KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 13:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 117 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
PostPosted: 28 Sep 2008, 18:42 
Kaptein

Najja wrote:
hNk* wrote:
SAMEPAKK!!

Det var en unødvenig komentar syntes jeg da man dømmer et helt folkeslag med en slik komentar kontra fokuserer på en fotballkamp så ta deg sammen hNk du har tydelig mye å lære fra livets skole. KIL bestemmer faktisk selv sin egen fremtid nå.

Umm.. livets skole har også lært meg at det er ikke så altfor injurerende med åpenbart dumme kallenavn på fotballmotstandere. Dersom det støter noen, så er jo det uheldig. Men sånn er det nu en gang. Og ja, det er klart at KIL bestemmer sin egen skjebne.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 18:50 
Reserve

hNk* wrote:
Najja wrote:
hNk* wrote:
SAMEPAKK!!

Det var en unødvenig komentar syntes jeg da man dømmer et helt folkeslag med en slik komentar kontra fokuserer på en fotballkamp så ta deg sammen hNk du har tydelig mye å lære fra livets skole. KIL bestemmer faktisk selv sin egen fremtid nå.

Umm.. livets skole har også lært meg at det er ikke så altfor injurerende med åpenbart dumme kallenavn på fotballmotstandere. Dersom det støter noen, så er jo det uheldig. Men sånn er det nu en gang. Og ja, det er klart at KIL bestemmer sin egen skjebne.

Som skrevet du har mye å lære av livets skole med tanke på at jeg håper du er veldig ung med et slikt utganspunkt og forståelse for respekt av ditt eget folkeslag.

Last edited by Najja on 28 Sep 2008, 18:51, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 18:55 
Kaptein

Unnskyld meg. Jeg har da intet imot minoriteter, hverken i Norge eller andre steder. Ikke er jeg veldig ung eller har manglende forståelse. At jeg uttalte samepakk var i det øyeblikk Alta scoret, beklager jeg at støtte deg. Det var ikke ondsinnet ment, eller grunnlagt i at jeg ikke har kjennskap til den enorme urettferdigheten samene har blitt offer for fra den norske stat inntil så altfor nylig. Livets skole har da ingenting med dette å gjøre. Jeez.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:02 
Reserve

hNk* wrote:
Unnskyld meg. Jeg har da intet imot minoriteter, hverken i Norge eller andre steder. Ikke er jeg veldig ung eller har manglende forståelse. At jeg uttalte samepakk var i det øyeblikk Alta scoret, beklager jeg at støtte deg. Det var ikke ondsinnet ment, eller grunnlagt i at jeg ikke har kjennskap til den enorme urettferdigheten samene har blitt offer for fra den norske stat inntil så altfor nylig. Livets skole har da ingenting med dette å gjøre. Jeez.

Nei det er nok kanskje mer med en oppdragelse for deg siden du tydelig er eldre en 15 år som jeg trodde. Jeg kaller ikke mennesker rasitiske ord det er for meg unaturlig og det blir vel egentlig som at mennesker skulle kalle de fra Kongsvinger TATERPAKK.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:06 
Kaptein

Skal jeg si unnskyld, og love at jeg aldri utbryter noe tilnærmet støtende i engasjerte øyeblikk som fotballsupporter? Det kan jeg nok ikke, men kan forsikre deg om at oppdragelsen har gitt meg en genuin respekt for alle slags mennesker. Så trøst deg med at jeg hverken stemmer FRP, misliker minoriteter, og generelt er en likandes kar.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:10 
Kaptein

Og nå kan vi vel la det der ligge.

Synes det er ganske rart at ikke flere følger odd-kampen her inne, den er jo tross alt rimelig viktig! Sitter og nynner Fevang-sangen.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:16 
Reserve

hNk* wrote:

Synes det er ganske rart at ikke flere følger odd-kampen her inne, den er jo tross alt rimelig viktig! Sitter og nynner Fevang-sangen.

Ja du kan godt si undskyld det gjorte Vif suportere etter å ha kastet bananer etter en Kil spiller som også var rasistisk.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:17 
Spiller

hNk* wrote:

Er fortsatt tilhenger av den GPP-tråden :)

Følger med på Odd her, må da jaggu klare å få inn i alle fall ett mål før det er slutt! Klarer ikke å se for meg noe annet. De holder trykket oppe i alle fall.

Men jeg sa det under semi-finalen på onsdag; spiller de like dårlig mot Alta som de gjorde mot Vålerenga, så taper de.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:18 
www.kilsk.com

Najja wrote:
hNk* wrote:

Ja du kan godt si undskyld det gjorte Vif suportere etter å ha kastet bananer etter en Kil spiller som også var rasistisk.

Var KIL-spilleren også rasistisk?

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:18 
Kaptein

Najja wrote:

...det var en smakfull sammenligning. Stemple meg som rasist. Du får bare holde på, her er det iallefall ingen vits å bruke mer tid.

Last edited by hNk* on 28 Sep 2008, 19:20, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:21 
Kaptein

Zambrotta wrote:
Men jeg sa det under semi-finalen på onsdag; spiller de like dårlig mot Alta som de gjorde mot Vålerenga, så taper de.

Mhm, tenkte det samme selv. Det er ikke til å komme utenom at Alta faktisk spiller god fotball iblant. Jeg tror fort det blir Sandnes vi må passere, som andre her har vært inne på.

Edit: Hurra! Der satt den første!

Last edited by hNk* on 28 Sep 2008, 19:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:22 
www.kilsk.com

1-1 :D

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:24 
Spiller

Den gamle tjukke ungareren svikter ikke nei! :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:25 
Kaptein

Hehe, nei. Der kom Valencia inn også. Han kan umulig gjøre en dårligere kamp enn mot enga!

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 19:33 
Forumlegende

Sparta var gode i 1. omgang i dag og gjorde jobben vansklig for KIL. De var kjappe og gode med ballen i beina, men skapte forholdsvis lite sjanser. I tilegg var de gode til å låse av fremover når KIL hadde ballen slik at vi endte opp med å spille mye bakover på bana, men med ballsikre gutter på topp i Tuelo, Brenes og Sylling får vi en delig scoring i 1. omgang. Andre omgangen er KIL mer med og det er vel Brenes som gir oss 2-0 scoringa, men du verden så nervepirrende det var ettersom Sparta putter rett etterpå. Siden stadionuret ikke funka var det umulig å holde koll på hvor lenge det var igjen, men det var mange som putsa letta ut når dommern blåste av for Sparta hang med i kampen helt til slutt. Deilig å se at vi kan ta poeng selv om vi ikke spiller opp mot vårt beste.

Syns Brenes og Tuelo jobba bra i dag, Brense var etter min mening best fordi han jobber bra hjemover på bana også og stopper en del Sparta angrep. Ellers så har jo Pat fått en ny vår på backen og behersker den plassen meget bra. Resten av laget er vel greit med, syns det var rart at man valgte Steinar som back og Jonas på midten, tror det hadde funka bedre om de hadde bytta plass men forsvaret var stødigere i dag enn på lenge. Ørjan sleit litt med presisjonen i dag og var nære ved å gi Sparta enda ett mål når han tester skuddbeinet og bommer på ballen i returrommet.

Utrolig deilig med seier i dag, nå må vi klare Alta neste helg. Tar vi dem da er vi forbi, kan være forbi i dag også om bare Odd gidder å vise at de er ett topplag.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 117 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]