KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 Jul 2025, 11:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 20:59 
Forumlegende

Unner virkelig gutta 3 poeng nå. Viktig før EM pausa.

Så har man god tid til å få inn litt kynisme i forsvarspillet. Nok en gang slipper vi inn mål som er mildest talt billige.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 21:06 
Trener

Nå bli EM et stort "jesp"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 21:19 
Kaptein

jeg tror gutta er fullt klar over hva som ikke er bra.... så la oss nå gledee oss over årets første og viktigste addecco seier og la de få en sommer pause med god trening å banke LSK :D :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 21:37 
Forumlegende

Det var en virkelig underholdende kamp.
Det er bare å si TUSEN TAKK!
Og GRATULERER.

Enig med treneren som sier at de var vldig gode forover det meste av kampen (se glåmdalens nettutgave).

Selvsagt skummelt at Sogndal nesten tok igjen forspranget.
I verste fall kunne det gått galt.

Kanskje litt synd at ferien kommer nå.
3 seriekamper og 1 cupkamp på rad uten tap.
Kanskje vi kan telle slik en stund utover.

5 p mot Haugsund, Moss og Sogndal kunne vært 7, men det får vi tåle.

100 flere tilskuere enn jeg tippet.
Hurra...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 21:50 
Klubbdirektør

Artig att publikum sto igjen og applauderte spillerne ogsa. Det er lenge siden de gjorde det sist. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 22:01 
Forumlegende

Janko wrote:
Artig att publikum sto igjen og applauderte spillerne ogsa. Det er lenge siden de gjorde det sist. :D

Men så hadde man god grunn også.
Det er nok flere som er lettet enn laget + de som som her inne på forumet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 22:05 
Klubbdirektør

Godt med seier før sommerferie og Alta er plassert der de hører hjemme, da er det bare å få Hødd i samme kista og alt er slik det bør være.

Profile  

Post subject: Gratulerer
PostPosted: 08 Jun 2008, 22:11 
Reserve

Grattis til alle med årets første seier i serien. Nå går det oppover.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 22:22 
Forumlegende

Morsomt KIL lag dette. Mange kreative og offensive spillere. Synes Ørjan og Tuelo spesielt var gode i dag. Mål-Peter er mål-farlig som vanlig.

Det er også nå fryktelig jevnt oppover på tabellen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jun 2008, 23:50 
Klubbdirektør

Var vel ikke bare jeg som fikk litt flashback fra i fjor da Tuelo spurtet nedover kanten i ren Pelu-stil og la inn til Nilsen som scoret. Vakkert!

Tuelo var ekstrem i dag, 2 assist og et nydelig mål. Herjet i tillegg til tider i første omgang.

Men best i dag synes jeg var Jonas Johansen. Nå har jeg hørt noen rykter om at han var god på Melløs, men i dag fikk vi nok endelig se hva som bor i han. Jeg har vært med på hylekoret mot han tidligere i sesongen. (Han innrømte jo til og med selv i glåmdalen at han hadde spilt dårlig.) Nå er jeg lykkelig over at mine ord er gjort til skamme. Han viser stor autoritet, glimrende duellspill, driver laget fremover og scorer kaldt på straffe.

Ellers var det bra over hele fjøla. Jeg HAR sett Ryen i bedre form enn han er i nå. Men vi vet alle hva han er laget av. Nilsen scorer vel sitt første mål. Solid back som jeg håper vi kan ha nytte av i mange år fremover. Guiomar var veldig god på backen i første, men jeg er fortsatt ikke overbevist om at han er noen back. Synes han passer best på stopperplassen, men der er det akkurat nå vanskelig å spille seg inn.

Jeg har godt tom for superlativer for Ørjan Berg-Hansen. Dette er KILs beste og viktigste spiller. Det jeg synes er verst om KIL skulle rykke ned er nesten at vi sannsynligvis mister en spiller som Ørjan. Sto å tenkte på det under kampen, at det eneste positive med KILs dårlige sesongstart er at Ørjan er skadefri.. Og slik må det forbli for at vi skal holde plassen. Han er latterlig god - til alt!

