Emil Svensson wrote:
Det er vel ikke lenge siden Jens Njøsen gikk ut i Glåmdalen og sa at KIL skulle spille i tippeligaen i 2009. Et hårete mål. Det kom ikke sponsorer løpende av den grunn. Nå skal vel KIL være happy om de spiller i Adecco neste år.
Det er en god stund siden Njøsen sa det vel. Men det er bra, men da må man ha den samme strategien hos alle i klubben. Thomas Berntsen sa jo noe helt annet om samme sak. En felles strategi og felles visjoner over tid funker nok bedre enn et tilfeldig avisutspill.
Men når det er sagt, det er nye koster i de fleste posisjoner i klubben nå, jeg vil gi dem litt tid til å vise seg fram. Ny og handlekraftig styreleder, spennende daglig leder, Kjøk på marked.. dette kan bli bra det! Har kun en bønn til disse(Og alle andre mennesker): Brenn Janteloven!!
Enig, jeg blir veldig glad om vi slipper 2. divisjonsmarerittet igjen. Hele vår lille diskusjon bunnet vel ut i din kraftige reaksjon på at jeg vil ha Amundsen NÅ. Jeg står fortsatt på det, uten at jeg kan trylle tror jeg sånt er mulig å få til uansett.