KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 Jul 2025, 19:05

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 143 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Next
Author Message
 Post subject: Re: Hødd - KIL
PostPosted: 20 Sep 2008, 17:41 
Klubbdirektør

Fredrik Nilsen og Glenn Atle Larsen er utelatt fra troppen som reiste til ullsteinvik i dag. Når det gjelder Fredrik Nilsen er jeg egentlig bare lettet over at noen har fått med seg at han er udugelig, men Glenn Atle Larsen er mer overraskende. Trodde formen hans var stigende etter at han endelig var tilbake fra skade for en stund siden, men tydelig at Tom setter ned foten og legger stor vekt på hvordan gutta preseterer på trening (uten at jeg har sett en kil-trening på en stund).

Bryne ser forøvrig ut til å slå Start borte i dag, og virker solide i innspurten av sesongen. Dermed er det vel Sandned Ulf vi er nødt til å gå forbi om vi skal ha noen sjanse.

La oss nå for all del knuse Hødd!!!

Profile  

PostPosted: 20 Sep 2008, 18:25 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Fredrik Nilsen og Glenn Atle Larsen er utelatt fra troppen som reiste til ullsteinvik i dag. Når det gjelder Fredrik Nilsen er jeg egentlig bare lettet over at noen har fått med seg at han er udugelig, men Glenn Atle Larsen er mer overraskende. Trodde formen hans var stigende etter at han endelig var tilbake fra skade for en stund siden, men tydelig at Tom setter ned foten og legger stor vekt på hvordan gutta preseterer på trening (uten at jeg har sett en kil-trening på en stund).

Gitt at ikke spesielle forhold har oppstått betyr det ikke annet enn trenere ser forskjellig på spillere.
Slik vil det alltid være.

Profile  

PostPosted: 20 Sep 2008, 18:54 
Reserve

Kan jo hende at KIL reiser med litt for få folk til å ta med seg en spiller som Larsen. Han er vel neppe kapabel til å spille bortimot 90 min. Og for alt man vet kan det jo komme skader etter 2 min som gjør man må bytte.
Når det gjelder Fredrik Nilsen er jeg overrasket over hvor langt han har falt i anseelse.
Greit nok at han ikke er i laget men ute av troppen? Kan hende han har sagt noe eller på annen måte visst at han ikke liker TN? Noen som vet mer?

Profile  

PostPosted: 20 Sep 2008, 21:50 
Kaptein

Jeg vet ingenting om hvorfor Fredrik er ute av troppen, men han er ung og trenger kanskje litt mer tid? I likhet med resten av laget har han hatt en dårlig sesong, men det er de mer etablerte som har sviktet stort i de første 2/3 av sesongen. Hadde laget fungert hadde det sikkert vært lettere for Nilsen også.

Uansett er det bra at Nordlie stiller med det mannskapet han mener er best rustet i de gjenværende kampene. Nå må vi ha resultater på kort sikt, så får Fredrik heller spille seg inn på fast plass igjen over vinteren. Fredrik kan (i likhet med resten av laget) bedre enn det han har vist så langt i år.

Profile  

PostPosted: 20 Sep 2008, 22:44 
Spiller

Tror bare det er en trener som endelig har skjønnt at Fredrik Nilsen ikke holder adeccoliga mål. Men rett i fra start 11 til ikke plass i troppen, kansje litt drøyt.... Men jeg er veldig enig!!!

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 12:51 
Saftblander

Hets av Fredrik Nilsen. Skjerp dere.
Denne manne er ung.
Han spiller ikke på sin rette plass. Blir plassert på venstre side fordi ingen andre har fungert der.
Han har sin styrke på høyere side. La han få prøve det.
Vi skal jo bygge opp denne gutten. Da må han få den rette plassen.

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 14:34 
Kaptein

Helt enig i at Fredrik ikke skal hetses og at han er en mann for fremtida. Men nå må man tenke kortsiktig og Nordlie mener nok at andre er bedre på backplass per i dag.

Fredrik spilte noen virkelig gode kamper i fjor og har potensiale. Jeg håper han blir å se på Gjemselund i mange år fremover.

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 15:08 
Klubbdirektør

La meg si det slik, Fredrik er ikke den dårligste spilleren jeg har sett i KIL-trøya i år. Han har potensialet til å bli en god spiller. Det synes jeg han har vist i år. Men gutten er ung, og det er ingen krise at han blir satt ut av troppen nå. I disse tidene vi er i satser Nordlie på rutine og folk som har vært i krigen. Da sier det seg selv at Nilsen må vike.

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 15:30 
Trener

Hm! Bare en linjemann i dag...

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 16:00 
Trener

Nå syns jeg ikke det jeg har lest fortjener å bli kalt hets, men er likevel uenig i det som skrives (det som omtales som hets, altså)

Særlig høsten i fjor imponerte Nilsen meg i en uvant posisjon som venstreback. Han har vært mye svakere i år, men det er ganske vanlig når det gjelder unge spillere som gjerne varierer litt fra år til år. Men, som Neil lennon skriver. han har ikke vært KILs dårligste spiller i år....

Derfor litt merkelig at han ikke er med i troppen en gang. Når jeg så på lagoppstillingen på KIL.no og ser at vi stiller med en spiss og en ving på backene og ingen forsvarsspillere på benken, så er jeg bekymret for skader o.l. i den bakre fireren.

Men, Nilsen er en mann for fremtiden og har kanskje godt av å kunne konsentrere seg om utviklingen sin som spiller akkurat nå.

Så får vi bare sørge for å komme oss hjem fra Ulsteinvik med 3 poeng i bagasjen. Det er livsviktig nå. Go guys!!

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 16:21 
www.kilsk.com

Ja ! :D

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 16:22 
Reserve

Jaaaaaaaaaaa!!! Deilig!

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 16:22 
Materialforvalter

ja!!!!! :D

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 16:24 
Kaptein

deilig.håper gutta får trua nå og tørr å kjøre på:)

Last edited by Brandt on 21 Sep 2008, 16:24, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 21 Sep 2008, 16:32 
Reserve

Faen

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 143 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]