Strømnes funker fett i ankerrollen. Torp løper som en gud, kjemper og sliter. Men noen ganger gjør han rare ting da han gir fra seg ballen.

Samuelsson på det jevne. Gjør mye grovarbeid, løper og vinner dueller. Men sjansene kom han seg ikke til i dag. Lekker assist til Tuelo.

Sylling hadde en delt kamp. I pausa satt jeg og snakket om at kanskje man likesågodt kunne byttet han ut og satt inn Jahr eller Digerud, for han virket tannløs og passiv utpå der. Fikk ikke til noe i det hele tatt. Hva han spiste i pausa har jeg ikke peiling på, for den Sylling vi så i andre omgang, det var veldig nære Sylling fra i fjor. Terroriserte backen, som måtte ty til ulovlige midler flere ganger for å stoppe han. Og for et nydelig mål. Sto desverre med ryggen til da målet kom, men heldigvis får man sett det på nettet. Herlig spiller!

Moen med et kjempeinnhopp......not!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2008, 07:34 
Klubbdirektør

Morsom kamp i går, men fikk hjertet i halsen på slutten da Sogndal presset. Unødvendig å gjøre det spennende.

Syns det virker som en helt annen "go" i laget nå, og offensivt er det mye bedre samhandling og presisjon. Enig i at Jonas var god, han er en spillende midtstopper og det trengs. I motsetning til under Berntsen så har vi begynt å spille oss ut fra forsvaret og ikke bare kælke ballen opp fra keeper. Syns også det er en interessant vri når vi har cornere mot. Å legge igjen 3 på topp er tøft, og ga også resultat da Nilsen satt inn 2-1. Sylling i andre omgang var stor. Driblet en mann liggende til og med :-)

En stor opptur og fortjent seier, selv om Sogndal var friske fremover.

Og så tapte Skamma i tillegg. Yohoooo :-)

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2008, 10:32 
Forumlegende

Korslund wrote:

Man legger merke til at bermen blant supporterne fortsetter å mobbe enkeltspillere...mens man selv sannsynligvis løper til moderator om noe sies til dem...

Nikket mange tunge lærballer i din barndom, Korslund?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2008, 13:14 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Korslund wrote:

Man legger merke til at bermen blant supporterne fortsetter å mobbe enkeltspillere...mens man selv sannsynligvis løper til moderator om noe sies til dem...

Nikket mange tunge lærballer i din barndom, Korslund?

Hør, hør!
Tunge lærballer har jeg ikke nikket , men har grunn til å tro at du har gjort det dersom du ser talent i Moen..
Hvor dette med moderator kom fra vet jeg ikke, men..

Tilbake til kampen!!

Glemte selvfølgelig Eriksen i innlegget mitt. Han var stødig som banken. Baklengsmålene var ikke hans skyld, fremsto som en glimrende sisteskanse.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2008, 14:33 
Forumlegende

Men det er kanskje på tide å la Moen litt i fred nå, vi har betydelig større flopper innom tidligere som har fått langt mindre pes enn det Moen har fått. Mye sjyldes kanskje at han ble en skyllebøtte fordi ting har gått såpass tregt i seriestarten. Han er sikkert klar over selv at han ikke har levert i forhold til forventningene og trenerene har sett det samme slik at han nå får mindre spilletid. Om vi lar ham få tida til hjelp og et par klapp på skuldern så slår han kanskje gjennom om kort tid, hvis ikke ser vi ham kanskje spille for Eidsvold Turn neste sessong ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2008, 15:14 
Forumlegende

Korslund wrote:
[Hør, hør!
Tunge lærballer har jeg ikke nikket , men har grunn til å tro at du har gjort det dersom du ser talent i Moen..

Det er greit nok om man mener at en spiller ikke er god nok, men man behøver vel ikke gjøre narr av ham slik enkelte har gjort her inne.

DET hjelper neppe på å bedre for noen.
Kanskje ikke lærballer, men punchingball for Mike Tyson...

Slik en del skriverier har vært om enkeltspillere er uhyre tåpelig.

Så derfor spør jeg rett ut til deg og noen få andre:

HVA ØNSKER DERE Å OPPNÅ MED DET?

Men sannsynligvis er man for feige til å svare...

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]