KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 Jul 2025, 23:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 20:48 
Kaptein

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :roll: :roll: :roll: :x :x :cry: :cry: :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 20:53 
Kaptein

faen............ målløs!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 20:54 
Klubbdirektør

Spillerne bør gå i seg selv. Hjelper ikke å bare hakke på treneren hver gang. Jeg lurer på om spillerne vil rykke opp eller ikke. Ser ikke sånn ut etter innsatsen de viser utpå banen. Virker som om de er fornøyd med innsatsen uannsett. Eneste som løper er Torp. Hadde alle de andre løpt like mye hadde det hvert morro.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 21:01 
Reserve

Janko wrote:
Spillerne bør gå i seg selv. Hjelper ikke å bare hakke på treneren hver gang. Jeg lurer på om spillerne vil rykke opp eller ikke. Ser ikke sånn ut etter innsatsen de viser utpå banen. Virker som om de er fornøyd med innsatsen uannsett. Eneste som løper er Torp. Hadde alle de andre løpt like mye hadde det hvert morro.

De som har gitt slipp på våre beste spillere og skaffet til veie disse såkallte "erstatningene" bør gå i selv seg.

Vi kan ikke bytte ut halve laget nå på nytt nå mitt i sesongen.

Ledelsen som hadde det øverste ansvaret for denne elendigheten har allerede gått av. Nå må treneren gå.

Den nye ledelsen må sørge for å skaffe til veie en trener som kan redde oss fra nedrykk. Snakk om opprykk har vært et luft slott med vårt budsjett på 12 mill.

Denne sesongen blir en knallhard kamp for å overleve blant de 32 beste lagene i landet.

Last edited by Antienga on 30 Apr 2008, 21:11, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 21:07 
Klubbdirektør

Greit det at Kil har byttet ut 5-6 stk. Men de har vel spilt fotball alle sammen. De har trent og spilt sammen siden januar alle sammen. Så de skulle vel ha hvert samspilte nå, hvis Bertsen hadde gjort tingene riktig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 21:16 
Forumlegende

Nå må det begynne å brenne noen lys her ja. Bryne kampen blir nå D-DAG`!! Ingen i klubben kan akseptere denne situasjonen. Regner med det blir hektisk på brakka i morgen. Jeg skal ikke skissere noen løsning. Det sitter folk i den posisjonen som må gjøre noen grep.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 21:23 
Klubbdirektør

Kanskje det hadde hjulpet at gutta tok fri frem til søndag. Ikke tenkt fotball i det hele tatt. Bare stresset ned.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 21:27 
Spiller

Fytte rakkern så deprimerende. Her finnes ingen unnskyldninger. 2 poeng på 5 kamper, dette minner veldig om LSK i øyeblikket.

Jeg sier som Fjørtoft om LSK: - At Kongsvinger er sist på tabellen, er totalt uakseptabelt (...) Dette kan ikke fortsette. Vi må begynne å ta poeng, vi må være knallharde mot oss selv.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 21:39 
Klubbdirektør

Nå har jeg ikke ord.. dette er rett og slett smertefullt.. føler at noen står og pisser på klubblogoen nå.. dette begynner å stinke noe helt jævelig..
:evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 21:43 
Trener

1892 wrote:
Nå har jeg ikke ord.. dette er rett og slett smertefullt.. føler at noen står og pisser på klubblogoen nå.. dette begynner å stinke noe helt jævelig..
:evil:

Helt enig, dette er en tung kveld for en Kil-supporter

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 22:26 
Reserve

En liten rapport fra en som var i Vestlandshallen:
Dette var mye mye mye verre enn hva jeg hadde forventet på forhånd. Rett og slett tafatt. Kil blir regelrett utspilt i hele 2. omgang. De nye spillerne skuffer etter alle kunstens regler. Moen er totalt usynlig, Johansen taper alle dueller han går i og Tuelo ser direkte utrent ut. Feilpasninger, mangler steg og løpsvilje. Begredelig å se på. Laget fungerer ikke. Usikre bakover og mangler samhandling og spillemønster fremover. Utrolig skuffa. Spiller Kil som i andre omgang i dag rykker de ned. Garantert!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 22:30 
Klubbdirektør

Mobro wrote:
En liten rapport fra en som var i Vestlandshallen:
Dette var mye mye mye verre enn hva jeg hadde forventet på forhånd. Rett og slett tafatt. Kil blir regelrett utspilt i hele 2. omgang. De nye spillerne skuffer etter alle kunstens regler. Moen er totalt usynlig, Johansen taper alle dueller han går i og Tuelo ser direkte utrent ut. Feilpasninger, mangler steg og løpsvilje. Begredelig å se på. Laget fungerer ikke. Usikre bakover og mangler samhandling og spillemønster fremover. Utrolig skuffa. Spiller Kil som i andre omgang i dag rykker de ned. Garantert!

Ja, og dette har vært fellesnevneren gjennom de kampene som har blitt spilt.. nå er det mye å rette på.. uff, dette er rett og slett helt jævelig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 22:54 
Reserve

Nå må noen ta grep her, og jeg tror et trener bytte hadde vært tingen nå! Hvorfor ikke prøve den gamle poteta vår?=) Mr. Arnfinn=)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 23:24 
www.kilsk.com

Herregud.. Dette er trist!

Noe drastisk må skje!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 23:24 
Klubbdirektør

Munka wrote:
Nå må noen ta grep her, og jeg tror et trener bytte hadde vært tingen nå! Hvorfor ikke prøve den gamle poteta vår?=) Mr. Arnfinn=)

Tror ikke de 11 på banen blir noe bedre av trener bytte men. Det er de som burde gå i seg selv. Og finne ut hva de vil. Spille fotball eller bare hver utpå banen for lønna sin del. Hadde dem fått lønn etter innsatsen hadde de måttet gå på sosialen etter penger. Ok at Berntsen ikke har hvert bra i år. Men hvis det er han det står på hvorfor faen sier ikke spillerne i fra da. Dem har da vel en talsmann i spiller gruppa. Eller kanskje han er like tafatt som de på banen. Men hvis man spørr en spiller så er det ikke noe feil med trenern. Men noe er galt, men hva???

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]