HALLO!!!!

Vi kommer kl 1300!!

TØRST!

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2008, 14:30 
Klubbdirektør

En drøy halvtime igjen til kampstart, og nervene er virkelig på plass. Føler dette på samme måte, som da KIL skulle ta imot Ull/Kisa, det året vi rykket opp. Kan Patrick Holtet gjøre det samme igjen? :wink:

Last edited by ManUtd on 05 Oct 2008, 14:30, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2008, 14:58 
Klubbdirektør

Skuffende at Krokdal skal dømme dagens kamp..

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2008, 14:58 
Kaptein

Faen je er nervøs ! Liker itte at dommer'n er Stig Rune Krokdal ! Offensiv formasjon i 4-2-4 !

Last edited by aaandreas on 05 Oct 2008, 14:58, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]