Roffa wrote:
endelig en med tæl, midler og ambisjoner som vil ta tak i kil skuta! Helt enig i at styret er passive! at de jobber frivillig og har jobb ved siden av spiller INGEN rolle så lenge de har tatt på seg det ansvaret de har! Det er ingen hobby eller fritidssyssel å sitte i kil styret!
Da kan du kanskje fortelle meg hva det er å sitte i KIL-styret. Ikke dermed sagt at jeg mener styret opptrer prikkfritt eller ikke har vært passivt. For de har vært på hæla i denne situasjonen. Men bare fordi noen har sagt seg villige til å sitte i et styre på frivillig basis, kan man ikke forlange at de skal jobbe dag og natt for klubben. Forlanger man en styreoppførsel som er profesjonell til fingerspissene, må man også betale de som profesjonelle. Vil/kan KIL det?
Valgkomiteen slet tungt med å fylle plassene til årets styre, til tross for at man kuttet ned til 3 medlemmer. Elle ble sannsynligvis overtalt veldig sent i prosessen. Hvor var "den langvarige KIL-supporteren Mohn da"? Hvor var KIL-supporterne her inne, som har så sterke meninger om hvordan ting skal gjøres. I årevis har det vært syting her inne om "styret ditt" og "styret datt", men jeg har tilgode å oppleve at supporterne har ønsket innflytelse i drifting eller styring av klubben.
Mohn: Jeg setter pris på at du engasjerer deg rundt KIL, og jeg håper du har med folk i ryggen med både sportslig og økonomisk kompetanse. Men mediekrig er neppe veien å gå. Klarer du ikke få styret og den daglige ledelsen med på en dialog, og ønsker styreplass - ja, så krev ekstraordinært styremøte. Kom med penga, kom med løsninger. Men gjør ikke dette til en trynekrig der den eneste vinneren blir Glåmdalen.