Henrik Mohn wrote:
Jeg synes det er flott å se at dere alle engasjerer dere slik for Kil. debattene som går vil på sikt skape gode og konstruktive løsninger som forhåpentligvis kan skape et bedre grunnlag til å få oppleve store øyeblikk med vårt fotball lag i framtiden.
Jeg står selvsagt 100 % for det jeg har skrevet og sagt, det er slett ikke sikkert jeg sitter med fasitten, men jeg har klare oppfatninger av hvordan en bedrift som Kil bør driftes. At flere kan være uenig med meg på sak, aksepterer jeg fullt ut. jeg synes saken kom bra fram i Glåmdalen, og jeg tror det er til det gode at vi får en debatt. Når det gjelder 1.siden som ble trykket, tar jeg fullstendig avstand fra den, den var etter min mening svært unødvendig. Jeg har beklaget denne personlig overfor Elle og hennes familie, samt tatt opp dette direkte med Glåmdalens sjefsredaktør.
Jeg ønsker dere alle her på forumet en god helg, med friske debatter videre, og jeg tror vi alle kan være enige om at vi sammen mest av alt ønsker 3 Poeng i morgendagens bortekamp mot Sogndal!
Vennlig Hilsen
Henrik Mohn
Velig bra at du tar turen inn på vårt forum.
Debattene her inne har til tider en tendens til å ta av som en skogbrann. Ofte kommer dette som et resultat av at vi supportere rett og slett ønsker mer, eller mangler informasjon om ting som opptar oss. Dette er også noe jeg skulle ønske klubben kunne blitt bedre til å følge opp. Ikke slik at jeg mener de sentrale personene i klubben nødvendigvis skal site her inne og "jatt" med oss i våre daglige uenigheter, men de bør følge med på hovedtrekkene av det som skjer her, og gjerne legge ut forklaring/oppklaring på sin egen side. Da snakker jeg om "større saker", ikke småpjatt.
At bildet på forsiden av gårsdagens papiravis er noe avisen får ta på sin egen kappe bør vel de fleste forstå. Folk som tross alt ønsker å bidra for klubben vår, som styrelederen tross alt gjør, fortjener ikke slikt.
Styret bør uansett lytte til de som ønsker og har ressurser til å hjelpe til med å endre dagens situasjon, enten det gjelder økonomisk eller sportslig (det henger ofte sammen). Jeg håper de siste dagers debatt kan føre folk sammen til diskusjon, og forhåpentligvis også få ut flere som ønsker å bidra. Her inne ønsker vi alle at klubben skal ha de beste forutsetninger for å lykkes, og første skritt må være å få mer folk i byen til å BRY SEG om KIL.